Noniin, nyt se ässä ostettiin! Mittarikuva lisätty!
W126-M103-automaatin merkit ovat jotakuinkin 50 - 88 - 146 -kohdilla, manuaalilla menee kolmosella 160 (lujempaakin on ajettu) ja nelosella keräilee huiput (220 ajettu, kierrokset punaisen rajoilla). W124:ssa on eri välitykset, johan sen huiputkin on ihan eri tasoa eli 3-4 vaihtokohta automaatilla on 159-161km/h tienoilla.
Joka tapauksessa autossa on väärä mittari ja vaihtoehtoja ovat:
1. Se on siihen laitettu vahingossa jo tehtaalla
2. Mittari on tosiaan hajonnut
3. Autossa on ollut alunperin manuaali
4. Auto on joku tekniikanvaihto ja kaamea pommi
Itse ainakin tsekkaisin auton tiedot sieltä ryssien dekooderisivulta, jos onkin vaikka vuosimallia 81 ja alunperin 280S.
Ja en todellakaan ole kateellinen, lähinnä otan osaa näillä bensan hinnoilla. Keskikulutuksessa on kuitenkin kolmisen litraa eroa manuaalivaihteisen eduksi. Jää kilometrikorvauksista vielä jotain omaankin taskuun ja saa sen viikottaisen Jorma-pullon hankittua.
Ps. Muistaakseni Ere sanoit että kangaspenkit ovat 126:ssa hienoimmat, mitä jos vaihdettaisiin päikseen?
Joka tapauksessa autossa on väärä mittari ja vaihtoehtoja ovat:
1. Se on siihen laitettu vahingossa jo tehtaalla
2. Mittari on tosiaan hajonnut
3. Autossa on ollut alunperin manuaali
4. Auto on joku tekniikanvaihto ja kaamea pommi
Itse ainakin tsekkaisin auton tiedot sieltä ryssien dekooderisivulta, jos onkin vaikka vuosimallia 81 ja alunperin 280S.
Ja en todellakaan ole kateellinen, lähinnä otan osaa näillä bensan hinnoilla. Keskikulutuksessa on kuitenkin kolmisen litraa eroa manuaalivaihteisen eduksi. Jää kilometrikorvauksista vielä jotain omaankin taskuun ja saa sen viikottaisen Jorma-pullon hankittua.
Ps. Muistaakseni Ere sanoit että kangaspenkit ovat 126:ssa hienoimmat, mitä jos vaihdettaisiin päikseen?
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Nyt olen taas pihalla Ryssien dekooderi?PM kirjoitti:Itse ainakin tsekkaisin auton tiedot sieltä ryssien dekooderisivulta, jos onkin vaikka vuosimallia 81 ja alunperin 280S. )
Niin, ne ovat hienoimman NÄKÖISET mielestäni. Mutta miten sitten lie istumisen laita....?PM kirjoitti:Ps. Muistaakseni Ere sanoit että kangaspenkit ovat 126:ssa hienoimmat, mitä jos vaihdettaisiin päikseen?
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Veikkaan, että kyseessä on vaihtoehto 2. Mutta on viideskin vaihtoehto:PM kirjoitti: Joka tapauksessa autossa on väärä mittari ja vaihtoehtoja ovat:
1. Se on siihen laitettu vahingossa jo tehtaalla
2. Mittari on tosiaan hajonnut
3. Autossa on ollut alunperin manuaali
4. Auto on joku tekniikanvaihto ja kaamea pommi
On mahdollista, notta joku edellisistä omistajista on päättänyt "nuorentaa" autoa ruuvamatta mittaria. Sehän käy siten, että hankkii lunastuspelistä, purkamolta tai eBaysta vähemmän ajetun vermeen sinetöidyn mittariston ja heittää paikalleen. Tässä tapauksessa vain olisi mennyt viisas vipuun ja ostanut epähuomiossa manumallin pömpelin
Jos mittaristo on kohdan 2. mukaisesti mennyt rikki ja se on vaihdettu kaikessa rehellisyydessä saatavissa olleeseen ehjään, ei asiassa ole mitään panikoitavaa - tietenkinhän vaihtomittarin lukema on asetettu samaksi kuin rikkoutuneessa oli, ja siksi sinetti on rikki
Tämä on erinomaisen totta ja aina povitaskusta kuuluukin "tänkjuutänkjuu", kun sipaisee vaihdekebakkoa .PM kirjoitti: Keskikulutuksessa on kuitenkin kolmisen litraa eroa manuaalivaihteisen eduksi.
Aika vähän kuitenkin jää, jos Jontikkaa joutuu juomaan. Ei vaan, se on aivan hyvää. Jos Vinetosta tykkää . Ja mehän tykätäänPM kirjoitti: Jää kilometrikorvauksista vielä jotain omaankin taskuun ja saa sen viikottaisen Jorma-pullon hankittua.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=engEre866 kirjoitti: Nyt olen taas pihalla Ryssien dekooderi?
