C200 t a amg farmari facelift kuumottaa

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Kaijarto
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ma 21.01.2019 17:27

C200 t a amg farmari facelift kuumottaa

Viesti Kirjoittaja Kaijarto »

Olen uusi foorumilla. Ajelen tällä hetkellä bmw 320i gt:llä. Kävin viikko sitten koeajamassa otsikon mersun. Olipa hieno auto ajaa. Meno oli vakaata. Ja ohjaus tuntui todella hyvältä. Molemmat selvästi parempia kuin omassani. Lisäksi mersu tuntui paljon laadukkaammalta ja kuulosti hiljaisemmalta. Koeajoautossa oli iso 10,2 " keskinäyttö ja digitaalimittaristo. Miellytti omaa silmää. Pari miinustakin löysin. Cd soitinta ei saa tilaamallakaan. Olen cd-miehiä. Niskatukea en saanut säädettyä riittävän taakse. Kallistin pari kertaa selkänojaakin, mutta silti tuntui että olin etusnujussa. Vaimo sanoi, ettei tykkää mersusta. Sain tarjouksen. Nyt sitten pähkäillään. Ei ole helppoa olla keski-ikäinen mies...
Jos allasi on facelift-malli, lukisin mielelläni kommentteja autostasi.
MM81
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 157
Liittynyt: Su 08.02.2015 12:58
Paikkakunta: Vantaa-Ruskeasanta

Re: C200 t a amg farmari facelift kuumottaa

Viesti Kirjoittaja MM81 »

Itselläni pre-facelift joka olikin ainoa vaihtoehto tuon CD:n puuttumisen takia. Tämä ehkä jo vanhentunut tallennusmuoto on edelleen itselleni se ykköstapa kuunnella musiikkia. Niin kotona kuin autossakin. Jossain vaiheessa siitä ilmeisesti on pakko vaan luopua autoilun yhteydessä mutta onneksi vielä löytyy suht tuoreita vehkeitä joista pyöritin löytyy.
S205 C 180 d Bluetec
ex: W205 C 200 d, S212 220, S204 180, X204 220 + 2 x A3, 3 x A4, A6 ja muutama VW
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5246
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: C200 t a amg farmari facelift kuumottaa

Viesti Kirjoittaja S202 »

Kyllä cd-levyt on niin 1900 lukua ettei sen takia kannata autoa valita. Senkun napauttaa kännykästä spotifyn päälle.
S124 300TE
S211 E500
Splitti51
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 48
Liittynyt: Ti 14.08.2012 09:47
Paikkakunta: Uusimaa

Re: C200 t a amg farmari facelift kuumottaa

Viesti Kirjoittaja Splitti51 »

Jos haluaa olla vanhan liiton miehiä (kuten olen itse) niin tietokoneella voi cd-levyt muuntaa mp3 muotoon ja soittaa autossa usb tikulta.
Ei ole tullut viimeisissä viidessä autossa edes testattua toimiiko cd-soitin, usb-tikku on paljon kätevämpi.
W213 220d 4matic -22
Ex-W205 300d 4matic -19
Ex-W205 250d 4matic -16
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2645
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Re: C200 t a amg farmari facelift kuumottaa

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Splitti51 kirjoitti:Jos haluaa olla vanhan liiton miehiä (kuten olen itse) niin tietokoneella voi cd-levyt muuntaa mp3 muotoon ja soittaa autossa usb tikulta.
Ei ole tullut viimeisissä viidessä autossa edes testattua toimiiko cd-soitin, usb-tikku on paljon kätevämpi.
Nykyään alkaa olla jo se tilanne että ei tarvitse pakkailla vaan voi kuunnella pakkaamatontakin ilman nettiyhteyttäkin.

Varmaan tohon uuteen mersuun saa cd levyistä kopsattua pakkaamattomana jollekkin muistitikulle aika läjän cd levyjä Tai ssd levylle jossa usb liitäntä.

Parempaa musiikkia ei kannattane pakata mutta itsellä kuulo niin surkea etten pakkaamista juuri huomaa. Toki paras musiikki pitäisi kuunnella suoraan soittimesta livenä.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Viimi
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 20
Liittynyt: Pe 20.02.2015 22:32
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: C200 t a amg farmari facelift kuumottaa

Viesti Kirjoittaja Viimi »

Mersun 2019 nelivetokiertue kävi kaupungissa ja tuli nopeasti heitettyä lenkki myös C200 EQ Boost automaatilla. Oli kyllä melkoinen pettymys! :( Olin odottanut mielenkiinnolla juuri tuota EQ Boost -järjestelmää mutta jäi kyllä aika raakile kuva tuosta moottorista.

En tiedä oliko syy kaasupolkimessa vai -polkijassa mutta alkuun ei tapahtunut mitään ja sitten tuli kaasua jo liikaa. Aivan kuin autoon olisi kehitetty uudelleen reilu turboviive. Tuliko tuo viive sitten turbosta vai saiko sen aikaan tuo 48V boost system, tiedä häntä. Eikös tuon järjestelmän pitänyt nimenomaan tuottaa tehoa tasaisemmin... Lisäksi korostui moottorin ikävän raaka käyntiääni juurikin kiihdytettäessä.

Ehkä tuohon moottoriin olisi tottunut aikanaan mutta ei nyt mitenkään erinomaiset fiilikset tuosta jääneet. Tosin tuo koeajoversio, vaikkakin neliveto, oli muutenkin perusvarusteilla ja sen mukaan koko auto melkoisen karu. Medianäyttökin oli pienempi kuin nyky puhelimet. Koeajossa myös ollut A220 bensa, lähes kaikilla varusteilla, oli aivan toista maata. Moottorikin oli mielestäni paljon sivistyneempi kokonaisuus ja sopi erinomaisesti tähän koriin, nelivedolla varsinkin. Oli yllättävän tilava ja positiivinen yllätys! :thumbup: Jätti tuon perus C-sarjalaisen kyllä varjoonsa.
Vastaa Viestiin