W124 200 D röhii ja rykii !!!!!
W124 200 D röhii ja rykii !!!!!
Lähtee käymään hyvin ja käy tyhjäkäyntiä muuten ok mutta potkaisee välillä. Hieman kun antaa kierroksia niin alkaa rykiin ja röhiin.Pitää samat kierrokset niin n. minuutin päästä alkaa käymään normaalisti. Jos suoraan runttaa läpän tiskiin niin ottaa kierroksia normaalisti. Osviittaa kellään ko. vaivaan?
W211 220cdi 07
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Muistelen kun valmetin kone teki noin eli paukkoi ja ryki niin pumppu oli entinen.Ja se alkoi vaan yksi kaunis aamu,edellinen päivä oli kunnossa.
Täysrempalla tuli kuntoon.Älä sit vielä rupee mitään ostamaan kuunnellaan vielä viisaimpia.
Jos tuo pumppu olisikin tullut tiensä päähän niin käytettyjä pumppuja on silti
halvalla myynnissä niin kuin koko moottoreitakin.
Hei tuli mieleen että kun tuo vika tuli valluun niin ennen sitä oli ongelmia siirtopumpun jousen kanssa jolloin tehot hävis ja pitkän tappelun jälkeen saatiin pelaamaan ja sit alkoi paukuttelu.
Täysrempalla tuli kuntoon.Älä sit vielä rupee mitään ostamaan kuunnellaan vielä viisaimpia.
Jos tuo pumppu olisikin tullut tiensä päähän niin käytettyjä pumppuja on silti
halvalla myynnissä niin kuin koko moottoreitakin.
Hei tuli mieleen että kun tuo vika tuli valluun niin ennen sitä oli ongelmia siirtopumpun jousen kanssa jolloin tehot hävis ja pitkän tappelun jälkeen saatiin pelaamaan ja sit alkoi paukuttelu.
Vaihda polttoainesuodatin
ensitöikseen. Alkaa vian tutkinnta halvimmasta päästä.
Paskasella suodattimella tyhjäkäynti hyvä, mutta kierroksilla huono
Paskasella suodattimella tyhjäkäynti hyvä, mutta kierroksilla huono
Täytyy kokeilla tuota suodatinta. Vaikka ei tuollakaan putsarilla ole ajettu kuin max 15tkm. Se on tuo yksi kierrosalue missä tuon tekee. Muutoin ottaa ihan normaalisti jenkaa. Vaikea sanoa paljonko on kierroksia kun tuota tekee koska ei ole sitä kiekkamittaria. Tosin tuo lahna on laiskistunut entisestään viimesen 6kk aikana....vaikka eihän se koskaan mikään raketti ole ollutkaan
W211 220cdi 07
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
No kokeile suotinta ja sitten vois olla pumpun vaihto.
Myynti osiosta löytyy kun kattelet ja vähän syöttöä lisää uuteen pumppuun niin on köykäsempi ajella.
Tuossa linkkiä säätöön.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Myynti osiosta löytyy kun kattelet ja vähän syöttöä lisää uuteen pumppuun niin on köykäsempi ajella.
Tuossa linkkiä säätöön.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Moi!Makke.M kirjoitti:Täytyy kokeilla tuota suodatinta. Vaikka ei tuollakaan putsarilla ole ajettu kuin max 15tkm.
Kyllähän "ikiliikkujan" pumpun pitää se miljoona kilometriä kestää!
Tuo km määrä ei ole mikään tae putsarin kunnosta. Sehän riittää, että olet kerran tankannut väärältä asemalta säiliön pohjia
Elä luovu toivosta. Se ei saa kunnolla löpöä tai saa jostain ilmaa...
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)