Syötä tuonne valmistenumero niin saat kantakortin tiedot
Onkos noissa mittareissa jokin sinetti olemassa? Jos on niin missä paikkaa? Pitääpä katsoa onko omassa kun seuraavan kerran polttimoita vaihtelee
No ainakin mun mielestä ne on harvinaisen paskat istua.Ere866 kirjoitti:Niin, ne ovat hienoimman NÄKÖISET mielestäni. Mutta miten sitten lie istumisen laita....?
Kaikissa 126:sen penkeissä on kuitenkin sama jousisto ja kangas/veluuripenkeissä on samat pehmusteetkin (W123-peräiset). Jostain syystä se veluuripenkki on kuitenkin jämäkämmän tuntuinen istua. Nahka/alcantara/MB-Tex-penkeissä on erilaiset pehmusteet ja ne tuntuvatkin ihan eri jakkaroilta.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Löytyykö se valmistenumero sieltä metallilevystä siellä oven välissä?Wikke kirjoitti:http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=engEre866 kirjoitti: Nyt olen taas pihalla Ryssien dekooderi?
Syötä tuonne valmistenumero niin saat kantakortin tiedot
(btw, aukaistuani sivun, koneeseen hyppäsi troijalainen)
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Ainakin konepellin tuulihaan vierestä. Alkaa WDB126........Ere866 kirjoitti:Löytyykö se valmistenumero sieltä metallilevystä siellä oven välissä?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Ja siellä närhenmunien takana tulipellissä pitäis kans olla stanssattuna ja löytyyhän se rekisteriotteestakin.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Lämmityslaitteen magneettiventtiilit, se mokkula siinä akun vieressä. Tulevat kyllä tutuiksi, jos omistussuhde kestää useamman vuoden.Ere866 kirjoitti:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
http://img386.imageshack.us/img386/1548/48pr.jpg
Mittariaston kuva. Mikäs muuten tuo vaalea pilkkukohta, jossa näyttäisi olevan 7. Tuon trippimittarin oikealla puolella.
Tuossa vielä suurennos tuolta ihan mittarin pohjalta....onko tuo auton/muun sarjanumero?
http://img394.imageshack.us/img394/8592/uusi6ss.jpg
Mittariaston kuva. Mikäs muuten tuo vaalea pilkkukohta, jossa näyttäisi olevan 7. Tuon trippimittarin oikealla puolella.
Tuossa vielä suurennos tuolta ihan mittarin pohjalta....onko tuo auton/muun sarjanumero?
http://img394.imageshack.us/img394/8592/uusi6ss.jpg
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Se on osa trippimittaria, näyttää sadat metrit. Mittarin pohjalla oleva sarjanumero on varaosanumero.Ere866 kirjoitti:http://img386.imageshack.us/img386/1548/48pr.jpg
Mittariaston kuva. Mikäs muuten tuo vaalea pilkkukohta, jossa näyttäisi olevan 7. Tuon trippimittarin oikealla puolella.
Tuossa vielä suurennos tuolta ihan mittarin pohjalta....onko tuo auton/muun sarjanumero?
http://img394.imageshack.us/img394/8592/uusi6ss.jpg
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Alkoi kiinnostamaan tuo mittaridilemma. Tuon varaosanumero näyttäisi olevan 126 542 83 01 ja omassa on 126 542 45 57. Alkuperäisiä varaosanumeroitahan tuskin saa mistään selville, ei ainakaan EPC:stä enää löydy. Eli nyt kiinnostaisi tietää että mikä numero muilla W126/M103/manu-/automiehillä ja miksei M110-ukoillakin seisoo siinä mittarissa?
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Ai tuosta trippimittarin viereisestä painikkeestaHVM kirjoitti:HVM on selällään.......
Eikun näin kerra kuva, jossa ässällä oli mittariston kohdalla siinä valkoisessa laatikossa 4 ja vauhtia 160km/h, niin kuvittelin ensiksi, että valkoinen ruutu näyttää, mikä vaihde on päällä.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Tässäpä minun numeroni:PM kirjoitti:Alkoi kiinnostamaan tuo mittaridilemma. Tuon varaosanumero näyttäisi olevan 126 542 83 01 ja omassa on 126 542 45 57. Alkuperäisiä varaosanumeroitahan tuskin saa mistään selville, ei ainakaan EPC:stä enää löydy. Eli nyt kiinnostaisi tietää että mikä numero muilla W126/M103/manu-/automiehillä ja miksei M110-ukoillakin seisoo siinä mittarissa?
