Perheeseen tuli yksi rojekti lisää pariviikkoa sitte. Tämä yksilö oli kuntoisekseen sen verran halpa että oli pakko ostaa Päivittelen kuvia sitämukaa kun autoa tehdään.
Niin vähän tietoja kulkineesta, eli auto on vuosimallia -86 ja mallisarjan tehokkain (200D). Ajettu niin vähän että mersuista tietämättömiä hirvittää (693tkm) vähä joutuu hitsaamaan ja maalailemaan, mutta siihen olin varautunutkin.
Tähän mennessä on Hellan überthyyning spoileri revitty mäkeen, laitettu alle oikeat peltivanteet ja uudemmasta mallisarjasta peräisin olevat pölykapselit.
w124 työn alle..
w124 työn alle..
C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..
Re: w124 työn alle..
Oletko hirvinnyt katsoa kromikaarien alle?T-mu kirjoitti:Perheeseen tuli yksi rojekti lisää pariviikkoa sitte. Tämä yksilö oli kuntoisekseen sen verran halpa että oli pakko ostaa Päivittelen kuvia sitämukaa kun autoa tehdään.
Niin vähän tietoja kulkineesta, eli auto on vuosimallia -86 ja mallisarjan tehokkain (200D). Ajettu niin vähän että mersuista tietämättömiä hirvittää (693tkm) vähä joutuu hitsaamaan ja maalailemaan, mutta siihen olin varautunutkin.
Tähän mennessä on Hellan überthyyning spoileri revitty mäkeen, laitettu alle oikeat peltivanteet ja uudemmasta mallisarjasta peräisin olevat pölykapselit.
Tämä ei vinoiluna, vaan uteliaisuutta.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
oon kattonut ..no ei ne hirveen pahat oo kun melkein kaikki kaaret on kuitenkin vielä lokasuojan sisäpuolelta kasassa Kummatkin etulokarit saa helposti kuosiin, ei ole kun ruuvien kohdilta ruosteessa, toinen kaari takaa on vaihdettu joskus kun ei ollut ruotetta juuri nimeksisään, mutta toisessa onkin sitte tekemistä..
Tekemistä tossa kyllä riittää jos siitä sellasen meinaan tehdä kun vaimo haluaa, mutta nähtäväksi jää kuinka pahasti tota sitten muokaamaan lähdetään.
Tekemistä tossa kyllä riittää jos siitä sellasen meinaan tehdä kun vaimo haluaa, mutta nähtäväksi jää kuinka pahasti tota sitten muokaamaan lähdetään.
C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..