W213 E-sarja topikki
Re: W213 E-sarja topikki
Siinä on "485 mukavuusalusta", jonka kuvittelin tarkoittavan säädettäviä iskareita. Ei se audi ollut plugari, joten siinä mielessä ei moista painoa perässä.
Re: W213 E-sarja topikki
Mielestäni ajotilavalinnat ei vaikuta alustaan.
Minulla on aina ollut eemeleissä mukavuusalusta (eli se Elegancen/Exclusiven vakioalusta). Edellisissä normaalikorkea Comfort ja nykyisessä nimellä madallettu comfort. Keula lyö erittäin herkästi pohjaan jos ajaa esim korotetulle suojatielle mateluvauhtia kovempaa. Taakse jos istuu parikin henkeä niin perä painuu todella alas.
Ottaisin edellisen auton normaalikorkean Comfortin nykyiseen ihan milloin vain. Ajan pääasiassa yksin ja yhden se kantaa ihan hyvin mutta kuormaa ei kestä yhtään.
Mulla on vielä diesel. Liikenteessä kun katsoo hybridejä niin näyttävät korkeammilta kuin omani. Ilmeisesti niissä on pelkkä Comfort ilman madallusta?
Minulla on aina ollut eemeleissä mukavuusalusta (eli se Elegancen/Exclusiven vakioalusta). Edellisissä normaalikorkea Comfort ja nykyisessä nimellä madallettu comfort. Keula lyö erittäin herkästi pohjaan jos ajaa esim korotetulle suojatielle mateluvauhtia kovempaa. Taakse jos istuu parikin henkeä niin perä painuu todella alas.
Ottaisin edellisen auton normaalikorkean Comfortin nykyiseen ihan milloin vain. Ajan pääasiassa yksin ja yhden se kantaa ihan hyvin mutta kuormaa ei kestä yhtään.
Mulla on vielä diesel. Liikenteessä kun katsoo hybridejä niin näyttävät korkeammilta kuin omani. Ilmeisesti niissä on pelkkä Comfort ilman madallusta?
w213, w124
Re: W213 E-sarja topikki
Normaali jousitus, mukavuus jousitus. Ei säätöä iskareihin.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Re: W213 E-sarja topikki
Ok, kiitos.
Eli juurikin tuo korotettu suojatie aiheuttaa tuota pohjaamista. Vähän pelkäsikinkin että on ominaisuus.
Eli juurikin tuo korotettu suojatie aiheuttaa tuota pohjaamista. Vähän pelkäsikinkin että on ominaisuus.
Re: W213 E-sarja topikki
Moro.
En löytänyt heti vastausta niin onko kokemuksia nuista halvemmista vikakoodinlukijoista? esim elekma.com löytyy jotain icarsoft vehkeitä.
Vai pitääkö se olla star? Ja mistä nuita star vehkeitä saa? Ja oliko se star 4 kö se pitää olla?
Mulla 2016vm w213 200d
En löytänyt heti vastausta niin onko kokemuksia nuista halvemmista vikakoodinlukijoista? esim elekma.com löytyy jotain icarsoft vehkeitä.
Vai pitääkö se olla star? Ja mistä nuita star vehkeitä saa? Ja oliko se star 4 kö se pitää olla?
Mulla 2016vm w213 200d
Re: W213 E-sarja topikki
Star C4 tarvitaan.
Hyvällä obd lukijalla näkee moottorin osalta jonkun verran ainakin.
Hyvällä obd lukijalla näkee moottorin osalta jonkun verran ainakin.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 142
- Liittynyt: Ti 10.11.2009 13:48
Re: W213 E-sarja topikki
2017 S213 220d nelikko suomiauto, nyt vajaa 130 tkm mittarissa ja ongelmia on riittänyt.. Joskus kevättalvella toinen Multibeam-umpio alkoi keräämään melko paljon kosteutta sisäänsä. Autossa huolenpitosopimus, joten vein Vehoon tutkittavaksi. Diagnoosi: molemmat umpiot halki (ei paljoa, mutta halkeamat näki itsekin sitten, kun osasi katsoa). Puskurissa ei mitään jälkiä, enkä varmasti ole edes lumipenkkaan sitä ajanut. Kuitenkin ainut vaihtoehto oli korvata kaskosta.
