BMW 530D Touring -00 Koeajoraportti!
BMW 530D Touring -00 Koeajoraportti!
Suuntasimme isäni kanssa volvon keulan kohti eteläsuomea tarkoituksena hankkia 530D farkku.
Kiikarissa oli 3 bemua joista parhaalla oli ajatus kotiin tulla.
Kirjoitan raportin vain siitä parhaasta jotta ei tulisi liian kuiva tarina.
Ne 2 muutakin oli hyviä, mutta yleikunnoltaan hieman kuluneemman oloisia kuin tämä ostamamme yksilö.
Ensiksi kun saavuimme katsomaan autoa, molempien suu valahti hymyyn.
Hallissa seisoi musta, kiiltävä, matala 530D farkku 18" Breytoneilla
Autoa oli hieman laitettu. Kaikki lasit oli eteen asti tummennettu lustigilla, edessä oli tumma optiikka angel eyesit, tummat vilkut edessä ja sivuilla, puna valkoiset takavalot, koni/einbach alusta ja uuden karheat breyton imagine replica vanteet...
Kierros auton ympäri ja ruostetta ei ole missään, maalipinta ikäisekseen hienossa kunnossa vieläpä ollakseen musta. Konepelti oli maalattu jälkikäteen ainakin etuosastaan. Se ei sikäli haitannut, koska kyseesä oli kuitenkin 6v vanha auto ja muuten kokonaisuus oli 95% virheetön.
Auto käyntiin...
Jokainen joka on kuullut niin varmaan tietää että bmw:n 6-dieseliä käyntiääni on ikäluokassaa varmasti mielyttävimpiä. Melutaso on todella alhainen. Pieni tasainen murina kuuluu tyhjäkäynnillä ulos.
Kaasun hipaisu saa koneen kiekaisemaan heti. Hmm... Aika sivistynyt nykydiesel
Musta sportisusta muhkeilla recaroilla oli käytännössä aivan virheetön, ei missään reikiä eikä nirhaumia. Kuskin penkin nurkasta nyt näkee kun läheltä kattoo että on siinä istuttu joskus. Onhan autolla ajettu 240tkm...
Pehkkiin istahtaminen saa volvon säkkituolien jälkeen taas ilmeen vaan leveämmäksi. Silmämääräinen läpikäynti konehuoneeseen, alustaan ja sisustaan ja näyttäis kokonaisuutena hintakin huomioituna aika hyvältä...
Sitten koeajolle.
Ensin hiljaa monttuista pikkutietä. Alusta on hieman kova mutta kolinoita/lotinoita ei kuulu kertakaikkiaan mistään, syy varmaan siinä että puslia ja niveliä on uusittu jo reilusti...
Loivasti alasviettävää ramppia kohti motaria, kolmosella kaasu lattiaan, nelonen silmään, kaasu lattiaan, ohoh... 190km/h ja meno on hiljaista kuin huopatossutehtaalla
Isäni kysyi tässä vaiheessa. Onko tämä tosiaankin diesel Hänellä kun ei ole dieseleistä kokemusta lainkaan...
Auto kulkee äänettömästi ja vakaasti riippumatta siitä näyttääköä mittari 100 vai 200km/h ja voimaa on kokoajan käytettävissä taatusti normi ajoon riitävästi.
Viitonen sisään ja kierroksia 2000 kun nopeutta 130km/h, ei paha...
Tunnin verran ajelimme ristiin rastiin molemmat vuorotellen ja tulimme siihen tulokeen että auto mielyttää eniten kolmesta vaihtoehdosta vaikka onkin eniten ajettu niin on kokonaisuutena parhaimmassa kunnossa.
Takaisin myyjän luo ja tinkaamaan lisää..
Pyynti oli 20800€ ja puhelimessa olin jo tingannut oari tonnia.
