W211 tuning

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
NRajis
Mersumies
Mersumies
Viestit: 695
Liittynyt: Su 29.05.2011 02:16

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja NRajis »

juk3 kirjoitti:siinä oma kosla


[ http://www.nic.fi/~kalju/w211/IMG_2039.jpg ]
oijoijoijoijoijoi :thumbup: :thumbup: :clap:
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12606
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja epk »

sehän on aikasta maukas :) onkos minkä kokoiset valssit alla ?
Avatar
votsi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 214
Liittynyt: Ma 15.12.2008 23:33

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja votsi »

On kyllä juk3:lla komia pirssi! :thumbup: Täytyy rueta itellekki kahteleen AMG korisarjaa.
S212 350CDI 4-MATIC -10
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

NRajis kirjoitti:
juk3 kirjoitti:siinä oma kosla


[ http://www.nic.fi/~kalju/w211/IMG_2039.jpg ]
oijoijoijoijoijoi :thumbup: :thumbup: :clap:
Todellakin :thumbup:
Avatar
juk3
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 196
Liittynyt: Su 21.03.2004 15:19
Paikkakunta: Vantaa

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja juk3 »

epk kirjoitti:sehän on aikasta maukas :) onkos minkä kokoiset valssit alla ?

9" ja 10.5" 19"
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63


ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
K-N
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 147
Liittynyt: Su 26.12.2010 12:16
Paikkakunta: 02

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja K-N »

Mulla on nyt alla edessä225/40r19 ja takana 255/35r19.
Ja nytten tarveisi uusia eturenkaita ostaa,niin olen miettinyt jos laittaisi eteen 245/35 olisi enemmän ns vannesuojaa vai onko liian suuri heitto kehässä?,että alkaako herjaamaan vakkarit yms?,vanhalla rengastuksella on miltei ihan samat kehän pituudet.
_____________________________
MB E s212 250cdi
[ex]MB E w211 270cdi -02
jones50
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: To 26.05.2011 17:58

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja jones50 »

007 (Medium).JPG

Tänään 74.000 mittariin. Auto on 04 ja olen toinen omistaja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
villen80
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 24.08.2009 17:56

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja villen80 »

Moi,

Itselle tuli nyt tuo uusin hankinta w211sta pihaan.
Uudet vanteet pitäisi saada alle.
Ebayssa kohtuulliseen hintaan myynnissä noita bbs lm 19 replikoita.
Niissä näyttäisi olevan suurimmassa osassa et 45.

Saako niitä sopimaan levikepaloilla paikoilleen?
Jossain vanneliikeessä sanoivat, että etupäässä tulisi jotain ongelmia asian suhteen.
Tai onko teillä linkkiä mistä saisi suoraan oikealla et:llä olevia?

Osaisiko joku kokenut jeesata?

Kiitokset jo etukäteen.

/Ville
Nykyinen
avari W212 350cdi -10

Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12606
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja epk »

edessä navan keskikuppi tulee todella ulos, josta johtuen spaserin kanssa joutuu vähän kikkailemaan.

Ja myös kaikki vanteet ei mene eteen tästä syystä , tulee keskikuppi vanteesta ulos, ei saa vanteen keskikuppia paikalle :D
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3547
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Interaction B9 vanteissa eli näissä suomessa yleisimmissä BBS LM replicoissa myös ET35 8" vanteeseen ei saa etukeskikuppeja kovinkaan hyvin paikalleen W211. Lopuksi liimasin kupit edestä kiinni kun niitä tipahteli parit kappaleet matkalle. Itse käytin BBS:n orkkís läpyskää joka ei uppoa keskireijän sisään kuten alkuperäinen, näin sain muutaman millin lisää pelivaraa.

Kuva
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
villen80
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 24.08.2009 17:56

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja villen80 »

Hyvältä näyttäisivät nuo interactionit,

Kaikkialta loppu(sama ja yksi tukkuri kaikilla) tuo 8,5 tuumainen vanne.
Löytyy ainoastaa 9,5 tuumaa leveänä se ei taida tuonne etupäähän mennä?

/Ville
Nykyinen
avari W212 350cdi -10

Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3547
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja EVO X »

villen80 kirjoitti:Hyvältä näyttäisivät nuo interactionit,

Kaikkialta loppu(sama ja yksi tukkuri kaikilla) tuo 8,5 tuumainen vanne.
Löytyy ainoastaa 9,5 tuumaa leveänä se ei taida tuonne etupäähän mennä?

