Tuo näyttää taas niiltä hommilta, jotka keskivertosäätäjän
kannattaa teettää korjaamolla. Jos on itsellä työpaikka, niin
halvinta ja nopeinta on tienata siellä rahat ja teettää hommaa
asiantuntevalla korjaamolla. Työlle saa takuun ja samalla työllistää
muita.
On aika työläs ja aikaaviepä homma tehdä tuo lumihangessa...
Työkalujakin pitäisi osata hommata etukäteen.
Tosi hard core -harrastaja tietysti haluaa tehdä homman itse.
Siinä auttaa, kun on edes kylmä autotalli ja mieluusti toinen auto,
jolla voi ajaa korjauksen aikana. Ja suuri apu on myös näistä
erinomaisista kuvista. Kiitos niistä.
W124 takapyöränlaakerin vaihto ??
Jos on oikein viimesen päälle intohimoinen autoharrastaja, niin kaikki pitää tehä ite. Työkalut pitää tosiaan valmistaa jo etukäteen. Hyvä lämmin autotalli tuo mukavuutta työskentelyyn. Autoharrastukseen uppoutuneella löytyy useimmiten useampi polttomoottirilla toimiva kulkuneuvo omasta pihapiiristä, kuten allekirjoittaneellakin 5 kpl. Melkein viikonpäivän mukaan voi halutessaan vaihdella millä kulkuneuvolla aamulla töihin lähtee.JarkkoN kirjoitti:Tuo näyttää taas niiltä hommilta, jotka keskivertosäätäjän
kannattaa teettää korjaamolla. Jos on itsellä työpaikka, niin
halvinta ja nopeinta on tienata siellä rahat ja teettää hommaa
asiantuntevalla korjaamolla. Työlle saa takuun ja samalla työllistää
muita.
On aika työläs ja aikaaviepä homma tehdä tuo lumihangessa...
Työkalujakin pitäisi osata hommata etukäteen.
Tosi hard core -harrastaja tietysti haluaa tehdä homman itse.
Siinä auttaa, kun on edes kylmä autotalli ja mieluusti toinen auto,
jolla voi ajaa korjauksen aikana. Ja suuri apu on myös näistä
erinomaisista kuvista. Kiitos niistä.