Aloimme neuvottelemaan hinnasta ja kauppa oli 500€:n päässä ja myyjä sanoi että hinnasta hän ei enempää tingi kuin 2500€. Annoin avaimet hänelle ja sanoin että ei sille voi sitten mitään, lähdemme ostamaan toisen yksilön. Tässä vaiheessa olimme itsekkin jo vähän pettyneitä koska tuo auto kuitenkin haluttiin, mutta luonto ei meikäläisellä anna myöten taipua myyjän ehdotuksiin, vaan jos tarjous ei mene läpi niin sitten kauppa jää tekemättä.
Lähdimme kävelemään pihalle ja myyjä kuitenkin huusi perään, että olemmeko sitten valmiita tekemään todellakin kaupan sillä tarjoamallani hinnalla johon vastasin,. että tottakai! En kai minä 850km aja katsomaan/tarjoamaan hintaa autosta jos ei minulla ole rahat taskussa ja todellinen tarkoitus ostaa sitä
Noh hymy palasi ja helpotus palasi taas naamalle kun saimme bemun ostettua ja kotimatka saattoi alkaa...
Tuon 850km etapin aikana tampereelta kemijärvelle ei voi muuta todeta kuin että on se bmw:kin upea auto.
Oikein sporttinen iso perhefarkku joka kulkee mahtavasti ja kuluttaa niukasti.
Ajotietokone näytti matkalle 5.6l/100km kulutusta mutta todellinen kulutus oli 6.3l/100km joka on mielestäni varsin kohtuullinen.
Osasyynä ehkä manuaalilaatikko. Olisi mennyt varmaan vielä himpun vähemmällä jos olisi malttanut, mutta aika monta kertaa piti "vähän kokeilla" ku oli rekkajono edessä
Tyytyväinen olen vilpittömästi.
Auto on hieno ja liki virheetön, mutta on pudottanut kuitenkin 70-80% arvostaa verrattuna vaikkapa uuteen, joten en pidä sitä taloudellisestikkaan typeränä hankintana.
Jos etsit isoa diesel farkkua niin yhtenä vaihtoehtona suosittelen koeajamaan myös BMW 530D:n, siinä on nimittäin sitä ajamisen iloa
Kiikarissa oli 3 bemua joista parhaalla oli ajatus kotiin tulla.
Kirjoitan raportin vain siitä parhaasta jotta ei tulisi liian kuiva tarina.
Ne 2 muutakin oli hyviä, mutta yleikunnoltaan hieman kuluneemman oloisia kuin tämä ostamamme yksilö.
Ensiksi kun saavuimme katsomaan autoa, molempien suu valahti hymyyn.
Hallissa seisoi musta, kiiltävä, matala 530D farkku 18" Breytoneilla
Autoa oli hieman laitettu. Kaikki lasit oli eteen asti tummennettu lustigilla, edessä oli tumma optiikka angel eyesit, tummat vilkut edessä ja sivuilla, puna valkoiset takavalot, koni/einbach alusta ja uuden karheat breyton imagine replica vanteet...
Kierros auton ympäri ja ruostetta ei ole missään, maalipinta ikäisekseen hienossa kunnossa vieläpä ollakseen musta. Konepelti oli maalattu jälkikäteen ainakin etuosastaan. Se ei sikäli haitannut, koska kyseesä oli kuitenkin 6v vanha auto ja muuten kokonaisuus oli 95% virheetön.
Auto käyntiin...
Jokainen joka on kuullut niin varmaan tietää että bmw:n 6-dieseliä käyntiääni on ikäluokassaa varmasti mielyttävimpiä. Melutaso on todella alhainen. Pieni tasainen murina kuuluu tyhjäkäynnillä ulos.
Kaasun hipaisu saa koneen kiekaisemaan heti. Hmm... Aika sivistynyt nykydiesel
Musta sportisusta muhkeilla recaroilla oli käytännössä aivan virheetön, ei missään reikiä eikä nirhaumia. Kuskin penkin nurkasta nyt näkee kun läheltä kattoo että on siinä istuttu joskus. Onhan autolla ajettu 240tkm...
Pehkkiin istahtaminen saa volvon säkkituolien jälkeen taas ilmeen vaan leveämmäksi. Silmämääräinen läpikäynti konehuoneeseen, alustaan ja sisustaan ja näyttäis kokonaisuutena hintakin huomioituna aika hyvältä...