/Ville
Riippuu ET:stä ja renkaasta minkä sille laittaa, mutta noin leveä etuvanne tarttee sitten kaverikseen vielä leveämmän takavanteen ja sitten onkin jo kaarien mankelointia, reipasta madallusta ja muuta mukavaa tiedossa. Joten jos haluat päästä helpolla niin odottele että saat sen 8.5".. 9" vielä menis mun mielestä.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
aziz
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1605
Liittynyt: La 17.09.2005 11:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja aziz »

EVO X kirjoitti:Interaction B9 vanteissa eli näissä suomessa yleisimmissä BBS LM replicoissa myös ET35 8" vanteeseen ei saa etukeskikuppeja kovinkaan hyvin paikalleen W211. Lopuksi liimasin kupit edestä kiinni kun niitä tipahteli parit kappaleet matkalle. Itse käytin BBS:n orkkís läpyskää joka ei uppoa keskireijän sisään kuten alkuperäinen, näin sain muutaman millin lisää pelivaraa.

[ http://img.photobucket.com/albums/v433/evoxgolf/11syys2011_4235-1.jpg ]

Mä meinasin raapasta rasvakupista tavaraa pois. Siellä on tyhjää yli 5mm ennen kuin mutteri tulee vastaan. Mut toi onkin hyvä tietää, et bbs:n keskikuppi tulee noinkin paljon pihalle. Saan noilla vielä lisää pelivaraa omaan projektiin.
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74

Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
charlerssi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 29.05.2011 20:55

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja charlerssi »

Osaisko joku sanoa että meneekö tällaiset vanteet s211:sen alle? etuvanteet. 8,5x18 ET32 ja takavanteet 10x18 ET40
simppa80
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3001
Liittynyt: Su 27.04.2008 20:24
Paikkakunta: Pohjois Pohjanmaa

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja simppa80 »

charlerssi kirjoitti:Osaisko joku sanoa että meneekö tällaiset vanteet s211:sen alle? etuvanteet. 8,5x18 ET32 ja takavanteet 10x18 ET40
Menee.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
jokunen100
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja jokunen100 »

Miten se tuo bilsteinin sprint iskari onko se normi iskaria yhtään lyhyempi,kun meinaa 40milliä madaltavilla jousilla ja iskarin sokkasäätö alimmassa asennossa turhan herkästi joustomatka loppua kesken?Pohjaanlyöntikumia on lyhennetty melkolailla että siitä ei pitäisi olla kiinni.Vai johtuuko vain tuosta iskareista että ei pelaa kun tarpeeksi madaltaa vaikka rakenteellisesti vaimennin ei pohjaisikaan?? Iskareina on nyt paikoilla bilstein b4:nen.
Viimeksi muokannut jokunen100, Ke 25.07.2012 19:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
TUUTTERO
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1261
Liittynyt: Pe 17.09.2010 13:59
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja TUUTTERO »

Bilstein sprintit ja koni sportit on molemmat lyhyempiä, kun vakio iskarit. Samanhintaisia suunnilleen. Maku asia kummatko haluaa.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
jokunen100
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja jokunen100 »

Miten lie pelittäis ksport tai d2 säädettävät alusta näissä w211:ssa ,kun edullinen hinta houkuttelis ??? Toki tuo madallus määrästä riippumaton joustomatkan säilyminen olis plussaa,vaikka äkkiseltään helpoimmalla pääsis kun sijoittaa h&r:n alustaan.
wilburi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 94
Liittynyt: Su 16.11.2008 17:56
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja wilburi »

muistaako kukaan mikä firma suomessa myy epäkeskoja farkun taka päähän
Avatar
votsi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 214
Liittynyt: Ma 15.12.2008 23:33

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja votsi »

jokunen100 kirjoitti:Miten lie pelittäis ksport tai d2 säädettävät alusta näissä w211:ssa ,kun edullinen hinta houkuttelis ??? Toki tuo madallus määrästä riippumaton joustomatkan säilyminen olis plussaa,vaikka äkkiseltään helpoimmalla pääsis kun sijoittaa h&r:n alustaan.
Tuo D2:nen on melko jämäkkä alusta, mutta ei se nyt kuitenkaan mikään kivireki ole. H&R on puolestaan mukavan pehmeä, melko saman tuntoinen kuin avantgarde alusta, mutta taas reilusti madaltaessa takajouset menee liiän löysäksi. Ksportista ei ole mitään tietoa.

