Etsinnässä oikein pätevä (MB)-autosähkäri Treen alueelta
Etsinnässä oikein pätevä (MB)-autosähkäri Treen alueelta
Liekö kellään tiedossa joko maineen tai oman kokemuksen kautta pätevää autosähkäriä / liikettä tästä Tampereen ympäristöstä tai vaikka Kangasalan seutuvilta?
Ropleema ei välttämättä ole vaikea ja vikapaikkakin on jo rajattu melko tiukasti, mutta nyt loppuu asiantuntemus kesken. Parhaassa tapauksessa ja oikeilla laitteilla oikarainen tai mikä onkin löytyy helpostikin. Mutta ei meikäläisten sormikopelolla ja valokynällä
Ropleema ei välttämättä ole vaikea ja vikapaikkakin on jo rajattu melko tiukasti, mutta nyt loppuu asiantuntemus kesken. Parhaassa tapauksessa ja oikeilla laitteilla oikarainen tai mikä onkin löytyy helpostikin. Mutta ei meikäläisten sormikopelolla ja valokynällä
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
On hiukkasen kaukana, jos auton joutuu jättämään päiväksi hoitoon ja itse könyämään Mansesteriin työmaalle. Jos taas homma sujuu odottaessa, pari tuntia menee huviretken piikkiin Hml on mukava kaupunki, aika usein tullut poikkeiltua.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
No pitääpä soitella, en vaan ole varma onko kyseinen toiminto diagnoosin "alainen" mutta otetaan selvää. Kyse on yhden sulakkeen palamisesta, jonka takana on etuistuinten selkänojien ilmatyynyjen täyttö sekä takaniskojen kaato. Pumppu on ehjä, koska keskuslukitus ja takaluukun kaukoavaus toimivat.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Joo, ilman muuta Rajalammen hoiviin vaan auto.
Vänttinenkin olisi pätevä, mutta kun ovat käyneet kiireen takia
huolimattomiksi. Juuri Malliauto vaihtoi Mersuun perän, kun se huusi.
Perä alkoi ääntää pari viikkoa sen jälkeen, kun Vänttisen korjaamon
pojat olivat vaihtaneet siihen öljyt ja jättäneet tulpan auki. Vänttisen
mukaan perän huutamisella ja öljyn vähyydellä ei ole asiayhteyttä.
Vänttinenkin olisi pätevä, mutta kun ovat käyneet kiireen takia
huolimattomiksi. Juuri Malliauto vaihtoi Mersuun perän, kun se huusi.
Perä alkoi ääntää pari viikkoa sen jälkeen, kun Vänttisen korjaamon
pojat olivat vaihtaneet siihen öljyt ja jättäneet tulpan auki. Vänttisen
mukaan perän huutamisella ja öljyn vähyydellä ei ole asiayhteyttä.
Assän vaivojen hoitoa
Vieläkö on Kaapo ilmat pihalla? Omasta kylästäni löytyy Syrjälän Autosähkö tai sieltä oppinsa saanut kroatialaispoika, joka vetää nyt omaa firmaa, Pirkkalan Autosähkö. Ehdit käydä ABC:llä kahvilla sillä välin, kun laittavat kuntoon.
Re: Assän vaivojen hoitoa
Juup, ei ole tehty asialle vielä sen kummempaa. Kiitos tiedosta, pitääpä udella asiaa tarkemmin. Liekö möhkö tuossa talossa tuttu, vai pitäisikö kaivella kaavioita jostain esille ja mukaan?takope kirjoitti:Vieläkö on Kaapo ilmat pihalla? Omasta kylästäni löytyy Syrjälän Autosähkö tai sieltä oppinsa saanut kroatialaispoika, joka vetää nyt omaa firmaa, Pirkkalan Autosähkö. Ehdit käydä ABC:llä kahvilla sillä välin, kun laittavat kuntoon.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Molemmissa takopen mainitsemissa lafkoissa esiintyy jonkinlaista vihkiytymistä kyseiselle merkille. Molempia olen käyttänyt ja kuntoon on tullut.
Kaikki alta kymmenen millin pultit aukee molempiin suuntiin!
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)