Sitten koeajolle.
Ensin hiljaa monttuista pikkutietä. Alusta on hieman kova mutta kolinoita/lotinoita ei kuulu kertakaikkiaan mistään, syy varmaan siinä että puslia ja niveliä on uusittu jo reilusti...
Loivasti alasviettävää ramppia kohti motaria, kolmosella kaasu lattiaan, nelonen silmään, kaasu lattiaan, ohoh... 190km/h ja meno on hiljaista kuin huopatossutehtaalla
Isäni kysyi tässä vaiheessa. Onko tämä tosiaankin diesel Hänellä kun ei ole dieseleistä kokemusta lainkaan...
Auto kulkee äänettömästi ja vakaasti riippumatta siitä näyttääköä mittari 100 vai 200km/h ja voimaa on kokoajan käytettävissä taatusti normi ajoon riitävästi.
Viitonen sisään ja kierroksia 2000 kun nopeutta 130km/h, ei paha...
Tunnin verran ajelimme ristiin rastiin molemmat vuorotellen ja tulimme siihen tulokeen että auto mielyttää eniten kolmesta vaihtoehdosta vaikka onkin eniten ajettu niin on kokonaisuutena parhaimmassa kunnossa.
Takaisin myyjän luo ja tinkaamaan lisää..
Pyynti oli 20800€ ja puhelimessa olin jo tingannut oari tonnia.
Aloimme neuvottelemaan hinnasta ja kauppa oli 500€:n päässä ja myyjä sanoi että hinnasta hän ei enempää tingi kuin 2500€. Annoin avaimet hänelle ja sanoin että ei sille voi sitten mitään, lähdemme ostamaan toisen yksilön. Tässä vaiheessa olimme itsekkin jo vähän pettyneitä koska tuo auto kuitenkin haluttiin, mutta luonto ei meikäläisellä anna myöten taipua myyjän ehdotuksiin, vaan jos tarjous ei mene läpi niin sitten kauppa jää tekemättä.
Lähdimme kävelemään pihalle ja myyjä kuitenkin huusi perään, että olemmeko sitten valmiita tekemään todellakin kaupan sillä tarjoamallani hinnalla johon vastasin,. että tottakai! En kai minä 850km aja katsomaan/tarjoamaan hintaa autosta jos ei minulla ole rahat taskussa ja todellinen tarkoitus ostaa sitä
Noh hymy palasi ja helpotus palasi taas naamalle kun saimme bemun ostettua ja kotimatka saattoi alkaa...
Tuon 850km etapin aikana tampereelta kemijärvelle ei voi muuta todeta kuin että on se bmw:kin upea auto.
Oikein sporttinen iso perhefarkku joka kulkee mahtavasti ja kuluttaa niukasti.
Ajotietokone näytti matkalle 5.6l/100km kulutusta mutta todellinen kulutus oli 6.3l/100km joka on mielestäni varsin kohtuullinen.
Osasyynä ehkä manuaalilaatikko. Olisi mennyt varmaan vielä himpun vähemmällä jos olisi malttanut, mutta aika monta kertaa piti "vähän kokeilla" ku oli rekkajono edessä
Tyytyväinen olen vilpittömästi.
Auto on hieno ja liki virheetön, mutta on pudottanut kuitenkin 70-80% arvostaa verrattuna vaikkapa uuteen, joten en pidä sitä taloudellisestikkaan typeränä hankintana.
Jos etsit isoa diesel farkkua niin yhtenä vaihtoehtona suosittelen koeajamaan myös BMW 530D:n, siinä on nimittäin sitä ajamisen iloa
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Voin myös yhtyä äskeiseen jokusen sata kilometriä tullut ajettua 530d:llä. Kyseessä myös manuaali mutta ajettu noin 400tkm mutta kyydeistä ei voi kuin nauttia. Tähän asti hiljaisin ja mukavin auto tehdä matkaa mitä minä olen ajanut. Ja vaikka itse en niin hirvittävästi bemareista välitä niin 530d on minun mielestäni tällä hetkellä isoksi sporttiseksi perhefarkuksi nappi ostos hinta sekä laatu suhteeltaan.
Baijerilainen Mutteri Wiritys
BMW 525TDS Touring
exOpel Omega 2.5td
ex Mb 250TD
BMW 525TDS Touring
exOpel Omega 2.5td
ex Mb 250TD
Ajelin uuskoppasella 530d farkulla Tampereelta Jyväskylään jokunen viikko sitten. Parasta antia autossa oli tosi hyvin toimiva automaatti ja tehokas, hienosti ääntävä kutosdieseli. Kortin kanssa saattais tulla ongelmia, on tuo kutosen ääni ja veto sen verta mukavaa, ainakin aluksi. Ei vauhti juuri tunnu.
Rengasmelu yllätti mut olemassa olollaan, mielestäni yllättävän kova, ainakin nastojen kanssa.
Onkohan bemareissa ruosteongelmaa, kuten mersuissa noissa vuosimalleissa? Ei ole ainakaan korviin kantautunut? Jyväskylän seudulla pyöri muutama dieselbemari taksinakin joku vuosi sitten, mutta taitaa olla Volvot nyt noilla isännillä alla.
Rengasmelu yllätti mut olemassa olollaan, mielestäni yllättävän kova, ainakin nastojen kanssa.
Onkohan bemareissa ruosteongelmaa, kuten mersuissa noissa vuosimalleissa? Ei ole ainakaan korviin kantautunut? Jyväskylän seudulla pyöri muutama dieselbemari taksinakin joku vuosi sitten, mutta taitaa olla Volvot nyt noilla isännillä alla.
Kokeileppas e39 korimallia. Rengasmelua ei ole käytännössä ollenkaan oli alla nastat tai ei, siis aivan uskomattoman hiljaista menoa. Tuohon hiljaisuuteen olin aivan ällistynyt kun pidin mersua hiljaisenaJP74 kirjoitti: Rengasmelu yllätti mut olemassa olollaan, mielestäni yllättävän kova, ainakin nastojen kanssa.
Onkohan bemareissa ruosteongelmaa, kuten mersuissa noissa vuosimalleissa? Ei ole ainakaan korviin kantautunut? Jyväskylän seudulla pyöri muutama dieselbemari taksinakin joku vuosi sitten, mutta taitaa olla Volvot nyt noilla isännillä alla.
Ei ole vastaavaa ruosteongelmaa ainakaan e39 korimallissa samalla lailla kuin saman ikäluokan 202/210 mersuissa.
En uskonut aiemmin bmw:n olevan tuolla tasolla kehityksessä, mutta nyt uskon
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
E60 ohjaus on tunnoton vrt. E39 omien kokemuksien mukaanKameleontti kirjoitti:E39 on todella hiljainen auto. Ei ihme etteivät pystyneet samaan E60:n kanssa. Itse ajanut kumpaakin 530 D:tä lähes peräkkäisinä päivinä. Täytyy sanoa että kyllä E39 istui käteen toisin kuin tämä uudempi.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
Ootko kokeillu ikinä 320 CDI:tä ?
Jos olet, niin miten vertailisit noita koneita ?
Jos olet, niin miten vertailisit noita koneita ?
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Olen mutta hyvin vähän...jukka-tre kirjoitti:Ootko kokeillu ikinä 320 CDI:tä ?
Jos olet, niin miten vertailisit noita koneita ?
Käyntiääni on bmw:ssä hiljaisempi ja mielyttävämpi.
Mun mielestä 320cdi:n teho on ehkä tasaisempi.
530D:ssä turbon "potku" tuntuu ehkä selvemmin parin tonnin nurkilla.
Molemmissa on mukava ja voimakas kone
Sais nähdä mitä tuo Harisen ohjelma tekee tuolle 530D:lle.
Tehoja ainakin tulee ihan todistetusti se 50hv/165Nm lisää, että luulis jossain tuntuvan
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Tuohon E39:n ruosteherkkyyteen palatakseni,on niissäkin autoissa melko usein ruosteisia ovia ja luukkuja...ainakin,kun velipoika on tulla BMW:n merkkiliikkeellä peltiseppänä,niin hän kertoili,että kyllä noihinkin vaihdellaan luukkuja siinä missä mersuihinkin...eli ruostetta esiintyy myös E39:ssä ja 300-sarjan E46:ssä..!!!
