290TD hehkujen vaihto
290TD hehkujen vaihto
Eli kuka muistaa vai muistaako kukaan, jotta saako hehkut vaihdettua ilman imusarjan irrotusta? Kakkonen näkyy olevan mykkänä, ja jostain syystä tallin perukoilta löytyi viisi uutta hehkua... Lienekkö ollu joskus mielessä vaihtaa, mutta sitten unehtunnu Ihmeen epätasaisesti lähtee käyntiin näillä pakkasilla, kylmänä, kun on yks hehku pimeenä
ex. C220T cdi -02
ex. E220T cdi -04
ex. E290 TDT Elegance -97
ex. E220T cdi -04
ex. E290 TDT Elegance -97
Re: 290TD hehkujen vaihto
Voi kai sieltä jotenkin mahtua vaihtamaan ilman imusarjan irroitusta, mutta ota imusarja irti kun ei se kovin pahasti ole edes kiinni,niin helpottuu huomattavasti hehkujen vaihto.
Star
Re: 290TD hehkujen vaihto
Ja muista laittaa hehku oikeaan momenttiin, ei liian tiukalle
Re: 290TD hehkujen vaihto
Joka on...? Eikös se niin mene, että toinen käsi muniin, ja samaa tahtia kiristetään, ni ei mene koskaan liian tiukallePena kirjoitti:Ja muista laittaa hehku oikeaan momenttiin, ei liian tiukalle
ex. C220T cdi -02
ex. E220T cdi -04
ex. E290 TDT Elegance -97
ex. E220T cdi -04
ex. E290 TDT Elegance -97
Re: 290TD hehkujen vaihto
12 tai 20 NM moottorityypin mukaan. Moottorityyppi pitää tietää. Onko moottorikoodi 602.982?
Re: 290TD hehkujen vaihto
No sehän se...
ex. C220T cdi -02
ex. E220T cdi -04
ex. E290 TDT Elegance -97
ex. E220T cdi -04
ex. E290 TDT Elegance -97
Re: 290TD hehkujen vaihto
sitte se 20 NM
Re: 290TD hehkujen vaihto
Suojamuovi pois päältä niin pääsee vaihtamaan, pitkä hylsy, jatko ja nivel tarvitaan 1/4 vääntiöllä, ei tartte imusarjaa irrottaa.
W 202 C 180 -98
EX-W 210, 290 TD 1997
EX-W 210, 290 TD 1997
Re: 290TD hehkujen vaihto
Imusarja irti vaan ja puhdistaa sen samalla niin tippuu kulutus ja toimii muutenkin paremmin.