W210 tupakansytytin
W210 tupakansytytin
Tupakansytyttimestä on irronnut virtapiuha. Miten tuon sytyttimen saa irti rikkomatta sitä ?? Kiitos
S210 -01 seen pitäisi asentaa webaston kaukosäädin. Yritin päästä käsiksi kelloon, joka majailee tuhkakupin luukun alla oikeassa reunassa.
Purin vaihdekepin ympärystän jalopuut pois ja avasin kaksi pitkää ruuvia tuhkakupin takareunasta (vasen ja oikea laita).
Sitten nykimään tuhkispakettia ulos vaan eipä lähtenyt. Jotenkin se tökkäsi siitä etureunastaan aina kiinni.
Eli ei siis näin, kuten Jyrkin mersu-sivustolla näytetään:
Vaihe 1:
Vaihe 2 (Webaston kello on siis tuossa kuvassa näkyvän ritelikön kohdalla, sytkärin edessä):
Vaihe 3 (ja tätä kohtaa en onnistunut suorittamaan ihan niinvaan helposti jostain syystä):
Onko tuossa kakkosen ja kolmosen välissä joku jippo nyt....? Ei oikein kovasti voimaakaan viitsi käyttää.
No - pitää ihmetellä. Kiitos vinkeistä!
Purin vaihdekepin ympärystän jalopuut pois ja avasin kaksi pitkää ruuvia tuhkakupin takareunasta (vasen ja oikea laita).
Sitten nykimään tuhkispakettia ulos vaan eipä lähtenyt. Jotenkin se tökkäsi siitä etureunastaan aina kiinni.
Eli ei siis näin, kuten Jyrkin mersu-sivustolla näytetään:
Vaihe 1:
Vaihe 2 (Webaston kello on siis tuossa kuvassa näkyvän ritelikön kohdalla, sytkärin edessä):
Vaihe 3 (ja tätä kohtaa en onnistunut suorittamaan ihan niinvaan helposti jostain syystä):
Onko tuossa kakkosen ja kolmosen välissä joku jippo nyt....? Ei oikein kovasti voimaakaan viitsi käyttää.
No - pitää ihmetellä. Kiitos vinkeistä!
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
Mjoo, kun muistelen niin ite otin tuhkiksen sisäosan pois, painoin vähän luukkua kiinnipäin, työnsin koko pakettia auton kulkusuuntaan päin ja painattaen nostin ylös, sillälailla kuopaisten se sitten irtoaa. Etureuna ensin, tavallaan pyörähtää rystysten läpi työnnetyn akselin ympäri.aadolf kirjoitti:vasta omasta irrotin, ja noin se irtos. ainut että luukku kiinni ollessa läks paremmin
Voisko tuon vaikeemmin kuvata
Sen muistan että pikkasen voimistelua tuo irrottelu vaatii, joskaan ei merkittävästi voimaa.
Liikkuuko se tuhkakuppi+luukku+sytytinpaketti ruuvien irrotuksen jälkeen siinä kolossaan ollenkaan ?
--
Jyrki, [url=http://mydrive.roadfly.com/blog/jyrkipes/]E31 (850i, -91)[/url] ja [url=http://www.jyge.net/mersu/]W210 (E320 T, -01 Avantgarde)[/url]
http://www.jyge.net/
Jyrki, [url=http://mydrive.roadfly.com/blog/jyrkipes/]E31 (850i, -91)[/url] ja [url=http://www.jyge.net/mersu/]W210 (E320 T, -01 Avantgarde)[/url]
http://www.jyge.net/
Heps!jyrkipes kirjoitti:Sen muistan että pikkasen voimistelua tuo irrottelu vaatii, joskaan ei merkittävästi voimaa.
Liikkuuko se tuhkakuppi+luukku+sytytinpaketti ruuvien irrotuksen jälkeen siinä kolossaan ollenkaan ?
Eli tässä kuva pelimestoista:
Kuva on "lavastettu" sikäli, että otin vain romua pois edestä, jotta pääsin kuvan ottamaan - kuvassa näkyvät 2 philips-ruuvia on siis kiinni.