S205 200d Om651 -17
S211 220cdi -10
W201 200b -88
S211 220cdi -10
W201 200b -88
Ainakin E46:ssa luukuissa ja ovissa on näkynyt kukkaa.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php ... e46+kukkii
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php ... e46+kukkii
No ilmeisesti varsin vastaavat sitten. Hyvä tietää, jospa tulee joskus harkintaan. Tämä rivi-6 kuitenkin koneena kiinnostaa ja tuo Bemari on aina vaihtoehtona mukana, kun autoa haetaan.Jube kirjoitti:Olen mutta hyvin vähän...jukka-tre kirjoitti:Ootko kokeillu ikinä 320 CDI:tä ?
Jos olet, niin miten vertailisit noita koneita ?
Käyntiääni on bmw:ssä hiljaisempi ja mielyttävämpi.
Mun mielestä 320cdi:n teho on ehkä tasaisempi.
530D:ssä turbon "potku" tuntuu ehkä selvemmin parin tonnin nurkilla.
Molemmissa on mukava ja voimakas kone
Sais nähdä mitä tuo Harisen ohjelma tekee tuolle 530D:lle.
Tehoja ainakin tulee ihan todistetusti se 50hv/165Nm lisää, että luulis jossain tuntuvan
Tuossa ketjussa oli juttua Bemarin ruosteista. Just olin Väykyn viemässä suojaukseen ja tuli puheeksi tämä Bemari vs. Mersu. Heppu, joka on nähnyt varmaan tuhansia autoja sanoi jotenkin näin, että "Kyllä ne paremmin kestävät, kuin nämä E-Mersut, mutta kyllä niissäkin kaikenlaista on. Just oli täällä yksi melko uusi, joka lähetettiin sitten ovien vaihtoon.".
No oli miten vaan, mutta kyllä veisin tuon 530D:nkin suojaukseen. On siinä niin hieno peli, että kyllä kannattaisi.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Isännällä oli täs taannoin 530DA -01 ja kävi vähä karheesti koko ajan ku se oli täs taloudes. monta kertaa ettittiin vikaa muttei löytyny. Noh myytiin auto pois ja seuraava omistaja oli avannu koneen niin oli lähteny männästä pala irti! Noh saksasta tuli uudet männät jne. autolla oli siis ajettu 262tkm kun se ostettiin ja myytäessä jotain 320tkm. Eipä taida toista pemaria tulla tähän taloon hetkeen.
Muuten auto oli kyllä hyvä ei siinä mitään. ajettavuus ja kaikki aiva ok. kone vähä jäi vain epäilyttämään.
Muuten auto oli kyllä hyvä ei siinä mitään. ajettavuus ja kaikki aiva ok. kone vähä jäi vain epäilyttämään.
M-B E200 D -94
M-B W123 220D -76
M-B W123 220D -76
- Avantgarde
- Mersumies
- Viestit: 798
- Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
- Paikkakunta: lappeen Ranta
Pari kuukautta takana bemarin kanssa ja eipä voi valittaa.
Mihinkään aiempaan autoon en ole kyllä näin tyytyväinen ollut
Tässä voi sanoa saaneensa jokaiselle eurolle vastinetta.
Abs-vika oli ainut mikä piti korjata, mutta sekään ei itselle aiheuttanut kustannuksia, koska abs-valo paloi jo kun auto ostettiin.
Bmw business cd:n laitoin tuohon viimeviikolla ja vielä vois basson varapyöräkoteloon rakennella.
Käyttöautona kyllä mielyttävä ja taloudellinen laite!
530D muutti totaalisesti suhtautumisen bmw:hen.
Toki siksikin, että minulla oli aiemmin ollut vain vanhoja bemareita jotka ovat valovuosien päässä samanikäisistä mersuista laadullisesti...
