autona W203 2006 sport
Eli täytyis vaihtaa eteen vas. vetotuki(reaktiotanko?), joka vaatii vakaajan irroituksen rungosta. On kuulemma ikävä homma, jos vakaajan runkopultit päässyt hapettumaan pahasti. Onko mitään vinkkejä, uskoltaako lämmittämisen jälkeen koittaa suoraan pulttipyssyllä ampua auki vai onko viisaampia tyylejä?
W203 -06 sport kallistuksenvakaajan runkopulttien irroitus vinkit?
Re: W203 -06 sport kallistuksenvakaajan runkopulttien irroitus vinkit?
Irrotusöljyä saa pulttien yläpäästä. Pikku pulttikoneella (3/8 paineilma) olen itse irrotellut sopivalla teholla, vaan kukapa sitä osaa selittää mikä on se sopiva minkä pultti vielä kestää. Jos menee jengat niin yläpuolelta saa mutterin pidemmän pultin kiinnitykseen.
wiimax.fi
Re: W203 -06 sport kallistuksenvakaajan runkopulttien irroitus vinkit?
Kumpi todennäköisempää, että menee jengat vai pultti katkeaa? Jos katkeaa kannattaako yrittää jotain helicoil viritelmää vai koittaa mahdollisimman suoraan porata koko pultti pois ja sitten pitempää pulttia tilalle?
Re: W203 -06 sport kallistuksenvakaajan runkopulttien irroitus vinkit?
Poralla pois, sanoisin. Älä väännä poikki, kärsivällisyyttä. Sitä paitsi, ehkä ne ei ole edes jumissa.
wiimax.fi
Re: W203 -06 sport kallistuksenvakaajan runkopulttien irroitus vinkit?
Jees, täytyy yrittää näillä vinkeillä, kiitos!