Forumin siistein W124

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
TUUTTERO
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1261
Liittynyt: Pe 17.09.2010 13:59
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja TUUTTERO »

Napa. Eteläpohjanmaan kylien kauhu. Uhkailee netissä ajella toisten perään ja leveilee kun on huutanut ooppelilla ajaville. :mrgreen:
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
Avatar
peltimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 280
Liittynyt: Su 03.04.2011 21:03
Paikkakunta: Varkaus

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja peltimies »

kettu!!naamat umpee kinastelevat poikaset.tämä foorumi perustettu komeille w 124.lle.
Harraste mb 123 2.3 ce-84 .Harraste w 124 E220-94, w 211 -03 220 cdi ja slk R 171 -04, 2.0 kompressori.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17265
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja dealer »

Onhan Eekin auto hienon näköinen, mutta kyllä se totta on että esim. seinäjoen keskustassa tai ympäristön maanteillä tuollasella autolla ajo on tuskaa.
Kyllä, yleensäkin hänen mersut on olleet todella hyvällä maulla tuunailtuja laitteita. Kuvia katsellessa tuntuu että tuosta nätimmäksi ei autoa helpolla saa.
Toinen juttu on se että kyseessä on näyttö- ei käyttöautot.
Toivotonta puolustella maata raapivaa autoa hyväksi ajaa jne...mutta mitäpä se meitä haittaa vaikka auto ei ole normiajossa yhtä käyttökelpoinen kuin madaltamattomat tai maltillisesti madalletut :thumbup:
(omassa väykyssä Eibach -30mm)
wiimax.fi
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12608
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja epk »

se nyt on elämäntapa jollekkin. Ei se siitä miksikään kummemmaksi muutu.

Vaan kyllä nämä raapija madaltajatkin jossain vaiheessa tulevat vanhaksi ja nauravat koko touhulle niinkuin napa nyt ;) Käyttöauto ja harraste auto erikseen niin ei ongelmaa perille pääsyssä, itse en jaksais hetkeekään jotain linttaa mikä raapis kaarista ja pohjastaan joka helvetin paikassa.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja napa »

epk kirjoitti:

Vaan kyllä nämä raapija madaltajatkin jossain vaiheessa tulevat vanhaksi ja nauravat koko touhulle niinkuin napa nyt ;)
hyvä, sä olet oppinut lukemaan mun juttuja :thumbup: mutta joskus vain laittaa oikeasti vituttamaan ne puheet, ettei madaltamattomalla autolla voi ajaa, pelkäämättä sen kaatuvan... (ja ne muut typerät tekosyyt sille madaltamiselle...) niin kauan, kun suomessa on yhteneväinen raideleveys rautateillä ja tiestön yleinen kunto venäjän kanssa, niin mitään järkisyytä tuolle madaltamiselle ei löydy...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
TUUTTERO
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1261
Liittynyt: Pe 17.09.2010 13:59
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja TUUTTERO »

No eihän mihinään autojen rakentelussa ole järkeä jos nyt tälle linjalle lähdetään. rahat hermot ajettavuus mukavuus käytännölisyys ja monet muut asiat menee tai ainakin osa menee.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja napa »

TUUTTERO kirjoitti:No eihän mihinään autojen rakentelussa ole järkeä jos nyt tälle linjalle lähdetään. rahat hermot ajettavuus mukavuus käytännölisyys ja monet muut asiat menee tai ainakin osa menee.
miten niin :shock: minä ainakin pyrin rakentamaan aina niin, että mukavuus, ajettavuus, käytännöllisyys ja ennen kaikkea hermojen kestävyys paranee :wink: rahaa menee tietysti aina, vaikka ei tekisi, kuin normaali huollot... tuon oman 300E projektin kanssa joutuu kyllä käytännöllisyydestä jo hieman ehkä tinkimään, mutta mukavuus ja ajettavuus pitäis pysyä ainakin tehtaan tasolla, tavoite kuitenkin siinäkin yrittää jotain parannusta... ei ole pakko aina yrittää epäkäytännöllisimpää/epämukavinta lopputulosta tai mahdollisimman huonoja ajo-ominaisuuksia...