Vihdoin tällä viikolla homma saatiin hoidettua ja kuulemma remontin hinta (kaksi Multibeam-umpiota ohjainlaitteineen + työt) oli hyvin lähellä kymppitonnia.
Vihdoin tällä viikolla homma saatiin hoidettua ja kuulemma remontin hinta (kaksi Multibeam-umpiota ohjainlaitteineen + työt) oli hyvin lähellä kymppitonnia.
Re: W213 E-sarja topikki
No, ilmastointi haasteet jatkuu, CO2 pullotkin vaihtaneet venttiiliä ja pullon muotoa, eivät sovi 10k€ täyttölaitteisiin. Tää mese nyt vietävä Kuopiossa K-Caralle CO2 tankkaukseen, Mesen huollon sijasta. Ehkä huomenna tietää, loppuuko helle >55k€ Mesen sisällä Eli w213 R-744 (CO2) ilmastointi aineella ja adblue Euro6, niin heti laita 10k€ pikku korjauksiin. Ota autoliikkeen takuumirmir69 kirjoitti: ↑Ma 11.07.2022 20:21 Heippa
EI löydy Tampere Lempäälä akselilta CO2 täyttölaitteita. Jonkun tunnin soittelin ja luovutin. Ajelen kompuran vaihdon jälkeen vielä ikkunat auki Savoon ja vien Hartikaiselle Kuopioon tankkaukseen. Ja nyt on tämä remontti jaettu niin moniin osiin, että varmaan hyvä tulee...
S213 E400d 11/2018, om656 ainut oikea mb motti!
W447 114cdia 4x4 2019 A1 Valkia Läpijuostava Muumi Vito
W124 230E 1991 hyvillä herkuilla!
VW ID.3 2020 :oops:
ex. VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex. VW monta
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu
ex. W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutettu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D 1990
ex. 124 300E 1990
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
ex. W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
W447 114cdia 4x4 2019 A1 Valkia Läpijuostava Muumi Vito
W124 230E 1991 hyvillä herkuilla!
VW ID.3 2020 :oops:
ex. VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex. VW monta
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu
ex. W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutettu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D 1990
ex. 124 300E 1990
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
ex. W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
Re: W213 E-sarja topikki
No nyt tässäkin mesessä palentuu. Mutta on järkyn kovat kylmäainepaineet näissä CO2 vehkeissä. Kun auto käy, niin yli 100 Sadan barin menee heittämällä. No eka arvio laskusta 7000€, saatiin putoomaan se 2000€, joka on silti liika yhestä ilmastointi kompuran vaihdosta. Mutta hyvin pelasi MS-auton takuu, Lempäälän uusiautohuolto kompuran vaihdosta, Kuopion Hartikainen CO2 pullon muutos haasteista riipumatta ja K-cara Kuopiossa joka lopulta täytti tämän CO2 vermeen. Mutta veikkaus on ettei nää ole kovin pitkä ikäsiä....
S213 E400d 11/2018, om656 ainut oikea mb motti!
W447 114cdia 4x4 2019 A1 Valkia Läpijuostava Muumi Vito
W124 230E 1991 hyvillä herkuilla!
VW ID.3 2020 :oops:
ex. VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex. VW monta
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu
ex. W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutettu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D 1990
ex. 124 300E 1990
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
ex. W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
W447 114cdia 4x4 2019 A1 Valkia Läpijuostava Muumi Vito
W124 230E 1991 hyvillä herkuilla!
VW ID.3 2020 :oops:
ex. VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex. VW monta
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu
ex. W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutettu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D 1990
ex. 124 300E 1990
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
ex. W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
Re: W213 E-sarja topikki
Oma jo vanha auto eli alkupään w213 on vanhalla 134 kylmäaineella. Ei näköjään kiire vaihtaa.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Re: W213 E-sarja topikki
Tuli tuossa hommattua hybridi-eemeli v.2021. Tiivistäisin lyhyesti, että ajonautintoa kerrakseen.
Ainoa virhe, minkä nyt tähän asti olen havainnut, on kuskin ovesta kuuluva kevyt naksahdus ovea avattaessa tai sulkiessa. Se tapahtuu samassa kohtaa ovea liikuteltaessa. Mikäköhän liene syynä?
Ainoa virhe, minkä nyt tähän asti olen havainnut, on kuskin ovesta kuuluva kevyt naksahdus ovea avattaessa tai sulkiessa. Se tapahtuu samassa kohtaa ovea liikuteltaessa. Mikäköhän liene syynä?
