käyntihäiriö käynnistyksessä=kannentiiviste palanut
käyntihäiriö käynnistyksessä=kannentiiviste palanut
osaisiko joku neuvoa missä mahtaisi olla vika kun melkein aina kun väyrysen käynnistää, se käy hetken aikaa 3:lla ja sitten vasta kaikilla pytyillä? jos joku osaisi neuvoa niin olisi helpompi lähteä ratkomaan tätä rasittavaa vikaa.
Viimeksi muokannut jani., Su 31.08.2008 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB E 230 -96 Avantgarde
Re: käyntihäiriö käynnistyksessä
Jos on bensa, niin aloita tulpanjohdoista. Esim. Bremi on hyvä merkki. Tarvikepiuhat ei välttämättä pelitä, rätkii läpi. Diesel jos on niin en osaa auttaa.
Tuohon homman pahuteen nyt on mahdoton vastata tarkkaa kun toisille on renkaiden vaihto jo mahdoton homma kun taas joku purkaa 250d:n syöttöpumpun silmät kiinni.. mutta jos on tilat ja työkalut kunnossa ja vielä jotain praktiikka k,o hommaan niin ei muuta kuin pahvi vaihtoon
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
kirjoitan tähän vielä tapahtumat jos joku haulla joskus etsii tietoa niin voi olla apua. Eli E230 bensa -96 kun käynisti kävi aluksi vain kolmella, höyryä putkesta ja nesteet hävisi: kannentiiviste palanut, vuoti 1 pyttyyn.
Maanantai iltana talliin, 3,5 tuntia ja kansi oli irti. Tiistaina n. pari tuntia nokka-akselit irti ja muut kikkeet kannesta +osien ja pintojen putsausta.
Keskiviikko aamuna kansi koneistamoon oli jättänyt jäljet vuotokohtaan ja korjasivat sen. Keskiviikko iltana 4 tuntia osat paikalleen ja auto käyntiin. Torstaina täytyy vielä vaihtaa öljyt. Eli sellainen projekti. Tekijöitä oli kaksi joista toinen ammatiltaan autoasentaja. (Tosin ensimmäinen mersun kansiremppa.)
Alkuperäinen yläkerran tiivistesarja n.100 €
Koneistus 30 € (tutun kauppaa)
+Öjyt, nesteet ja työt...
Maanantai iltana talliin, 3,5 tuntia ja kansi oli irti. Tiistaina n. pari tuntia nokka-akselit irti ja muut kikkeet kannesta +osien ja pintojen putsausta.
Keskiviikko aamuna kansi koneistamoon oli jättänyt jäljet vuotokohtaan ja korjasivat sen. Keskiviikko iltana 4 tuntia osat paikalleen ja auto käyntiin. Torstaina täytyy vielä vaihtaa öljyt. Eli sellainen projekti. Tekijöitä oli kaksi joista toinen ammatiltaan autoasentaja. (Tosin ensimmäinen mersun kansiremppa.)
Alkuperäinen yläkerran tiivistesarja n.100 €
Koneistus 30 € (tutun kauppaa)
+Öjyt, nesteet ja työt...
MB E 230 -96 Avantgarde