Ku kääntää vasemmalle niin kuuluu oikeasta etukulmasta semmosta rohinaa.
Millanen homma se laakerinvaihto on?
Eihän sen jälkeen tarvi mennä mihinkään suuntaukseen?
Entä peräöljyt. Mites vaihto menee entä mitä öljyy pitäis laittaa?
Pyöränlaakeriko?
Pyöränlaakeriko?
Viimeksi muokannut Ana, Ke 04.05.2005 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB C 180 kompressor -07
EX-MB CLK 200 kompressor sport coupe -98
EX-MB 190 1.8i AUT -90
EX-MB CLK 200 kompressor sport coupe -98
EX-MB 190 1.8i AUT -90
Jarru satula irti,navan kiristys pultti auki ja mutteri pois,napa pois akselilta voipi olla tiukalla,sitten rasvatiiviste ja laakerit poisa.Laakeri kehien kans varovasti ettei tuu pahoja jälkiä naputellessa. Oikeanlaisesta rasvauksesta en osaa sanoa...Kiristäminenkihän on oma operaationsa.Perässä 2kpl tulppia.Kyljessä täyttö ja pohojalla tyhjennys.Öljyä on tarpeeks kun pinta on täyttö reijän alareunassa (rupeaa tuleen ylite).En muista mitä oilia laitoin aikanaan perään,mut paljon sitä ei mennyt.
Pirssi w210
Tosta peräöljyn vaihtamisesta vielä tärkeä asia: Avaa se ylätulppa ensiksi ja sitten vasta alatulppa. Muuten saattaa käydä niin että jos ylätulppaa ei saa auki (hyvin mahdollista) ja alatulppa on jo aukastu ja öljyt pihalla. Niin sit vois käydä vituttamaan.
Perään menee 1,1 litraa SAE 90W peräöljyä, oliko lukkoperää ? jos on niin LSD:tä
Perään menee 1,1 litraa SAE 90W peräöljyä, oliko lukkoperää ? jos on niin LSD:tä
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98