W213 300de -21
Ex. W205 200d -17
Ex. W205 200d -17
Re: W213 E-sarja topikki
Saranassa oleva rajoitin ääntää. Vikahan se on.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Re: W213 E-sarja topikki
Ja ruuvit ja mutterit kannattaa kokeilla onko löysällä, sprayvaseliinia perän liikkuviin ( wd40 ei ole voiteluaine vaan poistaa rasvaa)
Useampi naksahtanut ja paukahtunut ovi tullut HUOLLETTUA kuntoon muutamasta eri merkistä.
Useampi naksahtanut ja paukahtunut ovi tullut HUOLLETTUA kuntoon muutamasta eri merkistä.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ti 05.04.2022 10:59
Re: W213 E-sarja topikki
Kiri alimmassa saranassa keskellä oleva mutteri, niin naksuminen loppuu. Mulla teki samaa w213 kuskinovi.Sensei kirjoitti: ↑Su 21.08.2022 08:57 Tuli tuossa hommattua hybridi-eemeli v.2021. Tiivistäisin lyhyesti, että ajonautintoa kerrakseen.
Ainoa virhe, minkä nyt tähän asti olen havainnut, on kuskin ovesta kuuluva kevyt naksahdus ovea avattaessa tai sulkiessa. Se tapahtuu samassa kohtaa ovea liikuteltaessa. Mikäköhän liene syynä?
w222 S 350 Bluetec 4-matic
---
ex:t w213 e220d, w221 320 Cdi, w212 220d, w211 220Cdi, w210facelift 220Cdi, w210 220d
---
ex:t w213 e220d, w221 320 Cdi, w212 220d, w211 220Cdi, w210facelift 220Cdi, w210 220d
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ti 05.04.2022 10:59
Re: W213 E-sarja topikki
Mutterin sijainnin näät tuosta videosta https://youtu.be/MA_SNbG5jZU
w222 S 350 Bluetec 4-matic
---
ex:t w213 e220d, w221 320 Cdi, w212 220d, w211 220Cdi, w210facelift 220Cdi, w210 220d
---
ex:t w213 e220d, w221 320 Cdi, w212 220d, w211 220Cdi, w210facelift 220Cdi, w210 220d
Re: W213 E-sarja topikki
Hyviä vinkkejä kaikilta, kiitos. Katson tuon mutterin kiristyksen nyt ensimmäiseksi, saksiko sen kotikonstein korjattua.mersetes22 kirjoitti: ↑Ti 23.08.2022 19:52Kiri alimmassa saranassa keskellä oleva mutteri, niin naksuminen loppuu. Mulla teki samaa w213 kuskinovi.Sensei kirjoitti: ↑Su 21.08.2022 08:57 Tuli tuossa hommattua hybridi-eemeli v.2021. Tiivistäisin lyhyesti, että ajonautintoa kerrakseen.
Ainoa virhe, minkä nyt tähän asti olen havainnut, on kuskin ovesta kuuluva kevyt naksahdus ovea avattaessa tai sulkiessa. Se tapahtuu samassa kohtaa ovea liikuteltaessa. Mikäköhän liene syynä?
Toisen mielenkiintoiseen asiaan havahduin myös eilen, eli mahdollisesti sähköisen käsijarrun toimintaan. Jos auton vaihtaa P-asentoon, ja virrat jättää päälle, vaikuttaa siltä, että auto yrittäisi itsestään pyrkiä noin 30 sekunnin välein ns. eteenpäin liikkeelle, vaikka vaihde on parkkiasennossa. Lisäksi alamäessa esim. parkille vaihtaessa D-asennosta auton ollessa paikallaan auto "liukuu" ehkä hieman eteenpäin (varsinkin mäkisessä maastossa), ennen kuin lähtee kaasua käyttäen oikeaan suuntaan eli peruuttamaan. Onko muut havainneet tällaista (koitin etsiä täältä ja Googlesta jo vastauksia) tämä ominaisuus vai jotain hämminkiä sähkötoimisessa käsijarrussa? C-mersussani tällaista en havainnut.