Tilanne nyt on vain kääntynyt vuosien saatossa päälaelleen
Mihinkään aiempaan autoon en ole kyllä näin tyytyväinen ollut
Tässä voi sanoa saaneensa jokaiselle eurolle vastinetta.
Abs-vika oli ainut mikä piti korjata, mutta sekään ei itselle aiheuttanut kustannuksia, koska abs-valo paloi jo kun auto ostettiin.
Bmw business cd:n laitoin tuohon viimeviikolla ja vielä vois basson varapyöräkoteloon rakennella.
Käyttöautona kyllä mielyttävä ja taloudellinen laite!
530D muutti totaalisesti suhtautumisen bmw:hen.
Toki siksikin, että minulla oli aiemmin ollut vain vanhoja bemareita jotka ovat valovuosien päässä samanikäisistä mersuista laadullisesti...
Tilanne nyt on vain kääntynyt vuosien saatossa päälaelleen
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Tuon ensimmäisen ja viimeisen lauseen allekirjoitan myös.Jube kirjoitti:Mihinkään aiempaan autoon en ole kyllä näin tyytyväinen ollut
Tässä voi sanoa saaneensa jokaiselle eurolle vastinetta.
Bmw business cd:n laitoin tuohon viimeviikolla ja vielä vois basson varapyöräkoteloon rakennella.
Käyttöautona kyllä mielyttävä ja taloudellinen laite!
Mielestäni e39 on kyllä hinta/laatu/mukavuus-suhteeltaan parhaita autoja tällä hetkellä, ei ole vielä tullut tarvetta vaihtaa, kun ei tuohon hintaan oikein löydy mielenkiintoisia vaihtoehtoja, vaikka omani onkin tuolla helpommin sytyvällä poltoaineella toimiva.
Alkuperäisissä soittimissa laajennuksen kannalta selkeä miinuspuoli on linjalähtöjen puute, ja kun ei taas soittimen ulkonäön vuoksi viitsi vaihtaa mitään Japaninsoitintakaan, mistä taas lähtöjä löytyis. Mutta saahan tuosta Hilevel-to-Lowlevel-muuntimella RCA:takin pitkin signaalia vahvarille....
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Laitoin tuohon juuri pari viikkoa sitten business-cd:n mallia 2002 ja siinähän on linjalähdöt.Juhis. kirjoitti: Alkuperäisissä soittimissa laajennuksen kannalta selkeä miinuspuoli on linjalähtöjen puute, ja kun ei taas soittimen ulkonäön vuoksi viitsi vaihtaa mitään Japaninsoitintakaan, mistä taas lähtöjä löytyis. Mutta saahan tuosta Hilevel-to-Lowlevel-muuntimella RCA:takin pitkin signaalia vahvarille....
Joutuu vaan ostamaan ne johot erikseen
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Ookoo, joten on sentään kehittynyt faceliftissäkin.Jube kirjoitti:Laitoin tuohon juuri pari viikkoa sitten business-cd:n mallia 2002 ja siinähän on linjalähdöt.
Joutuu vaan ostamaan ne johot erikseen
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 283
- Liittynyt: Pe 16.04.2004 11:07
- Paikkakunta: Rovaniemi
Eli näissä ei enää haise glykoli nokkaan koko ajanJube kirjoitti: 530D muutti totaalisesti suhtautumisen bmw:hen.
Toki siksikin, että minulla oli aiemmin ollut vain vanhoja bemareita jotka ovat valovuosien päässä samanikäisistä mersuista laadullisesti...
Tilanne nyt on vain kääntynyt vuosien saatossa päälaelleen
W204 220 cdi -09
W639 115 cdi -06
W639 115 cdi -06
Juu ei haiseLynx racing kirjoitti:Eli näissä ei enää haise glykoli nokkaan koko ajanJube kirjoitti: 530D muutti totaalisesti suhtautumisen bmw:hen.
Toki siksikin, että minulla oli aiemmin ollut vain vanhoja bemareita jotka ovat valovuosien päässä samanikäisistä mersuista laadullisesti...
Tilanne nyt on vain kääntynyt vuosien saatossa päälaelleen
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90