Ylin: 313851 (Tämä tuntuu tosin olevan eri joka päivä )
Keskimmäinen: 657 ja vaihteenosoitin näyttää nelosta vaikka karahka on peellä. (Pitää tutkia)
Alin: 126 542 83 57
Toivottavasti saat nyt tehtyä gradusi loppuun.
Noniin, sain koodin ja syötin sen tuonne venäläisille. Antoi tälläisen selityksen
Model 300 SE
Chassis 1260241A246000
Engine 103981 10 001709
Transmission 717431 00 382518
Order 0 6 529 50237
Approx. year 1986
Lights BOSCH
Cab 05249
Dealer Finland (529)
Interior velours grey (978)
Paint
929 nautical blue metallic (с 01.01.1984)
Options
286 luggage nets on front seat backrests (с 01.01.1962)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
483 harder springs and undershields (с 01.01.1964 по 31.07.1996)
506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
584 electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
electric window lifters, fourfold or sixfold
592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
Vuosi on siis väärin, en nyt ole varma, oliko tuohon vuosimalliin nyt täysi luottaminen?
Transmission? Siis onko tuo nyt auto vai manuaali?
Model 300 SE
Chassis 1260241A246000
Engine 103981 10 001709
Transmission 717431 00 382518
Order 0 6 529 50237
Approx. year 1986
Lights BOSCH
Cab 05249
Dealer Finland (529)
Interior velours grey (978)
Paint
929 nautical blue metallic (с 01.01.1984)
Options
286 luggage nets on front seat backrests (с 01.01.1962)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
483 harder springs and undershields (с 01.01.1964 по 31.07.1996)
506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
584 electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
electric window lifters, fourfold or sixfold
592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
Vuosi on siis väärin, en nyt ole varma, oliko tuohon vuosimalliin nyt täysi luottaminen?
Transmission? Siis onko tuo nyt auto vai manuaali?
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Hmm, ruksasin kohdan Full Version ja nuo yllämainitut tiedot tulivat. Nyt etsin tiedot ilman Full Versionia ja painoin jälkeenpäin sit'ä nappulaa, niin tuli seuraava
Jos oikein tulkitsen, niin tuo Warning Triangle tuli uutena....hmm, murtohälytintä ei ole....vai onko?
Model 300 SE
Chassis 1260241A246000
Engine 103981 10 001709
Transmission 717431 00 382518
Order 0 6 529 50237
Approx. year 1986
Dealer Finland (529)
Interior velours grey (978)
Paint
929 nautical blue metallic (с 01.01.1984)
Options
286 luggage nets on front seat backrests (с 01.01.1962)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
483 harder springs and undershields (с 01.01.1964 по 31.07.1996)
506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
584 electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
electric window lifters, fourfold or sixfold
592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
605 headlamp wiper unit and license plate mounting (с 01.08.1971)
oil for rear axle with limited-slip differential in canisters and trim strips on hardtop
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
Jos oikein tulkitsen, niin tuo Warning Triangle tuli uutena....hmm, murtohälytintä ei ole....vai onko?
Model 300 SE
Chassis 1260241A246000
Engine 103981 10 001709
Transmission 717431 00 382518
Order 0 6 529 50237
Approx. year 1986
Dealer Finland (529)
Interior velours grey (978)
Paint
929 nautical blue metallic (с 01.01.1984)
Options
286 luggage nets on front seat backrests (с 01.01.1962)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
483 harder springs and undershields (с 01.01.1964 по 31.07.1996)
506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
584 electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
electric window lifters, fourfold or sixfold
592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
605 headlamp wiper unit and license plate mounting (с 01.08.1971)
oil for rear axle with limited-slip differential in canisters and trim strips on hardtop
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Eehhehe On kyllä viimeisen päälle huumoria räjähtelevä tämä topiks.
Manuska manuska ja tempomaattikin näin jälkiasenteinen.
Ei se Ere ryssän koneisto noille vanhoille edes valmistusvuotta tiedä. Sen takia siinä lukee approx. (=enklanniksi arvioitu) valmistusvuosi, joka on päätelty suoraan tilausvuodesta.
Manuska manuska ja tempomaattikin näin jälkiasenteinen.
Ei se Ere ryssän koneisto noille vanhoille edes valmistusvuotta tiedä. Sen takia siinä lukee approx. (=enklanniksi arvioitu) valmistusvuosi, joka on päätelty suoraan tilausvuodesta.
Siisti peli. Tervetuloa ässäläiseksi.
- MB E55 AMG '99, Calibra 2.0i-16v '96, Calibra 2.0i-8v '94 ja '96, Calibra V6 2.5i-24v '94, V70 2,5T AWD '04 -
[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
Nonniin, olishan se pitäny arvata. Heti on joku köyhä mittelklasse-jännittäjä repimässä leukojaan.Leka kirjoitti: Eehhehe On kyllä viimeisen päälle huumoria räjähtelevä tämä topiks.