Itellä on tuo H&R ja mitään muuta moitittavaa ei ole kuin nuo liian löysät takajouset. Toki säätövara on itellä pohjassa, mutta maltillisella madalluksella on todella mukava ajella.
S212 350CDI 4-MATIC -10
jokunen100
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja jokunen100 »

Sillähän se tuo h&r olisi etusijalla ,kun on pinta pehmyt verrattuna moneen muuhun korkeussäädettävään alustaan ja siitä huolimatta kantavuutta löytyy. Itselläkin oli edellisessä autossa h&r alusta ja oli mukavuus painotteinen verrattuna esim. KW:een alustaan mikä mulla oli samassa autossa. Missä hinnoissa nykyään pyörii nuo h&r hinnat?
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12606
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja epk »

farkkuun h&r coili (taakse pelkät iskarit ) 950e.
jokunen100
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja jokunen100 »

epk kirjoitti:farkkuun h&r coili (taakse pelkät iskarit ) 950e.
onko ihan kotimaan hintoja vai ulkomailta tilattuna tuon hintainen? Itellä on sedani tuo auto ,mutta periaattesss perän korkeus oisi ok . Tietenni vois vaihtaa matalimmat jousen kumit paikoille eli vois periaattessa tuokin farkun sarja olla ok.
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

votsi kirjoitti: Ksportista ei ole mitään tietoa.

Eikös D2 ja ksport ole samaa saissee erin värisenä?
Penaris mulla on d2 ja kaverilla ksport ja näyttää just samasta tehtaasta tulleelta tavaralta, väri vain eri.
jokunen100
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja jokunen100 »

Tabuli kirjoitti:
votsi kirjoitti: Ksportista ei ole mitään tietoa.

Eikös D2 ja ksport ole samaa saissee erin värisenä?
Penaris mulla on d2 ja kaverilla ksport ja näyttää just samasta tehtaasta tulleelta tavaralta, väri vain eri.
Kyllähän ne samasta tehtaasta tulevat. No onko mimmosia kokemuksia d2 kun kerran löytyy sellaiset?
AMGE55
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: To 29.12.2011 08:11

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja AMGE55 »

juk3 kirjoitti:siinä oma kosla


[ http://www.nic.fi/~kalju/w211/IMG_2039.jpg ]

On hieno mitkäs vanteet ja koko?????
jokunen100
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja jokunen100 »

Pitiköhän tuo kokeilumielessä tilata tuo k-sportin alusta vaikka itsellä olleista alustoista ylivoimaisesti parhain alusta on ollut tuo h&r:n korkeussäädettävä . Ja korkeussäädettäviä alustoja on itsellä ollut supersportin .fk:n .powertecin . Tte/eibachin ,kW:een ja tuo h&rrän valmistamina. Mutta tosiaan tuo k-sportin hinta houkuttaa.
Avatar
Tabuli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 391
Liittynyt: To 16.10.2003 12:56
Paikkakunta: Vaasa

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja Tabuli »

jokunen100 kirjoitti:
Tabuli kirjoitti:
votsi kirjoitti: Ksportista ei ole mitään tietoa.

Eikös D2 ja ksport ole samaa saissee erin värisenä?
Penaris mulla on d2 ja kaverilla ksport ja näyttää just samasta tehtaasta tulleelta tavaralta, väri vain eri.
Kyllähän ne samasta tehtaasta tulevat. No onko mimmosia kokemuksia d2 kun kerran löytyy sellaiset?
Ei niistä niin hirveesti kokemusta ole, auto seisoo pukeilla :D
Mutta hinta/laatu suhde ihan ok.
jokunen100
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja jokunen100 »

epk kirjoitti:farkkuun h&r coili (taakse pelkät iskarit ) 950e.
mistä tuohon hintaan saa tuon alustan?
jokunen100
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 30
Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00

Re: W211 tuning

Viesti Kirjoittaja jokunen100 »

No niin nyt on pistetty k-sportin coilit tilaukseen. Pitää kertoa kokemuksia sitten kun alusta saapuu
Vastaa Viestiin