Eli otsikon mukaista onkelmaa ja vika siis piilee lasinpesurin toiminnassa.
Eli ei lähde enää ruikkimaan nestettä klasille normaalisti viiksen päätä painelemalla, vaan täytyy joko kääntää tihkulle ja sitten vähän "vekslaten" painamalla saa nestettä lentämään. Tai sitten niinkuin eilen kotimatkalla huomasin, puristamalla viiksen päätä ratin ja kojetaulun puoleisilta sivuilta ja sitten painamalla.
Tuostahan siis tyhmempikin (eli minä) käsittää, että jonkunlaiset liukupinnat viiksen sisällä piilee. Puolessa miljoonassa kilometrissä on sitäpaljon usein paineltu, että pinnat ei oikein enää ota konaktia.
Nyt sitten kysyisinkin, että millaiset liukupinnat siellä on? Onko ne tyyliin molemmista päistä kiinniolevat kaaren muotoiset "jouset", vai onko siellä joku "karva" systeemi?
Ja kannattaako tällaisen kädettömän miehen ruveta purkamaan viikseä, vai kävelenkö suoraan Toivalan Autoon ja ostan uuden viiksen hintaan n. 100 euroa?
Oikutteleva viiksi, w124
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Oikutteleva viiksi, w124
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Viiksen saa auki , kun vetää siitä päästä sen tulpan irti, jolloin viiksen sielunelämään pääsee käsiksi.
Joskus on auttanut "CRC" kosketuspinnoille ja viiksen sisälle.
Uusia viiksiäkin onneksi saa kohtuu hintaan.
Joskus on auttanut "CRC" kosketuspinnoille ja viiksen sisälle.
Uusia viiksiäkin onneksi saa kohtuu hintaan.
Kyllä Mersu on aina Mersu
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
W212 220CDI (FL)
Exät:
S212 300CDI
C219 320CDI
S211 270CDI
S203 200CDI
S210 300TDT (Mynä-D)
W124 300D -24V (PP-D)
S124 250D (PP-D)
W210 E220D
W124 200D (HP-D)
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3146
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo