300 E Treen Rintajoupilla.
300 E Treen Rintajoupilla.
http://www.jrintajouppi.fi/cgi_bin/hae6 ... ri=NAE-814
Tuommoinen olisi kaupan Tampereella. Kävin koeajolla, tuntui äkkiseltään ihan hyvältä, mutta tarkempi tututstuminen jäi hirveän lostakelin takia tuonnemmaksi. Onko kukaan muu käynyt katsomassa, tai onko muuten tuttu tuo yksilö kenellekkään? Hintaa ei tarvitse kommentoida, on kallis
Tuommoinen olisi kaupan Tampereella. Kävin koeajolla, tuntui äkkiseltään ihan hyvältä, mutta tarkempi tututstuminen jäi hirveän lostakelin takia tuonnemmaksi. Onko kukaan muu käynyt katsomassa, tai onko muuten tuttu tuo yksilö kenellekkään? Hintaa ei tarvitse kommentoida, on kallis
230 C 1978
Jos auto on yhtä hyvän näköinen läheltä kuin kuvissa ja tekniikka on kunnossa niin käy mun puolesta kiinni. Hinta on kyllä noin 2000-3000 euroa liian korkea minun mielestä. Itse ostin -89:n 260E:n 5500 euroa. Siis automaatin.
Ei ole riemulla rajaa, kun mersulla ajaa.
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
MB 260 E -89 Aut.
MB 250-123-80, Manuaali. toinen
MB 240 D -81 Aut. Ensimäinen
Eikös Marko sanonut että hintaa ei tarvitse kommentoida? taitaa olla joku suomalainen perisynti että kuka halvimmalla saa niin sitä on pakko mainostaa...sama porukka ajelee kahvipaketin perässä marketista toiseen vaikkei eläkeikä ole edes vielä lähellä niin että mistä halvimmalla saa...alkoi tämäkin taas naurattaan - ei millään pahalla...ihan niin kuin auto olisi joku v*tun leivänpaahdin mikä halvalla haetaan gigantista - kaikkihan ne kuitenkin on samanlaisia? kun se sama tyyppimerkintä ja vuosimalli tai ajetut kilometrit ei kuitenkaan kerro sen autotyksilön todellista kuntoa/arvoa...on vaan tyhmää maksaa liikaa eikö niin?
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Oikein hyvin sanottu. Itsellänikin ärsyttää toisinaan nuo halvan ostajat, jotka eivät kuitenkaan itse mitään osta, muuta kun lidlistä tarjouskahvia. Autossa vaikka pyynti 8000€, niin siihen pollevana sanotaan, että 5000€ auto. Häätyy sitten tällä halvan löytäjällä hakea eteen se 5000€ auto, joka on yhtä hyvä kun se 8000€ auto. OTPetri M. kirjoitti:Eikös Marko sanonut että hintaa ei tarvitse kommentoida? taitaa olla joku suomalainen perisynti että kuka halvimmalla saa niin sitä on pakko mainostaa...sama porukka ajelee kahvipaketin perässä marketista toiseen vaikkei eläkeikä ole edes vielä lähellä niin että mistä halvimmalla saa...alkoi tämäkin taas naurattaan - ei millään pahalla...ihan niin kuin auto olisi joku v*tun leivänpaahdin mikä halvalla haetaan gigantista - kaikkihan ne kuitenkin on samanlaisia? kun se sama tyyppimerkintä ja vuosimalli tai ajetut kilometrit ei kuitenkaan kerro sen autotyksilön todellista kuntoa/arvoa...on vaan tyhmää maksaa liikaa eikö niin?
124.023
Kromikaaret
Eli tsekkaa lokarit tarkkaan. Ja tuon ikäiselle ei tekis pahaa käydä nosturilla kunnon fikkarin kanssa. Alustasta löytyy nimittäin ihan mielenkiintoisia kohteita..
Eli tsekkaa lokarit tarkkaan. Ja tuon ikäiselle ei tekis pahaa käydä nosturilla kunnon fikkarin kanssa. Alustasta löytyy nimittäin ihan mielenkiintoisia kohteita..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
OT
Hemingway kirjoitti:
"Häätyy sitten tällä halvan löytäjällä hakea eteen se 5000€ auto, joka on yhtä hyvä kun se 8000€ auto."
Juuri näin kannattaa oikeasti tehdä, ellei autokuume ole niin korkealla että kuvittelee autosta pyydettävän hinnan olevan aina suorassa suhteessa kuntoon.
Luonnollisesti asia on niin, että jos otetaan tarkasteltavaksi vaikka 10 mersua joilla pyyntihinta 5000 € ja 10 joilla pyynti 8000 €, niin kalliimmista löytyy parempia - mutta esim. W124 mersun kohdalla on aivan turhaa maksaa vuosimallista, tai niin minä sen itse olen kokenut kun noita olen korjannut ja ajanut.
Uusimmatkin ovat jo kymmenen vuotta vanhoja, ja juuri niissä uusimmissa on ongelmia maalauksen kanssa.
Aina toki löytyy niitä, jotka ovat maksaneet 124:stä jonkin aikaa sitten 15-20 K€, heille suotakoon pieni katkeruus...
Niin, ja asiaan.
Eihän tuo hinta mahdoton ole, siitähän voi varmasti neuvotella.
Kilometrit pitänevät paikkansa, ja jos tuo "huippukunto" on oikeasti huippukunto niin siitä vaan.
Nosturilla kannattaisi tosiaan käyttää.
Hemingway kirjoitti:
"Häätyy sitten tällä halvan löytäjällä hakea eteen se 5000€ auto, joka on yhtä hyvä kun se 8000€ auto."
Juuri näin kannattaa oikeasti tehdä, ellei autokuume ole niin korkealla että kuvittelee autosta pyydettävän hinnan olevan aina suorassa suhteessa kuntoon.
Luonnollisesti asia on niin, että jos otetaan tarkasteltavaksi vaikka 10 mersua joilla pyyntihinta 5000 € ja 10 joilla pyynti 8000 €, niin kalliimmista löytyy parempia - mutta esim. W124 mersun kohdalla on aivan turhaa maksaa vuosimallista, tai niin minä sen itse olen kokenut kun noita olen korjannut ja ajanut.
Uusimmatkin ovat jo kymmenen vuotta vanhoja, ja juuri niissä uusimmissa on ongelmia maalauksen kanssa.
Aina toki löytyy niitä, jotka ovat maksaneet 124:stä jonkin aikaa sitten 15-20 K€, heille suotakoon pieni katkeruus...
Niin, ja asiaan.
Eihän tuo hinta mahdoton ole, siitähän voi varmasti neuvotella.
Kilometrit pitänevät paikkansa, ja jos tuo "huippukunto" on oikeasti huippukunto niin siitä vaan.
Nosturilla kannattaisi tosiaan käyttää.
wiimax.fi
Kyllä ihan asiaa kirjoitit dealer, samoilla linjoilla. Ajelenhan tässä edullisella W124:lla 300D:llä, vm. 86. Ja ei, ei hinta ole suorassa suhteessa auton kuntoon. Jotakin osviittaa saattaa kuitenkin antaa. Yksi asia vielä tuosta halvan ja hyvän löytämisestä ja ylihintaisen hylkäämisestä, on tuo välimatka. Täältäkin jeerasta lähtee ostamaan kuvien ja puheiden perusteella oikeinkin hyväksi ja edullista (ikäisiään 2500€ halvempaa) havaittua mersua esim. pääkaupunkiseudulle. Ajaa päivän, ja havaitsee, että auto olikin pa**a. Ruostetta, ja väljyyttä sekä vaihteiston jurinaa ja lievää perän ulinaa.dealer kirjoitti:OT
Hemingway kirjoitti:
"Häätyy sitten tällä halvan löytäjällä hakea eteen se 5000€ auto, joka on yhtä hyvä kun se 8000€ auto."
Juuri näin kannattaa oikeasti tehdä, ellei autokuume ole niin korkealla että kuvittelee autosta pyydettävän hinnan olevan aina suorassa suhteessa kuntoon.
Luonnollisesti asia on niin, että jos otetaan tarkasteltavaksi vaikka 10 mersua joilla pyyntihinta 5000 € ja 10 joilla pyynti 8000 €, niin kalliimmista löytyy parempia - mutta esim. W124 mersun kohdalla on aivan turhaa maksaa vuosimallista, tai niin minä sen itse olen kokenut kun noita olen korjannut ja ajanut.
Kyllä se hatuttaa sekin, kun esim 150km päässä olisi ollut vastaava "ylihintainen" ja vanhempi mersu, joka kuitenkin olisi ollut kunnossa. Harvoin kuitenkin on näin, että se halvin on se paras. (poikkeustapauksissa hyvällä tuurilla voi hyvänkin löytää) Ajattelee esim. väyrysiä, jotka osa 220d:stä ovat jo puoli-ilmaisia. OT
Ei hullummalta 300E vaikuta, jos auto on sellainen kun sanotaan. Ja autoliikkeiden hinnassa on kuitenkin aina pientä pelivaraa.
124.023
"Täältäkin jeerasta lähtee ostamaan kuvien ja puheiden perusteella oikeinkin hyväksi ja edullista (ikäisiään 2500€ halvempaa) havaittua mersua esim. pääkaupunkiseudulle. Ajaa päivän, ja havaitsee, että auto olikin pa**a."
Just näin.
Työkaveri kolaroi 124:n ja katseli tilalle vastaavaa, noin 150 km:n päästä löytyi sitten myyjän puheiden mukaan huippuyksilö, ja hintakin oli kohtuullinen.
Ei halpa, mutta autokin kuulemma HYVÄ.
No,paikan päällä totesi että auto oli katon kautta ajettu ympäri ja jotenkuten korjattu, ja tuulen suhina ovien raoista sitä luokkaa että voi voi.
Monenlaista muuta murhetta oli heti nähtävissä.
Puhelimessa kun työkaveri oli kysellyt kertoen olevansa autonasentaja,eikä romut kiinnosta, myyjä oli vakuuttanut kyseessä olevan huippuyksilö.
Onneksi matka ei ollut tuon pitempi.
Kaveri oli sitten sanonut myyjälle että yksi kolaroitu mese on jo kotona, ei tarvii toista.
Just näin.
Työkaveri kolaroi 124:n ja katseli tilalle vastaavaa, noin 150 km:n päästä löytyi sitten myyjän puheiden mukaan huippuyksilö, ja hintakin oli kohtuullinen.
Ei halpa, mutta autokin kuulemma HYVÄ.
No,paikan päällä totesi että auto oli katon kautta ajettu ympäri ja jotenkuten korjattu, ja tuulen suhina ovien raoista sitä luokkaa että voi voi.
Monenlaista muuta murhetta oli heti nähtävissä.
Puhelimessa kun työkaveri oli kysellyt kertoen olevansa autonasentaja,eikä romut kiinnosta, myyjä oli vakuuttanut kyseessä olevan huippuyksilö.
Onneksi matka ei ollut tuon pitempi.
Kaveri oli sitten sanonut myyjälle että yksi kolaroitu mese on jo kotona, ei tarvii toista.
wiimax.fi
Sama meininki se on joka paikassa. Viime reissulla saksassa puhelimessa autokauppias vannoi yhdenkin mersun olevan huippukunnossa. Ajeltiin 400km paikalle katsomaan raekuurossa ollutta perunasäkkiä. Pikkusen teki mieli pompata auton katolle ja madaltaa sitä Onneksi sain kuitenkin hillittyä itseni ja enkä päässyt tutustumaan saksalaiseen putka meininkiin
Ja vielä kun muistaa, että yksi kuva voi valehdella enemmän kuin tuhat sanaa.Antti K kirjoitti:Sama meininki se on joka paikassa. Viime reissulla saksassa puhelimessa autokauppias vannoi yhdenkin mersun olevan huippukunnossa. Ajeltiin 400km paikalle katsomaan raekuurossa ollutta perunasäkkiä. Pikkusen teki mieli pompata auton katolle ja madaltaa sitä Onneksi sain kuitenkin hillittyä itseni ja enkä päässyt tutustumaan saksalaiseen putka meininkiin
Näihin ainakin olen törmännyt nettiautossa. Yläviistosta ja/tai vastavaloon otetut kuvat saattavat antaa kovinkin ruusuisen kuvan..
Yhtenä huippuna pitäisin tätä:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=15829
Siis se Karran bongaama -72 SLC. Karra lähetti mulle myyjän sekä itsensä ottamat kuvat. Taitava tyyppi saattoi kyllä tunnistaa ne samasta autosta otetuksi, myyjä vaan oli kuvannut "virheettömistä" kuvakulmista. Onneksi Karra paljasti totuuden, eipä tarttenut hukkareissua Imatralle tehdä.
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Nyt on autoa tutkittu vähän paremmin, oli päivän verran koeajossa.
Plusaa:
-Oikein hyvän näköinen koriltaan ollakseen 89 mallinen Suomiauto
-Kulkupuoli oli jämäkkä, ei nitinöitä eikä kolinoita
-Automaatti vaihtoi hienosti
-Huoltokirja täydellinen, km määrää ei kyllä koeajon perusteella ole syytä epäillä.
-Sisusta ehjä, ei puhelinreikiä ym. Tosin istuinsuojat penkkien päällä.
-Kaikki mittarivalot, lämmönsäätimet ym toimii
Miinuksia:
-Kirkkaat vilkut
-Öljymäärän valo vilkahteli., vaikka tikun puoliväliin saakka öljyä.
-Tyhjäkäynnillä kuului pienoinen rapina, nokka-akseli tai jakoketju?
-Moottorin etupää aika öljyinen
-Moottorin lämmöt 60-80, termari tai anturivika?
-Moottorin käynti aavistuksen epätasaista, kunnossa oleva M103 käy kuulemma täysin ilman värinöitä
-Talvirenkaat aikas surkeet Hakkapeliitta NRW:t. Kesärenkaissa ei vanteita.
-Kuljettajan jakkaran korkeuden säätö jumissa
-Kromikaaret!!
Kokonaisuutena kuitenkin erittäin siisti peli, mutta kaupat jäi toistaiseksi tekemättä
Plusaa:
-Oikein hyvän näköinen koriltaan ollakseen 89 mallinen Suomiauto
-Kulkupuoli oli jämäkkä, ei nitinöitä eikä kolinoita
-Automaatti vaihtoi hienosti
-Huoltokirja täydellinen, km määrää ei kyllä koeajon perusteella ole syytä epäillä.
-Sisusta ehjä, ei puhelinreikiä ym. Tosin istuinsuojat penkkien päällä.
-Kaikki mittarivalot, lämmönsäätimet ym toimii
Miinuksia:
-Kirkkaat vilkut
-Öljymäärän valo vilkahteli., vaikka tikun puoliväliin saakka öljyä.
-Tyhjäkäynnillä kuului pienoinen rapina, nokka-akseli tai jakoketju?
-Moottorin etupää aika öljyinen
-Moottorin lämmöt 60-80, termari tai anturivika?
-Moottorin käynti aavistuksen epätasaista, kunnossa oleva M103 käy kuulemma täysin ilman värinöitä
-Talvirenkaat aikas surkeet Hakkapeliitta NRW:t. Kesärenkaissa ei vanteita.
-Kuljettajan jakkaran korkeuden säätö jumissa
-Kromikaaret!!
Kokonaisuutena kuitenkin erittäin siisti peli, mutta kaupat jäi toistaiseksi tekemättä
230 C 1978
-Öljymäärän anturi alkaa vilkahdella juuri puolenvälin tienoilla, eli on normaaliaMarko M kirjoitti:Nyt on autoa tutkittu vähän paremmin, oli päivän verran koeajossa.
Miinuksia:
-Öljymäärän valo vilkahteli., vaikka tikun puoliväliin saakka öljyä.
-Moottorin etupää aika öljyinen
-Moottorin lämmöt 60-80, termari tai anturivika?
-Moottorin käynti aavistuksen epätasaista, kunnossa oleva M103 käy kuulemma täysin ilman värinöitä
-Talvirenkaat aikas surkeet Hakkapeliitta NRW:t. Kesärenkaissa ei vanteita.
-Kuljettajan jakkaran korkeuden säätö jumissa
-Kromikaaret!!
-Öljyinen moottorin etupää on tyyppivikaa, vaatii pienen tiivisten vaihdon.
-Autossa pitää olla kromikaaret ja kirkkaat vilkut
Volvo 855 T-5R & V70R AWD
Tervajoen Rinta-Joupilla olisi myytävänä koeajon perusteella erittäin timmissä kunnossa oleva 300E Sportline -90 suomipirssi, ajettu 206tkm. Hintaa lähtiissä 9900 tai 10900, tingittyä sai kyllä tosi reilusti, samoissa hinta kun tuolla Markon koeajamalla autolla. Auto oli siisti ja hyvin varustein.
Käy aja sitäkin..
Käy aja sitäkin..
124.023
Hahaa niin ja lehmät lentää! kuten foorumilta olet varmaan lukenut 10-15 vuotta ja ajetuissa vanhoissa m103:ssa on enemmän tai vähemmän tyhjäkäyntiprobleemaa.Marko M kirjoitti:Moottorin käynti aavistuksen epätasaista, kunnossa oleva M103 käy kuulemma täysin ilman värinöitä
Pääasia on että kone vetää puhtaasti koko kierrosalueella...ei nikottele täyskaasukiihdytyksissä...lämmöt pysyvät paikallaan termostaatin asteluvun mukaan. Paisuntasäiliö ei porise siihen malliin että paineet karkaisivat sitä kautta. Kone ei nakuta kylmänä muutamaa sekuntia pitempään. Kone ei kilahda käynnistäessä selvästi. Ei tupruttele selvästi putkesta sinistä - ei syö öljyä. Päästöarvot kohdallaan ja huolettomia kilometrejä...joka taas muuta väittää on saa hierojan arvonimen...
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 11
- Liittynyt: Su 09.01.2005 11:01
- Paikkakunta: Tampere
Noista Tampereen Rinta-Juopon hinnoista vaan sen verran, että ne tiputtaa niistä yleensä heti neljäsosan kun vaan vähän vihjaa että on kalliimman puoleinen.
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Niin miten sen nyt ottaa kolme kauppaa yrittänyt eikä ykskään ole onnistunut Tampereen Ranta Juopolla.Juuri tuon pyynti hinnan takia Mersua ostaessani kävin kauppaa yhdestä -90 Turbo farkusta ajettu 572 tkm hinta 13 tuhatta jotain ja oli muka ihan kiree hinta myyjän mukaanjesse kirjoitti:Noista Tampereen Rinta-Juopon hinnoista vaan sen verran, että ne tiputtaa niistä yleensä heti neljäsosan kun vaan vähän vihjaa että on kalliimman puoleinen.
Audi 100 2.6 V6 -94
Mercedes Benz 200D -66
Toyota Landcruiser HJ61 -86
Ex Mercedes Benz 300TE -89
Mercedes Benz 200D -66
Toyota Landcruiser HJ61 -86
Ex Mercedes Benz 300TE -89
Kirkkaat vilkut? Varmaan lipsahti vahingossa miinuksen puolelle.. nehän on ensimmäinen ostos mersuun jos siinä vielä on jättikeltapläpläplä vilkut!Marko M kirjoitti:Nyt on autoa tutkittu vähän paremmin, oli päivän verran koeajossa.
Miinuksia:
-Kirkkaat vilkut
Kokonaisuutena kuitenkin erittäin siisti peli, mutta kaupat jäi toistaiseksi tekemättä
Jyväskylässä oli aikanaan (n.2v sitte) myynnissä rinttiksellä 250D W124. Ajettu 310000km, musta, koriltaan todella siisti (ei ruostetta ainakaan päällisin puolin). Kävin kattelemassa ja myyjä hehkutti sitä maasta taivaisiin. Hintapyyntiä en muista. No töissä ku juttelin toisen mersumiehen kanssa, ni seki oli käyny kattelemassa samaa mersua ja samat sävelet oli myyjä haastanu sille. Työkaveri otti kilometreistä selvän ja kävi ilmi, että siitä pari vuotta sitte katsastuksessa oli jo kilometrilukema 550000km. ( )
Työkaveri meni taas rinttikselle ja sano myylälle, että on taidettu ruuvata mittaria aikkas paljon, ni myyjä tuumas vaivautuneesti ja punastuen, että "voi ollakki"... voi älytön mitä touhua! Ruuvattu mitä luultavemmin 300000km pois mittarista tai ainakin sen 250000km. Myyjät varmasti ties tämän, mutta eivät vaivautuneet sanomaan sitä.. no eipä tietenkään!
Että sellasta... Rosvo Joppari pitäs olla sen oikea nimi! Meni vähän OT:ksi!
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81