superturbotus osa 2
Re: superturbotus osa 2
Ei se hx35 mitään ahdista jos nykyiseen vertaa, meinaan hy35 8pakopesällä
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: superturbotus osa 2
Ei niin paljoa kuin tuo mutta kyllä sekin ahistaa pahasti.Sultzi kirjoitti:Ei se hx35 mitään ahdista jos nykyiseen vertaa, meinaan hy35 8pakopesällä
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: superturbotus osa 2
Onkohan saatanan väsyneet moottorikumit vai mikä, kun 606 öljypohja äärimmäisen lähellä vakaajaa? Toisinsanoen, välillä jopa kiinni Eli 606 heitetty sen omalla öljypohjalla ja 603 moottorikorvilla kiinni, muilla ollu ongelmaa?
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: superturbotus osa 2
Ei ainakaa itellä ollu ongelmia ku uudet tyynyt laitto, ainut vaa et ei niilläkää tee mitää ku moottori heiluuko hullun m....u Jotain jäsympää tilalle jos meinaat alkaa vaihtelee tyynyjä, itellä kesti uudet febit syksyn
Re: superturbotus osa 2
Tossa olis tommoset uudet scanian tyynyt ylimääräsenä, ne olis ainakin jämäkät, tarvii mittailla osuuko korkeus kuinka lähelle samaa
Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: superturbotus osa 2
Jos vaan enemmälti on auto ajossa nii kannattaa miettiä mimmoset laittaa. Itsellä on polyuretaania ja ei niin mukava vekotin oo enää ajella arkiajoja mitä oli ennen. Mut pysyypähän kone siel mis pitääkin
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 166
- Liittynyt: Pe 14.11.2008 09:28
Re: superturbotus osa 2
Varsinkin kun se HY-sarjan kasin pesä vastaa H1 sarjan kutosen pesää, eli on pieni.Sultzi kirjoitti:Ei se hx35 mitään ahdista jos nykyiseen vertaa, meinaan hy35 8pakopesällä
Holset siellä lukee..
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 218
- Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
- Paikkakunta: suolahti
Re: superturbotus osa 2
tuntus muuten ahistavan jo tuo Hx 40 superikin.. eli ei ainakaan pienempää kannata laittaa..
johtaja: Antti Peltomäki
Re: superturbotus osa 2
Ei muuta kun viiskakkosta vaanpeltsi_racing kirjoitti:tuntus muuten ahistavan jo tuo Hx 40 superikin.. eli ei ainakaan pienempää kannata laittaa..
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 218
- Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
- Paikkakunta: suolahti
Re: superturbotus osa 2
totta nyt kartaani teetätetty ko-met oy. hyvä tuli ja kohtuu hintaan. vaan sitte hajos perä, tuli pikkusormenpään kokoinen rattaan pala ulos ja oudosti pukuttaa kokoajan saiskohan sen vielä korjattu liimalla?? :DD että minkäs perä sinne kannattais laittaa? välitys jne? ja semmosta hyvää oisin sitte vailla.
johtaja: Antti Peltomäki
Re: superturbotus osa 2
Joku asd sinne kannattaa työntää. En muista mikä loota sulla oli enkä nyt mitenkään jaksa selailla mutta automaattiin 2,65 ja manuaaliin joku 3,46 tai muu 3 ja 4 väliltä.peltsi_racing kirjoitti:totta nyt kartaani teetätetty ko-met oy. hyvä tuli ja kohtuu hintaan. vaan sitte hajos perä, tuli pikkusormenpään kokoinen rattaan pala ulos ja oudosti pukuttaa kokoajan saiskohan sen vielä korjattu liimalla?? :DD että minkäs perä sinne kannattais laittaa? välitys jne? ja semmosta hyvää oisin sitte vailla.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: superturbotus osa 2
kai sulla on sielä pitkän koneen vakaaja valmiiksi
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: superturbotus osa 2
2.65 o ihan soppeli jos o suoralla viitosella...
Re: superturbotus osa 2
Ihan siisti peli oli kyllä.
Harmi kun ei vielä kyydissä ole tullu oltua. Varmaan alkaisi oma st kuume puskemaan entistä enemmän päälle.
ps. Meinas käydä itelle aika kehnosti kyllä tänään.
