superturbo
hienosta lähtee möhködieseli viivalta, olis ollu mukava nähdä turbon heräämisviive, ja viivalla pysyy paikallaan kuin brakea vasten ,,,
laatikko onkin liberty,,,,,tuntuu olevan laskettu tarkalleen vaihtoalueelle välitykset ...... rakennusbudjetti varmaan hieman suurempi kuin ...........
jos nyt jotain parannusta saisin aikaan tälle kesälle
laatikko onkin liberty,,,,,tuntuu olevan laskettu tarkalleen vaihtoalueelle välitykset ...... rakennusbudjetti varmaan hieman suurempi kuin ...........
jos nyt jotain parannusta saisin aikaan tälle kesälle
viritys......
tämmöistä päivitystä imusrj ja pakosrj ......
säätöjä tarttis vielä tehdä ......
http://s536.photobucket.com/albums/ff32 ... C04247.jpg
säätöjä tarttis vielä tehdä ......
http://s536.photobucket.com/albums/ff32 ... C04247.jpg
Re: viritys......
Mikäs pirun rakennelma tuossa pihtien kahvaosan alla on?esko kirjoitti:tämmöistä päivitystä imusrj ja pakosrj ......
säätöjä tarttis vielä tehdä ......
http://s536.photobucket.com/albums/ff32 ... C04247.jpg
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: viritys......
naftale_n kirjoitti:Mikäs pirun rakennelma tuossa pihtien kahvaosan alla on?esko kirjoitti:tämmöistä päivitystä imusrj ja pakosrj ......
säätöjä tarttis vielä tehdä ......
http://s536.photobucket.com/albums/ff32 ... C04247.jpg
äkkiä vois arvailla että ehkäpä läpänsäätöön joku vipu vimpstaakeli. taikka sitten ei mikään.
Tuossa vastaavaa menoa 1.9TDI:llä.
http://www.youtube.com/watch?v=2yTeBoYYQao
Syöttöä näyttäisi piisaavan enempäänkin...
http://www.youtube.com/watch?v=2yTeBoYYQao
Syöttöä näyttäisi piisaavan enempäänkin...
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Pro-valoista lähtee, mutta epäilen kyllä painavan reilusti alle 1150kg, hyvä jos 700kg.sata90dee kirjoitti:Taitaa painaa tuo polo aika tarkalleen puolet siitä, mitä mersu painoi alastaron puntaris viime loppukesästä mutta kulkee tuo volokari silti aika makiasti
Tärkeintä on varmaan huomata viivalämmityksen puuttuminen kokonaan... 60 jalkaa 1,55s.
Tuossa lähdön aikalappu:
http://timeslip.hu/versenyfutam.php?id=76865
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
painot ,,,
kyllä pitäis auto laihduttaa ja jotain tullaan tekemään .......
kuskia pitäis kans vähän laihduttaaa..........
kuskia pitäis kans vähän laihduttaaa..........
poloisen painoksi oli ilmoitettu 870 kg, kun tuolla sivulla aikansa seikkaili...norsu kirjoitti:Pro-valoista lähtee, mutta epäilen kyllä painavan reilusti alle 1150kg, hyvä jos 700kg.sata90dee kirjoitti:Taitaa painaa tuo polo aika tarkalleen puolet siitä, mitä mersu painoi alastaron puntaris viime loppukesästä mutta kulkee tuo volokari silti aika makiasti
Tärkeintä on varmaan huomata viivalämmityksen puuttuminen kokonaan... 60 jalkaa 1,55s.
Tuossa lähdön aikalappu:
http://timeslip.hu/versenyfutam.php?id=76865
itellä 617 väheni kun käänsin korkin tiivisteen toisin päin.tiivisteeseen kuluu semmonen kolo ja kun sen sen kääntää toisin päin niin sitä koloa ei ole
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Uusi öljykorkki maksaa alta kaksi euroa KL-varaosassa. Korkin tiivisteen on kuulemma tapana rikkoutua.oltzi kirjoitti:kysyn nyt tässä ni ei tuu avattuu uutta topiccia.
mites tollases STs sais sen öljy vanan loppumaan joka tulee paineet päällä öljykorkin välistä? tai edes vähenemään.
kun sitä öljyä on sitten pakosarja,lohko ja auton pohja täys
Saattaahan tuo toki olla vakavampaakin.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.