nuo sierra projektit missä nyt on tullu heiluttua viimeaikoina enemmän, niin niissä varsinkin ajettavuuden ja mukavuuden parantaminen on tosi helppoa, käytännöllisyyskin on pysynyt vielä ihan perheauto tasolla, vaikka suorituskyky onkin usein 3 tai jopa 4 kertaistunut... sierra nyt on niin pieni auto vielä onneksi, että millään isoilla renkailla ei tarvitse edes yrittää hullutella, 215/45 17 " on ihan max. rengas (7.5" leveällä vanteella) mitä sinne voi alle kuvitella, ilman suurempia korimuutoksia... ja coiloverit nyt saa n. tonnilla jo joka nurkkaan ihan siedettävän tasoiset (sierran alkuperäinen alusta on aika surkea lähtökohta, joten jo tuollaiset halppis coilit on melkoinen parannus...) emme siis laita coileja madaltamsen takia, vaan ajo-ominaisuuksien parantamiseksi, saattaa sierrassakin aavistuksen vielä alusta nousta tehtaan arvosta, niin saadaan sitä "pappa lookkia" vähän enemmän :wink: no, nuo nyt edustaa sitä old school sleeper suuntausta ehkä hieman liikaakin :D siihen ei sentään lähdetä, että 1.3 lätkät laitettaisiin peräkontiin, vaan laitetaan rennosti 2.0 :wave: vaikka kone ei mikään 2 litrainen nelonen nyt todellakaan ole...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
kimu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 126
Liittynyt: Su 25.09.2011 14:04
Paikkakunta: Metsämäki

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja kimu »

Täs ois mun lavetti, eihä toi mikää kukkane oo, mut liikkuu :D kuvissa on tuhottoman likainen.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Risut ja ruusut ovat tervetulleita.
Avatar
M4ketech
Mersumies
Mersumies
Viestit: 820
Liittynyt: To 15.09.2011 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja M4ketech »

Kimu: ainakin itselleni tuo tyyli sopii, mielestäni juuri sopiva paketti. Vielä kun miettii tuon pestynä, vahattuna ja kiilotettuna kesällä johonkin maiseman eteen niin kyllä lämpee. Jos olisin porvari nii ostasin pois :lol:

Ainoo että etupää vaikuttaa jotenkin matalalta verrattuna takapäähä, jos takaa sentin tiputtas ja edestä sentti ylös nii vois olla omaa silmää nätimpi.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.

Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Avatar
kimu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 126
Liittynyt: Su 25.09.2011 14:04
Paikkakunta: Metsämäki

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja kimu »

M4ketech kirjoitti:Kimu: ainakin itselleni tuo tyyli sopii, mielestäni juuri sopiva paketti. Vielä kun miettii tuon pestynä, vahattuna ja kiilotettuna kesällä johonkin maiseman eteen niin kyllä lämpee. Jos olisin porvari nii ostasin pois :lol:

Ainoo että etupää vaikuttaa jotenkin matalalta verrattuna takapäähä, jos takaa sentin tiputtas ja edestä sentti ylös nii vois olla omaa silmää nätimpi.
Kiitos tästä :) Se perän madaltaminen on viel vähä työn alla. 19v vanhat mutterit tuppaa olee välil vähä piukas :D
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja napa »

tiedä sitten, vääristääkö kuva, mutta kuskin etulokari ei mielestäni oikein istuu... liekkö tarvike :think:

muuten ihan perus siisti käyttis lankku :thumbup:

edit: älä madalla perää, vaan nosta mielummin keulaa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3146
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

Kylkivilkut... :crazy:
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja napa »

Pakardinen kirjoitti:Kylkivilkut... :crazy:
katos vain, itse en edes huomannut tuollaiseen kiinnittää huomiota... no, lain kirjain varmasti täyttyy noillakin :D mulla on itsellä jotku bilteman ledit (tarrakiinniteiset, ei johtoja kytketty...)
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Onks ketään huomannu millä puolella tämä on?
Yks riehuu täällä kun madalletaan ja yhet tuunaa sierran kylkivilkuilla, se on sitä tuuninkii.
Avatar
M4ketech
Mersumies
Mersumies
Viestit: 820
Liittynyt: To 15.09.2011 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja M4ketech »

Tohon vois ehkä sopia paremmi mersun kaivonkansi-alut ja normit vilkut, vaikkapa kirkkaat tai sitten keltaset. Tosin väri on semmonen mihin vaikea ainakaan omaa silmää saada sopimaan, jote varmaa vois mennä keltasen puolelle.

E: tosin ei oo oma auto että saahan tuota laitella, kunhan ei mielestäni riko liikaa klasikko ilmettä jolla nyt on onnistuttu hyvin.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.

Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja napa »

EeKi kirjoitti:Onks ketään huomannu millä puolella tämä on?
Yks riehuu täällä kun madalletaan ja yhet tuunaa sierran kylkivilkuilla, se on sitä tuuninkii.
halutko sä nyt ihan oikeasti, että aloitan sellaisen jutun, että kommentoin jokaista madallettua ja "peräsuoli näkyvissä" olevilla renkailla varustettua kuvaa/mielidettä seuraavat 2 vuotta vähintää 1000 sanalla :think:

topikin nimi kyllä edelleen harhauttaa, ainakin mut, etsimään täältä sitä siistiä w124 (ja samalla tietysti mahdollisimman alkuperäiskuntoista w124... siisti kun tarkoittaa mun sanastossa lähinnä sellaista...)

jos täällä saa esitellä vain niitä helvetin gti magasine tyyppisiä lasikuitupommeja, maata raapivia ja muita vituiksi pilattuja, niin muuttakaa nyt äkkiä tuo topikin otsikko sitten sellaiseksi, vaikka joku "wnb pokemon w124", niin en tänne enää eksy...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
M4ketech
Mersumies
Mersumies
Viestit: 820
Liittynyt: To 15.09.2011 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja M4ketech »

napa kirjoitti:
EeKi kirjoitti:Onks ketään huomannu millä puolella tämä on?
Yks riehuu täällä kun madalletaan ja yhet tuunaa sierran kylkivilkuilla, se on sitä tuuninkii.
halutko sä nyt ihan oikeasti, että aloitan sellaisen jutun, että kommentoin jokaista madallettua ja "peräsuoli näkyvissä" olevilla renkailla varustettua kuvaa/mielidettä seuraavat 2 vuotta vähintää 1000 sanalla :think:

topikin nimi kyllä edelleen harhauttaa, ainakin mut, etsimään täältä sitä siistiä w124 (ja samalla tietysti mahdollisimman alkuperäiskuntoista w124... siisti kun tarkoittaa mun sanastossa lähinnä sellaista...)

jos täällä saa esitellä vain niitä helvetin gti magasine tyyppisiä lasikuitupommeja, maata raapivia ja muita vituiksi pilattuja, niin muuttakaa nyt äkkiä tuo topikin otsikko sitten sellaiseksi, vaikka joku "wnb pokemon w124"
Kato joku on samoilla linjoilla. NO NYT tuli ainakin napan asia selväksi jospa kaikki tajuis :roll: Itse en myöskään pidä pahemmin muista kun alkuperäisistä 124 mersuista. Tosin onhan PIENI madaltaminen ok jolloin saadaan renkaan ja kaaren ammottavaa tyhjyyttä vähän hävitettyä. Orkkikseen lasken myös nätisti asennettuja AMG:n korisarjoja (aitoja) mutta joskus näkee kaikenmaailman etulippoja ym kuidutettuina niin ei kiitos, eiköhän korollat ja vaikka VAG-konsernin autot voi tuhota tuohon. Edelleenkin jos takavetoa kaipaa niin lasikuidut, 100 subbaria, tontitukset ja 20" blingbling vanteet voi tunkea bilteman mutteri wiritykseen. kiitos ja kuitti :lol:
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.

Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Mitä helvettiä, ettekö oikeasti tiedä missä puolella tämä on? Täällä kuuluu puhua madaltamisesta ym koska sitä varten tämä on tehty, joten mitä valitatte?
En minäkään mee ladafoorumille "nää on paskoja, mersu paras".
- Kirjoita tuningasiaa niin paljon kuin sielu sietää. Forumilla kyllä tilaa piisaa. Tänne kootaan kaikki Tuningtarinat äänentoistoa lukuunottamatta. Poppikoneille kun on oma osastonsa.
Tuning
Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Kylläpäs on mersufoorumin ylläpito napan tasoista sakkia kun tämä paskanjauhanta vaan annetaan jatkua.

Mikset napa tee sitä foorumin hienoin orkkis124 topikkia jos ahdistaa?

