Jorman tallilla taas tapahtuu
Voortin 9" taitaa olla loppupeleissä paras, kasituumakin on kohtuukestävä (kesän jälkeen ollaan siinäkin viisaampia) ja aika kevyt, lisäksi helppo säädettävä.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
suosittele taunuksen 9" siihen saa kohtuu hyvin eri välityksiä, eikä ole kovin kalliita. painokin jää kohtuu lukemiin kunhan kaventaa riittävästi ja löytyyhän niihin onttoja vetareita. tuolla on jotain kampetta 9" ja muihinkin periin.
http://www.strangeengineering.net/catalog/index.html
omaan harraste pirssiin laitan 9" tuolla muutama kuva perä projektista. kuoret valmistin crmo levystä. case on alumiiniä ja vetarit on ontot,. ei se silti mikään keijukainen ole, mut jostain pitää tinkiä et saa paikat kestää
http://jalanen.photosite.com/Album1/?page=2
http://www.strangeengineering.net/catalog/index.html
omaan harraste pirssiin laitan 9" tuolla muutama kuva perä projektista. kuoret valmistin crmo levystä. case on alumiiniä ja vetarit on ontot,. ei se silti mikään keijukainen ole, mut jostain pitää tinkiä et saa paikat kestää
http://jalanen.photosite.com/Album1/?page=2
Huhhuh...olet kyllä melkoinen seppä. Komeata jälkeä!jamo kirjoitti: omaan harraste pirssiin laitan 9" tuolla muutama kuva perä projektista. kuoret valmistin crmo levystä. case on alumiiniä ja vetarit on ontot,. ei se silti mikään keijukainen ole, mut jostain pitää tinkiä et saa paikat kestää
http://jalanen.photosite.com/Album1/?page=2
Mun taidot ei kyllä riitä kuin valmiiden osien pulttailuun
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)
Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55
www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Voihan vetari kun on siistiä jälkeä.Tää on kyllä pakko nähdä joskus ihan livenäjamo kirjoitti:suosittele taunuksen 9" siihen saa kohtuu hyvin eri välityksiä, eikä ole kovin kalliita. painokin jää kohtuu lukemiin kunhan kaventaa riittävästi ja löytyyhän niihin onttoja vetareita. tuolla on jotain kampetta 9" ja muihinkin periin.
http://www.strangeengineering.net/catalog/index.html
omaan harraste pirssiin laitan 9" tuolla muutama kuva perä projektista. kuoret valmistin crmo levystä. case on alumiiniä ja vetarit on ontot,. ei se silti mikään keijukainen ole, mut jostain pitää tinkiä et saa paikat kestää
http://jalanen.photosite.com/Album1/?page=2
Ja kerran vartilla alkaa noi kokeilut olee tänä vuonna jo kovinkin yleisiä, niin kai joku jo Lencon tai jonkun vastaavan on tilannut Voi kun herrat Mersulla olis tietäneet 124/201:stä suunnitellessaan, että jo vain niistä otetaan Suomessa tietenkin n 500 hv DIESEL tehoa irti, olis siellä tämän kertojalle laitettu semmoinen pitkähihainen paita missä on päissä narut ja ne solmuun, sekä sanottu että pyöreän huoneen nurkassa on makkaraa, mee syömään
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
no milloin 20-tappinen siirtyy superi kerhoon?Antti V kirjoitti:Ja kerran vartilla alkaa noi kokeilut olee tänä vuonna jo kovinkin yleisiä, niin kai joku jo Lencon tai jonkun vastaavan on tilannut Voi kun herrat Mersulla olis tietäneet 124/201:stä suunnitellessaan, että jo vain niistä otetaan Suomessa tietenkin n 500 hv DIESEL tehoa irti, olis siellä tämän kertojalle laitettu semmoinen pitkähihainen paita missä on päissä narut ja ne solmuun, sekä sanottu että pyöreän huoneen nurkassa on makkaraa, mee syömään
1992 W201 & S124 [size=75]TURBODIESEL[/size]
Lukottoman perän saa rikki, kun sudittaa hullun lailla toista pyörää. Siihen ei tarvitse 200D:tä kummempaa vehjettä. Lukollinen perä ei käsittääkseni ole sen vahvempi rattailtaan, mutta kestää paremmin, kun lyö joutavaa molemmilla pyörillä.
Taitaa olla aika pommin luja tuo mersun isoperä, kun kestää kuitenkin 400-500 hepan tehoja. Vetoakselitkin kestää, jos eivät ole ruosteessa suojakumin alta. Ruosteiset akselit pätkähtää myös 200d:llä. Monesta autosta, ainakin takavetoisista saa vetarin poikki aika helpostikin, mutta onko kukaan saanut TERVETTÄ vetoakselia katkeamaan?
Taitaa olla aika pommin luja tuo mersun isoperä, kun kestää kuitenkin 400-500 hepan tehoja. Vetoakselitkin kestää, jos eivät ole ruosteessa suojakumin alta. Ruosteiset akselit pätkähtää myös 200d:llä. Monesta autosta, ainakin takavetoisista saa vetarin poikki aika helpostikin, mutta onko kukaan saanut TERVETTÄ vetoakselia katkeamaan?
Perän tuohoutuminen on melkein vaivattominta semmoisessa vaiheessa, kun pito on "rajallinen", eli pyörä pääsee esimerkiksi pomppaamaan, no toisaalta näissä supereissahan sitä ongelmaa tiettääkseni ei ole . Myös rata-ajo on aika myrkkyä, kun siellä yritetään "oikoa" ja kanttareen yli mennään kaasu pohjassa, tällöin sisempi pyörä kevittyy ja kun se laskeutuu takas asvalttiin on joko perä, tai vetari kappaleina. No näissä asiossa siitä lukosta on huomattava hyöty ja onhan siitä lukosta hyötyä silloinkin, kun täytyy perän/vetarin rikkoonnuttua nilkuttaa takas tallille
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Ei muuta kun mersuunkin vaan joku hurja värkkään foordin ysituumaista kunnon lukko murikalla ja optimi välityksellä ja kunnon nelilinkki tuennalla niin alkaa mersu lähteen viivalta ja propaani systeemit kehiin ja kaasua imusarjaa ja coolerin eteen kieppi misssä suuttimet ja hiilidioksiidia jähytteleen cooleria niin johan olis systeemit... mut mites sitten toi käyttöautoteema mahtaako pysyä selaisena???
viritys tahtoo aina riistäytyä käsistä mikään ei riitä ja sitten loppuu joko mielenkiinto tai rahat.....kun taatustisti joskus juku paikka räjähtää...viritys kohteesta riippumatta....
viritys tahtoo aina riistäytyä käsistä mikään ei riitä ja sitten loppuu joko mielenkiinto tai rahat.....kun taatustisti joskus juku paikka räjähtää...viritys kohteesta riippumatta....
Itse tein ja säästin
- konjamiini
- Turbospesialisti
- Viestit: 346
- Liittynyt: La 19.06.2004 15:11
- Paikkakunta: K-Pohojanmaa
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... highlight=VieläBMW kirjoitti:Näkyy ilikka-leheres tekstinpätkä jotta härmän pullinki-kisoos olis viritettyjä mersuja nähtävillä, eisunkaa jormalla oo jotaki tekemistä asian kans?