koneistamo

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
marsai
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 91
Liittynyt: To 03.06.2004 22:41

koneistamo

Viesti Kirjoittaja marsai »

kasi remppa pitäis tehdä.mitä mieltä oletta kuopion venttiilipajasta? kokemuksia?
karjis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: To 18.08.2005 10:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja karjis »

Mulla oli kansi oikasussa 2vuotta sitten kyseisellä pajalla ja ihan hyvän työn tekivät!
Niin ja olihan kyseessä leväsellä oleva paja ja samassa rakennuksessa mm.rintajouppi. Jos kyse samasta niin asiantuntevaa palvelua sain ja auto käy ja kukkuu tänäkin päivänä.
Tonir
Mersumies
Mersumies
Viestit: 694
Liittynyt: Ma 16.02.2004 17:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: koneistamo

Viesti Kirjoittaja Tonir »

marsai kirjoitti:kasi remppa pitäis tehdä.mitä mieltä oletta kuopion venttiilipajasta? kokemuksia?
Et paljon parempaa voisi löytää!
Avatar
yttewi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 426
Liittynyt: Ke 22.06.2005 23:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja yttewi »

karjis kirjoitti:Mulla oli kansi oikasussa 2vuotta sitten kyseisellä pajalla ja ihan hyvän työn tekivät!
Niin ja olihan kyseessä leväsellä oleva paja ja samassa rakennuksessa mm.rintajouppi. Jos kyse samasta niin asiantuntevaa palvelua sain ja auto käy ja kukkuu tänäkin päivänä.



Ei ole sama paja, leväsellä on Kuopion moottorikoneistamo :roll:
K.o pajasta ei ole kokemusta mutta venttiilipajalta on ja pelkästään positiivisia :D
W124 300D aut -89
Avatar
jantaasi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: Pe 21.10.2005 02:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja jantaasi »

jep, eli leväsellä oleva paja on kuopion moottorikoneistamo. kyseisellä pajalla eivät saaneet jostain kumman syystä edes pajeron lohkosta sylinteriputkia irti! :roll: mutta asiaan: Tuolla kuopion venttiilipajalla olen käyttänyt itse kansia laiteltavana ja jälki on ollut hyvä, hinta varsin edullinen, nopeat toimitusajat, ja palvelu on hyvää. Suosittelen lämpimästi asioimista kyseisellä pajalla. osaavat hommansa ja tietävät mitä tekevät. :D
karjis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 283
Liittynyt: To 18.08.2005 10:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja karjis »

Niiin tänään ajelin leväsellä päin ja huomasin, että se olikin Kuopion moottorikoneistamo. :evil: . Tekivät ihan kelpo jälkeä, kun vein pelkän kannen irrotettuna. Ei valittamista.
Vastaa Viestiin