Moro, eli myynnissä ois toi kupee. Mitäs mieltä olette hintapyynnöstä, toki siinä pieni pelivara on...Mitä oon katellu vastaavaa Saksassa, niin 2 ongelmaa:
Noin paljoa siellä ei autolla ajeta , eli siis kilometrejä ei mittarissa ole ja ne halvimmat siellä on huonosti varusteltuja. Eli on vähän vaikeata sanoa paljonko tuollainen tulisi tuotuna maksamaan (+talvikiekot, lohkolämppäri jne..)...Auto on kuitenkin hyvin varusteltu..
Eli kuulen mielelläni mielipiteitä hinnasta/autosta ylipäätänsä..Mikä laskee (no kilsat tietenkin) ja mikä nostaa hintaa (vanteet, soittimet ym tietty)...
Toki auto on käytetty, uutta autoa en ole myymässä.
Ja vielä lisäyksenä, autosta on vaikea tietenkään sanoa hirveen tarkasti mitään ennenkuin on nähnyt sen.
Elikkä tuote:
http://www.nettiauto.com/54785
kaba
Paljonko maksaisit tästä. Rehellinen hinta-arvio?
Paljonko maksaisit tästä. Rehellinen hinta-arvio?
-kaba ,
BMW 328i cabrio -97.
ex. 230ce -90. 330tkm, "Catherine is gone"
BMW 328i cabrio -97.
ex. 230ce -90. 330tkm, "Catherine is gone"
Kyllä toi on mun mielestä ihan terve hinta.Vanteet ja huollot nostaa varmasti eniten hintaa,ja toikin näyttää paljon hienommalta alkuperäseen nähden.Saksastakin noita saa,mutta alkavat olla jo niin vanhoja että omistajia on ollut paljon ja huolto ym. historia voi olla hämärässä.
Ja jos ostaja vähänkään on perehtynyt Mersuihin,niin tietää että tolla on vielä paljon kilometrejä edessä.Ainoa hyvä puoli Saksasta tuodussa on mukavampi mittarilukema silmälle,koska hyvin harvassa jos missään on orginaali kilometrit enää mittarissa.Saksasta saa kunnollisen tuollaisen verojen kanssa 7-8 tonniin,mutta siihen kun ynnää vielä kuljetukset+muut niin hinta pyörii 9 tonnissa Suomessa.Halvemmallakin saa mutta niissä on sitä remontteeraamista...
Btw,mä olisin 9 000 valmis maksamaan.
Ja jos ostaja vähänkään on perehtynyt Mersuihin,niin tietää että tolla on vielä paljon kilometrejä edessä.Ainoa hyvä puoli Saksasta tuodussa on mukavampi mittarilukema silmälle,koska hyvin harvassa jos missään on orginaali kilometrit enää mittarissa.Saksasta saa kunnollisen tuollaisen verojen kanssa 7-8 tonniin,mutta siihen kun ynnää vielä kuljetukset+muut niin hinta pyörii 9 tonnissa Suomessa.Halvemmallakin saa mutta niissä on sitä remontteeraamista...
Btw,mä olisin 9 000 valmis maksamaan.
Kyllä se tuolla hintaa pitäisi kaupaksi mennä......omasta samanikäisestä ja kilometrisestä sain vaihdossa 12te.
Mutta tietysti noissa alkaa olla se ongelmana että niitä on niin paljon ilmestynyt myyntiin, johtuen juuri noista saksasta raahatuista.
Ja suurin osa noista tuontiväkkäröistä on ollut kyllä aika välttävässä kunnossa, toki joukkoon mahtuu helmiäkin mutta niissä on sitten pyyntikin korkeampi.
Henk.koht myymällä olisin omastani pyydellyt 11t mutta kaupat olisi varmaankin joutunut tekemään 9500-10t:lla.
Alas on mennyt koupen hinnat kyllä, 3 vuotta sitten kympin autosta olisi saanut pulittaa 17t.
Mutta tietysti noissa alkaa olla se ongelmana että niitä on niin paljon ilmestynyt myyntiin, johtuen juuri noista saksasta raahatuista.
Ja suurin osa noista tuontiväkkäröistä on ollut kyllä aika välttävässä kunnossa, toki joukkoon mahtuu helmiäkin mutta niissä on sitten pyyntikin korkeampi.
Henk.koht myymällä olisin omastani pyydellyt 11t mutta kaupat olisi varmaankin joutunut tekemään 9500-10t:lla.
Alas on mennyt koupen hinnat kyllä, 3 vuotta sitten kympin autosta olisi saanut pulittaa 17t.
Kuullostaa tutulta , ton verran suurinpiirtein jouduin itekin siitä maksamaan 3 vuotta sitten. Mullakin on ollut toi jo aika pitkään myynnissä, mutta tositarkoituksella olen myynyt sitä vasta pari viikkoa (siis käytännössä pudottanut hintaa ). Eikös hesarin ilmottelu oo maksullista? Nyt mulla on pörssissä ja nettiautossa ilmot, ajattelin, että ne riittäis, mutta saa nyt nähdä.Boss kirjoitti:Kyllä se tuolla hintaa pitäisi kaupaksi mennä......omasta samanikäisestä ja kilometrisestä sain vaihdossa 12te.
Alas on mennyt koupen hinnat kyllä, 3 vuotta sitten kympin autosta olisi saanut pulittaa 17t.
Joo, hyviä kommentteja. Ajattelinkin, että tuo nyt ei niin hirveän kaukana todellisuudesta ole, ainakin jos pienen tinkimisvaran siinä pitää.
Vielä jos jollain on asiallisia mielipiteitä, niin luen niitä mielelläni.
Paljon mukavampi myydä autoa, kun ei ole hätä. Ei tarvitse sortua hätäratkaisuihin, ja loppupelissä kaikille jää parempi fiilis.
ps. Jos joku on kiinnostunut ja on tarjota vaihtoon bmw 328 cabriolet, 95-96 vaaleella nahalla, ja kaikilla herkuilla kovine kattoineen, niin sellaista voin harkita vaihdossa...Vaikka mersu on pelannut niin luotettavasti kuin auto voi pelata, niin haluan kokeilla myös toista saksalaista Automerkkiä. Mersulla ei vaan ole tarjolla tuossa hintaluokassa sellaista nelipaikkasta avoautoa, mikä miellyttäisi silmää.
-kaba ,
BMW 328i cabrio -97.
ex. 230ce -90. 330tkm, "Catherine is gone"
BMW 328i cabrio -97.
ex. 230ce -90. 330tkm, "Catherine is gone"
Hesarin ilmoittelu maksaa, mutta minulle jäi siitä hyvä kuva kun viime kesänä kaupittelin bemaria mersun alta pois. Hesarin kautta tuli tosiostajat, kun hinta oli kohdallaan.kaba kirjoitti:Eikös hesarin ilmottelu oo maksullista? Nyt mulla on pörssissä ja nettiautossa ilmot, ajattelin, että ne riittäis, mutta saa nyt nähdä.
Matti
MB SLK 230K -98
MB 350 SL-74 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr
Cadillac Coupe DeVille -65
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98
MB 350 SL-74 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr
Cadillac Coupe DeVille -65
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24