W213 300de -21
Ex. W205 200d -17
Ex. W205 200d -17
Re: W213 E-sarja topikki
Moi, olin eiken Silber-autossa huollossa ja kaveri sanoi että spring links (onkohan alatukivarret) ovat molemmin puolin vaihtokunnossa. Auto 2017 w238 ja ajettu 66000 km. Onkohan normaalia, että noilla kilsoilla menee. Ja kannattaako ostaa originaalit vai riittääkö OEM-osat?
Re: W213 E-sarja topikki
Nykyään ne menevät yllättävän nopeasti. Mistään muusta sitä ei huomaa paitsi katsastuksessa tulleesta hylkäyksestä. Näin ainakin itselleni kävi. Monta tapausta olen kuullut alle 100tkm ajetun Mersun alatukivarsista johtuneesta hylystä.
C220d T 4-Matic
Re: W213 E-sarja topikki
Lemförder tuntuu kestävän siinä missä alkuperäinen. Vaikka eri osa on. Minulla ei vielä muista kokemusta. Kovin paljon huonompia ei voi olla. Original on lisäksi kallis, en osta enää. Meyle HD voi olla järkevintä laittaa. Siinä on isompi pallonivel aiemmin kirjoitetun mukaan.
W213 220d +W203 320 4matic, W201 1.8e
Re: W213 E-sarja topikki
No hyvin tuli veikattua Kaksi viikkoa ja CO2 kompuran paineet hävis. Kylmäaineen ja öljyn sekaista ainetta levinnyt kompuran pyörältä moniura hihnan levittämänä pitkin kone huonetta. 25bar alle kun putos paine niin kompura ei enää käynnisty. Uuteen kompuraan, ei ollut asennus firma 105 g öljyä laittanut, öljyn puutteen vuoksi . Vaan se extra öljy meni sinne tankkauksen yhteydessä, joka ei liene sama asia . Tai sitten Puolasta tilattu kompura, oli hyvä ja halpa kompura, eli kaksi eri ostosta. Netistä löytyneen tiedon perusteellä, yllättäen Mese luopuu CO2 vehkeistä, saaneet kyytiä lähi idän kuumista maista jonne S sarjaan ja joihinkin w213 näitä R744 paskoja laittaneet. No onneksi tuli syksy ja webastolla mennään Mutta, katotaan miten tässä käy...........mirmir69 kirjoitti: ↑Pe 12.08.2022 21:57 No nyt tässäkin mesessä palentuu. Mutta on järkyn kovat kylmäainepaineet näissä CO2 vehkeissä. Kun auto käy, niin yli 100 Sadan barin menee heittämällä. No eka arvio laskusta 7000€, saatiin putoomaan se 2000€, joka on silti liika yhestä ilmastointi kompuran vaihdosta. Mutta hyvin pelasi MS-auton takuu, Lempäälän uusiautohuolto kompuran vaihdosta, Kuopion Hartikainen CO2 pullon muutos haasteista riipumatta ja K-cara Kuopiossa joka lopulta täytti tämän CO2 vermeen. Mutta veikkaus on ettei nää ole kovin pitkä ikäsiä....
S213 E400d 11/2018, om656 ainut oikea mb motti!
W447 114cdia 4x4 2019 A1 Valkia Läpijuostava Muumi Vito
W124 230E 1991 hyvillä herkuilla!
VW ID.3 2020 :oops:
ex. VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex. VW monta
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu
ex. W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutettu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D 1990
ex. 124 300E 1990
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
ex. W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
W447 114cdia 4x4 2019 A1 Valkia Läpijuostava Muumi Vito
W124 230E 1991 hyvillä herkuilla!
VW ID.3 2020 :oops:
ex. VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex. VW monta
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu
ex. W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutettu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D 1990
ex. 124 300E 1990
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
ex. W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
Re: W213 E-sarja topikki
Siis vinkki, jos oot ostamassa 2017 tai uudempaa Mesee. Aukaise konepelti ja kato, jos ilmastointi tarrassa on R744. Niin lyö konepelti kiinni ja mee pois!!
S213 E400d 11/2018, om656 ainut oikea mb motti!
W447 114cdia 4x4 2019 A1 Valkia Läpijuostava Muumi Vito
W124 230E 1991 hyvillä herkuilla!
VW ID.3 2020 :oops:
ex. VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex. VW monta
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu
ex. W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutettu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D 1990
ex. 124 300E 1990
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
ex. W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
W447 114cdia 4x4 2019 A1 Valkia Läpijuostava Muumi Vito
W124 230E 1991 hyvillä herkuilla!