Harmi kun ei vielä kyydissä ole tullu oltua. Varmaan alkaisi oma st kuume puskemaan entistä enemmän päälle.
ps. Meinas käydä itelle aika kehnosti kyllä tänään.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 218
- Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
- Paikkakunta: suolahti
Re: superturbotus osa 2
cossun getraggi siellä lymyilee vaihteistona.. niin kävi mullekkin vähä hassusti lähti kumeista pinta, ratti paskaks ja perä tuli tiensä päähän perää oisin vailla. vissiin alkuperäsen 300 turbodieselin ois ihan hyvä?? jos jollain nurkissa halvalla niin voin ostaa
johtaja: Antti Peltomäki
Re: superturbotus osa 2
Tuo perä on paras mutta kaikista normiperistä kalleinpeltsi_racing kirjoitti:cossun getraggi siellä lymyilee vaihteistona.. niin kävi mullekkin vähä hassusti lähti kumeista pinta, ratti paskaks ja perä tuli tiensä päähän perää oisin vailla. vissiin alkuperäsen 300 turbodieselin ois ihan hyvä?? jos jollain nurkissa halvalla niin voin ostaa
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 218
- Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
- Paikkakunta: suolahti
Re: superturbotus osa 2
tottakai niin tuntuu käyvän aina kun yrittää saada jotain halvalla
johtaja: Antti Peltomäki
Re: superturbotus osa 2
Onkos kellään kokemusta/tietoa että kärsiikö ryhmää porauttaa ylikokoon näissä ST-värkkäilyissä?
OM603 mosa on nyt koneistamolla ja kuulemma tiiveimmän sais ku porais ja pistäs ylikoko männät.
Vai oisko putkitus parempi vaihtoehto?
OM603 mosa on nyt koneistamolla ja kuulemma tiiveimmän sais ku porais ja pistäs ylikoko männät.
Vai oisko putkitus parempi vaihtoehto?
Re: superturbotus osa 2
Putketkin sitten aina porataan männille sopivaksi eli paras se on ensin koneistaa ylikokoon ja putkittaa vasta sitten kun ylikoot loppuvat kesken. Normihomma.
Kerroppas sitten vähän hintoja tuosta hommasta, mitä tulee maksamaan koneistus + männät, kiinnostaa kanssa tuo...
Kerroppas sitten vähän hintoja tuosta hommasta, mitä tulee maksamaan koneistus + männät, kiinnostaa kanssa tuo...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: superturbotus osa 2
Miettiin vaan että tätähän kestää porailla, ettei kovemmilla tehoilla ala kilke.
Mäntäsarja on satasen kipale. (mäntä, renkaat, tappi ja sokat)
Yllättävän edullisia sinänsä ku pelkkä männänrengassatsi kustantaa 55e.
Mäntäsarja on satasen kipale. (mäntä, renkaat, tappi ja sokat)
Yllättävän edullisia sinänsä ku pelkkä männänrengassatsi kustantaa 55e.
Re: superturbotus osa 2
Joo, ohos, tuon kun olisi joskus tiennyt niin olisi mennyt kaikki samalla kuin pelkät renkaat. Kiitos.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: superturbotus osa 2
Mistä nuita m-renkaita, alakerran laakereita, stefoja, ymsyms kannattaa hommata?
Re: superturbotus osa 2
moottorina om602 turbof
Re: superturbotus osa 2
ee satu minun silmään sieltä nuita männärenkaita?
Re: superturbotus osa 2
ja misteehän metallisen kannentiivisteen?
Re: superturbotus osa 2
Sieltä KL:stä saa vaikka mitä osaa, mitä ei näy siinä verkkokaupassa, eli ei muuta kun puhelimella yhteyttä.
Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 166
- Liittynyt: Pe 14.11.2008 09:28
Re: superturbotus osa 2
Kasin pesällä on rallikrossivehkeissä kuitenkin jarrutettu yli 580hv 45mm kuristimella.Sultzi kirjoitti:Ei se hx35 mitään ahdista jos nykyiseen vertaa, meinaan hy35 8pakopesällä
Kai se pensa on niin paskaa polttoainetta että sillä saa hyvät lukemat?
Tämä on siis penkitystietoa ei mutua.
Holset siellä lukee..
Re: superturbotus osa 2
Mutta kolmen litran diisseli on asia erikseenSolmurauta kirjoitti:Kasin pesällä on rallikrossivehkeissä kuitenkin jarrutettu yli 580hv 45mm kuristimella.Sultzi kirjoitti:Ei se hx35 mitään ahdista jos nykyiseen vertaa, meinaan hy35 8pakopesällä
Kai se pensa on niin paskaa polttoainetta että sillä saa hyvät lukemat?
Tämä on siis penkitystietoa ei mutua.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103