E: ei pysty, kuin huono suomi ählämille selittäis jotain, ei vaan pysty enää.
Viimeksi muokannut EeKi, Ma 17.09.2012 01:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
M4ketech
Mersumies
Mersumies
Viestit: 820
Liittynyt: To 15.09.2011 01:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja M4ketech »

EeKi kirjoitti:Mitä helvettiä, ettekö oikeasti tiedä missä puolella tämä on? Täällä kuuluu puhua madaltamisesta ym koska sitä varten tämä on tehty, joten mitä valitatte?
En minäkään mee ladafoorumille "nää on paskoja, mersu paras".
- Kirjoita tuningasiaa niin paljon kuin sielu sietää. Forumilla kyllä tilaa piisaa. Tänne kootaan kaikki Tuningtarinat äänentoistoa lukuunottamatta. Poppikoneille kun on oma osastonsa.
Tuning
Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Kylläpäs on mersufoorumin ylläpito napan tasoista sakkia kun tämä paskanjauhanta vaan annetaan jatkua.

Mikset napa tee sitä foorumin hienoin orkkis124 topikkia jos ahdistaa?
Kaikkihan saa oman mielipiteen ilmaista? Eihän kukaan tässä nyt hauku, vaikka ilmaiseekin mielipiteensä ettei itse ajaisi tuolla tai tuolla autolla. Mielestäni mersut on aina olleet hienoja autoja, mutta nykyisiin sopii paremmin kaiken maailman tuning kun vanhoihin kunnon ratsuihin. Itse menen sillä linjalla yleensä 124 kanssa että suhteellisen orkkis mutta tehoa mielummin :thumbup:

Valitettavaa on että nykyään alkaa näkymään kaiken maailman 124 räpellyksiä amiksilla jotka ajaa ja tekee tuningista jotain kauheaa. Ehkä pitäisi nähdä enemmä livenä näitä "hyvin" tehtyjä jotta mielipide muuttuu.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.

Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja napa »

EeKi kirjoitti:Mitä helvettiä, ettekö oikeasti tiedä missä puolella tämä on? Täällä kuuluu puhua madaltamisesta ym koska sitä varten tämä on tehty, joten mitä valitatte?
En minäkään mee ladafoorumille "nää on paskoja, mersu paras".
- Kirjoita tuningasiaa niin paljon kuin sielu sietää. Forumilla kyllä tilaa piisaa. Tänne kootaan kaikki Tuningtarinat äänentoistoa lukuunottamatta. Poppikoneille kun on oma osastonsa.
Tuning
Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Kylläpäs on mersufoorumin ylläpito napan tasoista sakkia kun tämä paskanjauhanta vaan annetaan jatkua.

Mikset napa tee sitä foorumin hienoin orkkis124 topikkia jos ahdistaa?
aijaa, että sinä luot jo omat säännötkin tänne, eli vain "germanlook tuning" kelpaa, muut ei :think: tuunausta (ajoneuvon muokkaamista orginaalista...) se on kuule korottaminenkin, jos sille linjalle lähdetään...

sitten taas tämä "paskanjauhanta" tais alkaa siitä kun herra turkulainen vetäisi herneet nenään siitä, kun tuuttero moitti jo itsekkin oman autonsa liiallista mataluutta ja heitin siihen perään jotain kevennystä yleisesti näistä liikaa madalletuista autoista... (sitä sun auton kuvaasi en edes katsonut, koska tiedän kyllä millainen se on... muuten ihan mun makuun muuten, mutta liian matala ja rengas/vanneyhdistelmä ei todellakaan ole mun makuun, mutta vanteet itsessään on pirun siistit :thumbup: )

en minäkään vedä herneitä siitä, jos joku ei tajua mun tyyliä vetää esim. 275/50 15" kummia 8" leveälle vanteelle ja vielä jättää reilusti tilaa pyöränkaariin, ettei kumi ole heti riekaleina... kommenttia käsittääkseni saa ja pitääkin esittää, siitä ei ikinä tule mitään, että kaikki on vain niitä "joo joo miehiä", kuten jo aikaisemmin kirjoitin...

edit: yleinen mielipide alkaa nuorisonkin (tuosta 23v. ylöspäin) keskuudessa olla jo sellainen, että nämä överiksi vedetyt madallukset on jo menneen talven lumia, niillä autoilla nyt ei vain tee täälläpäin enää oikein mitään :thumbdown: toki ne juuri kortin saaneet on ihan kiimassa siihen madaltamiseen, kun kaikki gti magasinessakin esitellyt autot on madallettuja :lol:

mulle autoilla on sellainen merkitys, että niillä pitää myös pystyä ajamaan, vaikka oliskin rakennettu/tuunattu tai mitä kirosanaa nyt kukin haluaa käyttää... niin ja onhan minimi maavara jo ihan laissakin määritelty asia... ihan pikkusen muuten vitutti, kun menin tuota omaa farkkua katsastamaan sillä alustalla, joka siinä oli ostettaessa... eihän sillä päässyt edes nosturille konttorilla, jos ei ollut joka kulmassa joku nostamassa kaaresta ylös :evil: no, tuttu katsastaja kun oli, niin luotti siihen, että taatusti vaihtuu jouset, eikä niistä tarvinnut sen enempää keskustella/tehdä merkintöjä otteeseen...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Hei nyt oikeesti, sä vedät niin mutkat suoriksi koko ajan. Näytä se viesti mulle missä sanon että tänne kelpaa vaan germanstyle? Mulla on iha oma foorumi sitä varten, tervetuloa sinne, sä paskoisit verta kaks viikkoo kun näkisit edes yhden aiheen sieltä.

Edelleen en käsitä sitä jos tämä puoli on tarkoitettu NIMEOMAAN auton muokkaukseen jota sinä niin helvetisti vastustat, minkä takia sun pitää siitä tulla tänne ilmoittamaan ja vittuilemaan? Kaikki lähti siitä kun kysyin vaan speksejä tuutterolta ja ihmettelin kun itellä on n. samoissa mitoissa eikä raavi, niin eiköhän hermannit tule huutelemaan.
Turha sitä jälkeenpäin kaunistella että "no minähän tarkoitin yleisesti hihi", ai että sattumalta mun auton/tekstin jälkeen tuli mieleen rupee huutelemaan.

Mutta ei siinä mitään, keijo ei tajuu ni keijo ei tajuu. Eikä näimmä halua edes tajuavan.

Ja mä en vieläkää ymmärrä miten edelleen haksahdan tähän topikkiin vastaamaan.
Kuva
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja napa »

EeKi kirjoitti:

Mutta ei siinä mitään, keijo ei tajuu ni keijo ei tajuu. Eikä näimmä halua edes tajuavan.

Ja mä en vieläkää ymmärrä miten edelleen haksahdan tähän topikkiin vastaamaan.
[ http://www.lolweird.com/wp-content/uploads/2012/07/Please-dont-feed-the-trolls.jpg ]
no, minäkin olen jo 5 eri vuosikymmenellä (-70, -80, -90, -00 ja -10) näitä rakenteluja (tuning terminä tuli kai vasta -90 luvun lopulla...) katsellut ja itsekkin jotain siinä sivussa yrittänyt vääntää... tyylejä tulee ja menee, osa on ihan siedettäviä ja toiset sitten jotain muuta...

mutta jos ihminen on noin herkkänahkainen, että jos joku kritisoi omaa tyylisuuntaa, niin heti on elämä pilalla... vois ehkä hieman myös tarkistaa sitä omaa suhtautumistaan asioihin, tai miettiä, kukahan tässä on lopulta se ahdasmielinen :think:

nuorempana meillä oli tapana "väitellä" autoista ihan työkseen :D sellainen 6 kuukauden väittely maraton jostain tietystä aiheesta oli ihan normaalia ajanvietettä, eikä sitä nyt kukaan tosissaan ottanut :o toki ei me muutenkaan niin herkkänahkaisia silloin oltu, asiat sanottiin suoraan, mutta ei siitä mitään traumoja jäänyt kenellekkään, kuten nykyään tuntuu heti tulevan, jos joku ei jatkuvasti kehu, vaan tulee sitä negatiivistäkin palautetta :wave: edelleenkin, nämä on vain autoja...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
EeKi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1804
Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja EeKi »

Odotan edelleen sitä viestiä missä minä sanon että tämä foorumi on vain germanlookille.
Edelleen myös puhun siitä kun huutelet väärässä paikassa, menetkö S-markettiin huutamaan missä on Pirkka maitoa? Oikeesti, mitä et tajua?

Emmä jaksa.
Avatar
Petterii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 313
Liittynyt: La 23.10.2010 21:49
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Petterii »

napa kirjoitti:vois ehkä hieman myös tarkistaa sitä omaa suhtautumistaan asioihin, tai miettiä, kukahan tässä on lopulta se ahdasmielinen :think:
napa kirjoitti:kerran haukuin jonku ooppeli kuskin hong kongin parkkipaikalla, että menet nyt heti vaihtamaan kunnolliset vanteet/renkaat ja jouset tuohon ooppelliis tai alkaa läski tummumaan :evil: mun tulee niin kovaa pää kipeäksi siitä vitutuksesta, kun näkee noita vannegoatseja/lintaan madalletuja ruoskia liikenteessä :evil: :evil: :evil: :evil:
Joku ei ny täsmää :lol:
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja napa »

EeKi kirjoitti:Odotan edelleen sitä viestiä missä minä sanon että tämä foorumi on vain germanlookille.
Edelleen myös puhun siitä kun huutelet väärässä paikassa, menetkö S-markettiin huutamaan missä on Pirkka maitoa? Oikeesti, mitä et tajua?