VW ID.3 2020 :oops:
ex. VW GTE Golf Hybridi, Antti Karpitettu 230hp/400Nm Wau!
ex. VW monta
ex. S213 220d 4matic 11/2017, vaikea tapaus
ex. S212 Facelift 250 CDI 4MATIC Tuikutettu
ex. W211 320 CDI 4(00hp)MATIC Tuikutettu
ex. W211 220 CDIA (GT23/ 2 5 5 9, AMG, 3", cool, Tuikutettu)
ex. W210 200 CDIA
ex. 124 300D 1990
ex. 124 300E 1990
ex. W203 200 Komperssori man., kesäauto
ex. S203 270 CDIA, Tuikutettu
ex. S203 200 CDI man, Orig. Tuikku
ex. W639 2015 116 CDIA 4x4, Tuikun täysteho 258hp/585Nm
ex. W639 115 CDIA 4x4, Tuikutettu
ex. W639 111 CDIA, Tuikutettu, mörkö suuttimet
ex. S202 180 C man, lumikki kesäauto;
Re: W213 E-sarja topikki
Niin, vaikuttaako muuhun kun katsastukseen. Toukokuussa kävin katsastamassa, eikä sanottu mitään. Voiko vaikuttaa esim. aurauskulmiin, alkaako kolisemaan yms. Ajaminen on samalaista, kun aina on ollut. Orkkisalatukivarret maksavat 250.-/kpl.
Re: W213 E-sarja topikki
Vakio rengastus C238, E coupessa edessä 245/35-20" ja tuossa kaverilta jäi autonvaihdon takia ylimääräinen kitkasarja jossa eteen tulisi 265/35-20" mitäs raati on mieltä, ottaako kiinni ? Luulis että 2cm on toleranssia, tilaa ainakin silmämääräisesti on.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Re: W213 E-sarja topikki
Nyt on hankinnassa s213 facelift ja mietityttää apple carplay toiminta. Pitääkö autossa olla jokin tietty lisävaruste jotta carplay toimii vai onko mbux käyttöliittymässä aina carplay ominaisuus?
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Re: W213 E-sarja topikki
Ei ole vakiona. Koodi 14U "Älypuhelimen integrointi" täytyy olla listalla. On mielestäni kuitenkin sellainen varuste, jonka saa Mercedes Me Storen kautta ostettua jälkikäteen vaikkei tehtaalta olisikaan ollut mukana.
Re: W213 E-sarja topikki
Kiitokset, näyttäisi tosiaan olevan tuota kautta ostettavissa.
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 142
- Liittynyt: Ti 10.11.2009 13:48
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 142
- Liittynyt: Ti 10.11.2009 13:48
Re: W213 E-sarja topikki
Kävin kokeilemassa uudestaan ja nyt toimi ihan normaalisti. Ehkä kuvakulma myös hämää ja korkeus on tuossa kuvassa normaali yläasento.. Jos joku tietää, mihin tuo herja liittyy, niin olisi kiva tietää. Ohjekirjaa ei tänään ehdi tutkimaan.
Re: W213 E-sarja topikki
Osaako joku sanoa minkä kokoiset ovat farkun takapään tasoanturin kuulat? Tuohon jos suunnittelee säädettävää välitankoa niin jostain olin kuulevinani että M6 nivelpäät voisi sopia. Nuo kun saisi muutamalla eurolla ja väliin pätkä kierretankoa. Valmiit säädettävät linkit kun maksaa maltaita tuohon verrattuna.
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5471
- Liittynyt: Ke 22.07.2015 10:48
- Paikkakunta: Mökillä
Re: W213 E-sarja topikki
Muistin mukaan 10mm avain käy kiinitys muteriin ja uddeksi muteriksi 6mm kirtellä olevajuu-zo kirjoitti: ↑Ti 27.09.2022 11:51 Osaako joku sanoa minkä kokoiset ovat farkun takapään tasoanturin kuulat? Tuohon jos suunnittelee säädettävää välitankoa niin jostain olin kuulevinani että M6 nivelpäät voisi sopia. Nuo kun saisi muutamalla eurolla ja väliin pätkä kierretankoa. Valmiit säädettävät linkit kun maksaa maltaita tuohon verrattuna.
Mökkillä
'
'