Mikä voisi olla vikana kun w124 230 coupe polttaa 7 sulaketta. Sulake tuntuis palavan silloin kun flektin pitäisi lähteä päälle. Kun sulake on palanut, niin flekti ei pyöri ja sisälle pukkaa vaan kuumaa ilmaa.
Kiitos jo etukäteen!
w124 sähköistä
w124 sähköistä
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63
ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63
ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
- capriceman
- Asiantuntija
- Viestit: 440
- Liittynyt: To 10.07.2003 23:38
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Moro !
Se flektin magneettikytkin on oikarissa jolloin se polttaa sen 7 sulakkeen.
Samalla tulee kabiiniin kuuma kun lämmityssolkut aukee.
Koneen etuosassa on lämpökytkin joka syöttää 12V jännitteen solenoidille,
mittaa resistanssi kytkimeltä lähtevältä johdolta eli johdolta mikä menee propellin magneettikytkimelle. Mittaa siis siten että sulla ei oo virtoja päällä ja resistanssi mitataan auton runkoa kohden, eli toinen mittapää auton miinuksessa kiinni. Jos resistanssi on alle 3ohmia niin magneettikytkin on sökö...
Jos jäi epäselväksi niin laita YV:tä, vika on mulle tuttu ja kaaviot myös...
Se flektin magneettikytkin on oikarissa jolloin se polttaa sen 7 sulakkeen.
Samalla tulee kabiiniin kuuma kun lämmityssolkut aukee.
Koneen etuosassa on lämpökytkin joka syöttää 12V jännitteen solenoidille,
mittaa resistanssi kytkimeltä lähtevältä johdolta eli johdolta mikä menee propellin magneettikytkimelle. Mittaa siis siten että sulla ei oo virtoja päällä ja resistanssi mitataan auton runkoa kohden, eli toinen mittapää auton miinuksessa kiinni. Jos resistanssi on alle 3ohmia niin magneettikytkin on sökö...
Jos jäi epäselväksi niin laita YV:tä, vika on mulle tuttu ja kaaviot myös...
- capriceman
- Asiantuntija
- Viestit: 440
- Liittynyt: To 10.07.2003 23:38
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Vika löyty lämpökytkimestä joka kytkee sähkön magneettikytkimelle.
Anturi oli oikarissa maata vasten ja sen takia sulake 7 paloi.
Toisena vaihtoehtona olisi itse magneettikytkin joka olisi voinut olla oikosulussa eli kun kone saavuttaa korkean lämpötilan jolloin lämpökytkin kytkee sähkön magneettikytkimelle, niin palaa sulake liian suuren virran takia...
Anturi oli oikarissa maata vasten ja sen takia sulake 7 paloi.
Toisena vaihtoehtona olisi itse magneettikytkin joka olisi voinut olla oikosulussa eli kun kone saavuttaa korkean lämpötilan jolloin lämpökytkin kytkee sähkön magneettikytkimelle, niin palaa sulake liian suuren virran takia...