Emmä jaksa.
EeKi kirjoitti:Mitä helvettiä, ettekö oikeasti tiedä missä puolella tämä on? Täällä kuuluu puhua madaltamisesta ym koska sitä varten tämä on tehty, joten mitä valitatte?
eikös tässä nyt sanota selvästi, että olet sitä mieltä, että vain madalluksesta (=germanlook mulle) saa/pitää on hyväksyttävää puhua... ja sinun mielestä tietysti vain siihen positiiviseen sävyyn... mutta on se nyt kumma, jos asiasta ei voi keskustella, mitä negatiivistä siinä on (kuten nyt esim. juuri tässä madallus asiassa...)

ja missä ketun väärässä paikassa huutelen :shock: kyllä suomessa on sananvapaus ilmaista mielipiteensä, on se sitten positiivinen tai negatiivinen...

sinähän nyt normaalia turkulaisempi tunnut olevan :wtf: :wink:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja napa »

Petterii kirjoitti:
napa kirjoitti:vois ehkä hieman myös tarkistaa sitä omaa suhtautumistaan asioihin, tai miettiä, kukahan tässä on lopulta se ahdasmielinen :think:
napa kirjoitti:kerran haukuin jonku ooppeli kuskin hong kongin parkkipaikalla, että menet nyt heti vaihtamaan kunnolliset vanteet/renkaat ja jouset tuohon ooppelliis tai alkaa läski tummumaan :evil: mun tulee niin kovaa pää kipeäksi siitä vitutuksesta, kun näkee noita vannegoatseja/lintaan madalletuja ruoskia liikenteessä :evil: :evil: :evil: :evil:
Joku ei ny täsmää :lol:
voi hyvää päivää, kai mä nyt jumalauta tunsin sen ja se "tunsi" mut :clap: no, oma virhe, olisi kai pitänyt ilmoittaa se heti tuossa alkuperäisessä viestissä :oops: sama juttu, kun menen kaverin sierraa ropaamaan, kysyn että onko voortti taas levinnyt tai jotain vastaavaa...

entisen työkaverin kanssa haukutaan aina ensin toiset autot ja sitten vasta kysellään muut kuulumiset, kun nähdään :D

kaikki audikuskit haukun heti skodamiehiksi (siis ne tutut) jne.

mikä siinä on kun nykyään ei nuoriso tajua ollenkaan, että automiehillä on aina ollut tapana heittää huulta :shock:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

Tämä topichan on foorumin siistein w124... perusjuttuja miten autosta tehdään siist/hienoi: Matala+hienot vanteet(ei ole pakko olla överit).Näillähän mennään yleensä jo aika pitkälle.
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Avatar
EzKo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 286
Liittynyt: Su 17.10.2004 09:29
Paikkakunta: Karvia

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja EzKo »

napa kirjoitti: automiehillä on aina ollut tapana heittää huulta :shock:
Tuota köh...köh...kuten meidän pienessä ja tiiviissä ammattiautoilijoiden piirissä jossa LA:t on ehdoton varuste (ilman sitä vois oikeesti tulla nokka punaiseks :lol:) lentää välistä sellainen läppä, että siinä vois ulkopuolinen luulla syttyvän jo kolmannen maailman sodan kun kaania ja volovomiehet alkaa vääntää autojen paremmuudesta :lol: nämä herrat ajavat omilla autoillaan...meikäläinen on vaan renki ja en yleensä ota kantaa muuta kun myötäilen kumpiakin (perseennuolija) :lol:

En taida laittaa omasta lavetista kuvaa kun en löydä mieleistä :shock:
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
Avatar
TUUTTERO
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1261
Liittynyt: Pe 17.09.2010 13:59
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja TUUTTERO »

:lol:
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
Avatar
antti86
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 256
Liittynyt: Su 13.08.2006 19:15
Paikkakunta: kalajoki

Re: Forumin siistein W124

Viesti Kirjoittaja antti86 »

pistetäänpä välistä vaikka kuvaki tähän topikkiin :lol:
Kuva
S124 230TE ex
S124 E250TDA 20V
S123 300TEA
Vastaa Viestiin