Koko härdelli kyllä liikkuu ja heiluu, muttei mahdu tulemaan ulos - se töppää tuohon automaattikepin kulissiin kiinni. (ei siis itte kenpin tankoon, joka oli kyllä D-asennossa )
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
Semi-Interaktiivista mediaa kahvitunnin antimena:Skraba kirjoitti: Heps!
Eli tässä kuva pelimestoista:
Kuva on "lavastettu" sikäli, että otin vain romua pois edestä, jotta pääsin kuvan ottamaan - kuvassa näkyvät 2 philips-ruuvia on siis kiinni.
Koko härdelli kyllä liikkuu ja heiluu, muttei mahdu tulemaan ulos - se töppää tuohon automaattikepin kulissiin kiinni. (ei siis itte kenpin tankoon, joka oli kyllä D-asennossa )
"Video: Näin irrotan tuhkiksen W210:sta"
http://www.jyge.net/mersu/media/?s_flv=0
Auttaako
--
Jyrki, [url=http://mydrive.roadfly.com/blog/jyrkipes/]E31 (850i, -91)[/url] ja [url=http://www.jyge.net/mersu/]W210 (E320 T, -01 Avantgarde)[/url]
http://www.jyge.net/
Jyrki, [url=http://mydrive.roadfly.com/blog/jyrkipes/]E31 (850i, -91)[/url] ja [url=http://www.jyge.net/mersu/]W210 (E320 T, -01 Avantgarde)[/url]
http://www.jyge.net/
Ennen väännettiin rautalankaa, nykyään on videot ja kookle. No, jospa tuo webastokello on se kysymysmerkki tässä tai sitten siellä on jotain muuta rojua tiellä.aadolf kirjoitti:no jos ei tuolla selviä ni ihme on
näinhän se oli selitetty jo moneen kertaan
Kokeile voimalla Mersun muoviosat on aika hyvää laatua ja kestää vähän vääntää.
--
Jyrki, [url=http://mydrive.roadfly.com/blog/jyrkipes/]E31 (850i, -91)[/url] ja [url=http://www.jyge.net/mersu/]W210 (E320 T, -01 Avantgarde)[/url]
http://www.jyge.net/
Jyrki, [url=http://mydrive.roadfly.com/blog/jyrkipes/]E31 (850i, -91)[/url] ja [url=http://www.jyge.net/mersu/]W210 (E320 T, -01 Avantgarde)[/url]
http://www.jyge.net/
jyrkipes kirjoitti:Semi-Interaktiivista mediaa kahvitunnin antimena:Skraba kirjoitti: Heps!
Eli tässä kuva pelimestoista:
Kuva on "lavastettu" sikäli, että otin vain romua pois edestä, jotta pääsin kuvan ottamaan - kuvassa näkyvät 2 philips-ruuvia on siis kiinni.
Koko härdelli kyllä liikkuu ja heiluu, muttei mahdu tulemaan ulos - se töppää tuohon automaattikepin kulissiin kiinni. (ei siis itte kenpin tankoon, joka oli kyllä D-asennossa )
"Video: Näin irrotan tuhkiksen W210:sta"
http://www.jyge.net/mersu/media/?s_flv=0
Auttaako
No nyt on kyllä jo miehessä vika, jos ei ala irtuamaan!
Suurkiitokset! Ei tästä kyllä enää apu parane. Ilmeisesti en uskaltanut kovin lujaa vetää sitä - luukku oli kyllä välillä kiinni ja välillä auki. Tänään uusi yritys. Sehän tässä onkin outoa, että periaate on ollut selvillä mutta jotenkin se vaan on ahdistanut niin pirusti ja ei perse kestä rikkoa mitään tällä hetkellä.... Mutta... (katsoin jopa alffameeristä, josta nyt ei mitään apua ollut )
Kohta kyselen, miten hanskaboksi ja repsikan alaverhoilu irtoaa
- Skraba
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen
C126 560 '91, S124 300D '95, S212 220CDI '10
Instagram: @p_haemaelaeinen