Tyhmä ei tiedä. 123 automaatti
Tyhmä ei tiedä. 123 automaatti
Juu eli onko tietoo onko w123 korimalliin saadut automaatit 3 Vai 4 lovisia
Väittelyitä asiasta on käyty mutta kukaan ei osaa varmaa sanoa.
Itellä vaihtaa vain 3kertaa...?! onko se sitte rikki.?
Kiitos ja anteeks...
Väittelyitä asiasta on käyty mutta kukaan ei osaa varmaa sanoa.
Itellä vaihtaa vain 3kertaa...?! onko se sitte rikki.?
Kiitos ja anteeks...
Kipinä on parasta nestemäisenä.!!
Re: Tyhmä ei tiedä. 123 automaatti
Jo sulla vaihtaa kolme kertaa niin eikö se silloin ole 4 lovinen?petonimylly kirjoitti:Juu eli onko tietoo onko w123 korimalliin saadut automaatit 3 Vai 4 lovisia
Väittelyitä asiasta on käyty mutta kukaan ei osaa varmaa sanoa.
Itellä vaihtaa vain 3kertaa...?! onko se sitte rikki.?
Kiitos ja anteeks...
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Re: Tyhmä ei tiedä. 123 automaatti
Meikän laskujen mukaan kylläpyhimys kirjoitti:Jo sulla vaihtaa kolme kertaa niin eikö se silloin ole 4 lovinen?
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5682
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
äläpäs nyt hosu 123 lähtee yleensä kakkosella, mutta kunnon kuormalla lähtee ykkösellä (esim. asunto vaunu, jyrkkä mäki)koitas noi löytyykö sieltä se ykkönenkinpetonimylly kirjoitti:kiitoksia Malm, siinä tule se vastaus jota tarvin.
itellä siis vaihtaa kahdesti ja kolme vaihdetta. eli 4 pelistä pois, kilometreillä varmaan osuutta asiaan 865tkm
ei muutaku uutta laatikkua.
Kiitos...
mullon pelkkiä romuja vaan
Voihan sitä laittaa vaihteen valitsimesta pienitä pykälää, jolla käyttää vaan 1 ja 2 vaihdetta. Näkee että onko se 1 siellä. Kyllä 1 ja 2 eron huomaa nopeudesta. Ja nyt puhutaan siis vaihteista
Se voi kyllä hämät jos aina lähtee 2 vaihteella.
Se voi kyllä hämät jos aina lähtee 2 vaihteella.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
- jytäkkä
- Mersumies
- Viestit: 679
- Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
- Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue
No kun 123 automaatista juttua niin tarvisin vastauksen seuraaviin kysymyksiin.
Auto s123 300d A
Mistä säädetään 4. vaihteen kykeytymistä aikaisemmaksi?
Mitä öljyä ja paljonko laatikkoon kuuluu?
Onko suodatinta?
Kiitos etukäteen tietäville!!!
Auto s123 300d A
Mistä säädetään 4. vaihteen kykeytymistä aikaisemmaksi?
Mitä öljyä ja paljonko laatikkoon kuuluu?
Onko suodatinta?
Kiitos etukäteen tietäville!!!
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5682
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
löysää ohjauspaineen vaijeria hiukanjytäkkä kirjoitti:No kun 123 automaatista juttua niin tarvisin vastauksen seuraaviin kysymyksiin.
Auto s123 300d A
Mistä säädetään 4. vaihteen kykeytymistä aikaisemmaksi?
Mitä öljyä ja paljonko laatikkoon kuuluu?
Onko suodatinta?
Kiitos etukäteen tietäville!!!
pistä ATF III 6.2 L turbiini tyhjennettynä
hommaa suodatin ja pohjan tiiviste
mutta mikä laatikko sulla on onko 722.3XX katoppa se nummero sieltä lootan alareunasta likeltä öljypohjaa, tässä esimerkki
tämä loota 123 300D:stä
mullon pelkkiä romuja vaan
jotakin vastausta
Muistelen, että bensan laatikko ei mene Dieseliin. Eli asiaan vaikuttaa alipaine liitäntä (toisin päin taisi käydä, eli Dieselin -> bensaan )petonimylly kirjoitti:Nostetaas vanha aihe ylös niin ei tarvi uutta alottaa...
Eli nyt tarvis tietoo viisaammilta että mikä laatikko mahtaa olla vakio
w123 280pensasa, siis automaatti. ja passaako tuo diisseliin
1980 200 Autom., 1993 E 300D-24, 1994 C 180 Aut., 1997 C 230 T Aut., 2003 E 240 T Aut.( sekä muutama muunkin merkkinen)
- jytäkkä
- Mersumies
- Viestit: 679
- Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
- Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue
Ohjauspaineen vaijeri?touhottaja kirjoitti:löysää ohjauspaineen vaijeria hiukanjytäkkä kirjoitti:No kun 123 automaatista juttua niin tarvisin vastauksen seuraaviin kysymyksiin.
Auto s123 300d A
Mistä säädetään 4. vaihteen kykeytymistä aikaisemmaksi?
Mitä öljyä ja paljonko laatikkoon kuuluu?
Onko suodatinta?
Kiitos etukäteen tietäville!!!
:
Mistäköhän tuon löytää.
Itse en löytänyt kuin kickdownin ja käsikaasun vaijerit.
Pumpun kyljessä modulaattori josta lähtee alipaineletkut.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
- jytäkkä
- Mersumies
- Viestit: 679
- Liittynyt: To 25.11.2004 17:02
- Paikkakunta: Tampereen esikaupunkialue
Ohjauspaineen vaijeri, taisi tuo vaijeri johdattaa harhaan.
Perinteinen alipainemokkulan säätö laatikon kyljestä vissiin oli kyseessä, ainakin se auttoi nelosen vaihtamisessa.
Ennen säätöä meni päälle 90-100 ja nyt jo jossain 70 korvilla.
Säädin kierroksen aukipäin.
Perinteinen alipainemokkulan säätö laatikon kyljestä vissiin oli kyseessä, ainakin se auttoi nelosen vaihtamisessa.
Ennen säätöä meni päälle 90-100 ja nyt jo jossain 70 korvilla.
Säädin kierroksen aukipäin.
S212 300 BE A Avantgarde -10
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------
Valmet 602T-80 ****************
EX S204 220 cdi -08
Ex S211 320 cdi A Avantgarde -05
Ex S123 300TD Aut.-80
Ex W124 230 A -89
Ex V 70 -06 D5 Aut
Ex W201 190E 90 Aut.
Ex W210 200 Cdi -01 Automatic Tiptronic
Ex S210 E 230 T Automatic Avantgarde-96
Ex S124 200d-90
Ex Opeleita kymmenittäin
---------------------------------------------------------------------