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Se kyllä ärsyttää ku voivat ihan tuosta vain vaihtaa sitä ...numeroo...onkos se nyt se valmiste....eiku varaosanumero, ihan vaikka kesken vuotta...siis siinä nop. mittarin alareunassa.
Lisäksi mokomat muuttavat näitä ns. vaihteiston vaihtamispiste merkkejä mittaristossa sitä mukaa onko kyseessä automaatti-manuaali-mikä moottori......kuka näissä ny kärryillä pysyy. Paree olis ku olis samat kaikille versioille. Olishan se komeeta ku w124 / 200D:kin taulus olis pohojina joku 320 km / h
Lisäksi mokomat muuttavat näitä ns. vaihteiston vaihtamispiste merkkejä mittaristossa sitä mukaa onko kyseessä automaatti-manuaali-mikä moottori......kuka näissä ny kärryillä pysyy. Paree olis ku olis samat kaikille versioille. Olishan se komeeta ku w124 / 200D:kin taulus olis pohojina joku 320 km / h
No kyllä pistää miettimään aika outoja juttuja, jos kerran manuaali on alkuperäinen
Kuitenkin listasta puuttuu muutenkin tempomatti, hälytin.......
Siis auto on suomi-auto. Soitin eilen AKE:lle ja siellä sanottiin, että 4 omistajaa, kaksi liikettä/kaksi yksityistä.
Paljon Suomessa on aikanaan maksanut, jos manuaalin on vaihtanut automaattiin JÄLKIkäteen? Kuullostaa kalliilta ja oudolta.
Ei noista kuvista voisi uskoa mitään räpellystä, pitää paikan päällä katsoa tuo huoltokirja tarkoin. Se tulee siis mukana.
Kuitenkin listasta puuttuu muutenkin tempomatti, hälytin.......
Siis auto on suomi-auto. Soitin eilen AKE:lle ja siellä sanottiin, että 4 omistajaa, kaksi liikettä/kaksi yksityistä.
Paljon Suomessa on aikanaan maksanut, jos manuaalin on vaihtanut automaattiin JÄLKIkäteen? Kuullostaa kalliilta ja oudolta.
Ei noista kuvista voisi uskoa mitään räpellystä, pitää paikan päällä katsoa tuo huoltokirja tarkoin. Se tulee siis mukana.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975
Olisikohan joskus kolaroitu ja tullut tuho konehuoneen puolelle ja silloin vaihdettu vähän tekniikkaa. Kysäise entiseltä omistajalta, että onko tietoinen auton historiasta. Ei se tee autoa huonoksi vaikka voimansiirroksi olisi vaihdettu sähkömoottori, jos se on tehty huolella, kuten tässä tapauksessa näyttäisi tehty. Itse ainakin ostaisin ihan huoleta, jos kaikki toimii ja ei ole veronkierto malli.
Eikös vaihteiston vaihtamisestakin jo pitäisi tulla joitain prosentteja rek. otteesseen?
VW Touareg 2011 3.0 TDI
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Rouvalla W169 A 170 -07
ex.S202 C 250 Turbodiesel Sport -98 "Manfred"
ex. W168 A 170 CDI Elegance -02 - "Hilda"
ex. S202 C 250 Turbodiesel Elegance -99 "Gerhard"
ex. S123 230TE Aut. -85 "Terroristimersu"
ex. W123 300D -81
Noh, kyllä jos kerran autoon on vaihdettu laatikko, niin on se varmasti ammattilainen ollut.
Autosa ei todellakaan tunnin aikana löytynyt mitään vikaa, laatikko vaihtoi juuri oikeaan aikaan, veti kunnolla ja ei luistanut. Myös vaihde meni heti päälle, ja lähti heti liikkeelle. Ei mietiskellyt.
Kone oli todella nättikäyntinen, ei koputtanut/kolissut/sirissyt mikään. Vain tasaista sihinää. Jos sitä on remontoitu, niin on se oikein tehty.
Pitää se huoltokirja katsao tarkkaan vielä paikan päällä.
Autosa ei todellakaan tunnin aikana löytynyt mitään vikaa, laatikko vaihtoi juuri oikeaan aikaan, veti kunnolla ja ei luistanut. Myös vaihde meni heti päälle, ja lähti heti liikkeelle. Ei mietiskellyt.
Kone oli todella nättikäyntinen, ei koputtanut/kolissut/sirissyt mikään. Vain tasaista sihinää. Jos sitä on remontoitu, niin on se oikein tehty.
Pitää se huoltokirja katsao tarkkaan vielä paikan päällä.
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975