Mesen ajettavuus

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
PeteP
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 115
Liittynyt: Ke 17.11.2004 16:29
Paikkakunta: Keski-pohojanmaa

Mesen ajettavuus

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Toi -99 200 cdi Esprit farkku on kyllä ajettavuudeltaan aika kurja, varsinkin tuulisella kelillä sitä joutuu oikeen pitää tiellä. Wanhat amerikkalaisetki päihittää ajoominaisuuksissa mokoman. säädetty on,uusittu on, renkaita erilaisia ajettu. ei tuo paska kummene.
Tomi S.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1411
Liittynyt: Ma 13.09.2004 11:24
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Tomi S. »

No paskaaks siinä ihmettelemään, vaihtoon vaan... :roll:
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark

ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Vesqju
Mersumies
Mersumies
Viestit: 583
Liittynyt: Ma 04.10.2004 18:51
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

Vain tyyneen keliin :roll: :lol: :lol:
S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
Avatar
petri.n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: Su 22.02.2004 19:23
Paikkakunta: Heinävesi

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Kuka on säätänyt ja mitä on säätänyt? Mulla ei ainakaan ole mitään valittamista. Oli sitten lunta, multaa tai soraa... tai tuulta niin kulkee kuin juna. Niinkuin on täällä forumilla monta kertaa todettu, niin ne on harvassa ne liikkeet jotka osaa säätää Mesen alustaa. Onkos mahdollisesti kolaroitu?
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja RH »

Osta wanha W124. Lakkaa huojumasta. Saat vielä ison kasan rahaakin välissä. :lol:
Avatar
Daaz
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti 25.11.2003 19:20
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Daaz »

PROVO! Eli trollivaroitus! :mrgreen:
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Avatar
PeteP
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 115
Liittynyt: Ke 17.11.2004 16:29
Paikkakunta: Keski-pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja PeteP »

ketun rollit ja pollit. nelipyöräsäätö laaserilla, ei oo kolaroitu, huojuu kun huojuu, toi farmari on fiasko. ei oo hyvällä autolla ajanut joka kehuu vastaavaa. no saahan tosta paremman jos rahalla rakentaa, mutta eipä näin karuun vehkeeseen taaloja kannata upottaa. uuesta mersusta en ees halua haaveilla, tietokonepelejä,vika-alttiita,ylihintaisia. ei oo mersu enää laadukas! ja tosihan tuo että viiminen hyvä mersu oli 124 malli.
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Näinhän se on, enää ei kannata ostaa Mersua. Nykyään samalla rahalla saa puolet paremman Nissanin (tämä ei ollut provo). :o
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Kannattaa kattoa vaikka 20m kauemmas ajaessa, mulla se soutaminen korjaantu samantien :)
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
Ere866
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1516
Liittynyt: Su 06.06.2004 12:15

Viesti Kirjoittaja Ere866 »

Pasi M. kirjoitti:Näinhän se on, enää ei kannata ostaa Mersua. Nykyään samalla rahalla saa puolet paremman Nissanin (tämä ei ollut provo). :o
Nissanin mainitsemin mersun foorumilla on jo häväistystä.

Nissan kilpailee Skodan kanssa ykköspaikasta minun top3 huonoimmat automerkit listalla. Ja voittaa
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

noh.... ei taida auttaa kun laitta w126nen alle...! on vakaa ajaa tuulessa ja tuiskussa.... 124nenkin on kyllä hyvä on niitäkin tullut monia ajettua mutta paras auto ajaa mitä minä itse olen ikinä ajanut on ollut tuo minun vanha ja paljon ajettu w126...
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Onhan se valitettava tosiasia, että Mersun laatu on huonontunut viime vuosina ja muiden parantunut. Enää ei Mersu ole ylivertainen kestävyydessä, jälleenmyyntiarvossa, turvallisuudessa, ergonomiassa / muotoilussa, :D suorituskyvyssä eikä kovin monessa muussakaan asiassa. Mielestäni Mersut ovat nykyään ehdottomasti liian kalliita laatuunsa nähden, sekin on valitettavaa. Jos olisi pakottava tarve ostaa uusi auto, voisi se yhtä hyvin olla Jagge, Bemu, joku amerikkalainen tai peräti isokoneinen japskisedani. Tottakai Mersu on aina Mersu, mutta... :roll:
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Avatar
Jori K
Mersumies
Mersumies
Viestit: 687
Liittynyt: Pe 04.04.2003 21:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jori K »

Valitaan vaan ne tasaiset tiet ja katsotaan ettei mennä tuulisella ilmalla auton rattiin... :shock:
Avatar
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2328
Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

PeteP kirjoitti:ketun rollit ja pollit. nelipyöräsäätö laaserilla, ei oo kolaroitu, huojuu kun huojuu, toi farmari on fiasko.
Onkos ohjausvaimennin kunnossa :?: Vaikuttaa jonninverran suuntavakuteen.
W202:han tämä oli...eikös?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Avatar
Avantgarde
Mersumies
Mersumies
Viestit: 798
Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
Paikkakunta: lappeen Ranta

Viesti Kirjoittaja Avantgarde »

Kerran yhdellä istumalla Stuttgartista Tukholmaan W202:lla ajaminen sytytti minun mersuviettini. Eli kunnossa ollessaan parhaita autoja ajaa mitä voi olla.

Ohjausiskunvaimenninta epäillään täälläkin :idea:
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Ite kokeilisin jos autosta muuten pitää, jäykempää/matalampaa alustaa konin jäykillä iskareilla. Jos niitä tuohon malliin saa.

Paljon on kirjoitettu noista virtaviivaisista koreista kun ilmanvastus menosuuntaan pienenee, niin sivutuuliherkkyys pahenee. Tätä samaa on kyllä jo tuossa 124 korisessakin.

Ihmettelen kyllä jos joku väittää että hänen uusi takavetoinen autonsa kulkee puuskittaisessa sivutuulessa kuin juna.

Tässä etuvetoinen on parempi. (siihen ne hyvät puolet sitten jääkin)
MaQe
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 87
Liittynyt: Ma 07.06.2004 00:40
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja MaQe »

Itse olen todennut että W202:n kohdalla kannattanee totuttautua ajatukseen ettei sitä saa ikinä esim. Audin tasolle suuntavakaudessa. C36 ei ollut tuulisella säällä juurikaan omaani parempi ajaa ja tuohon omaani on vaihdettu tuo ohjauvaimennin ja melkoinen määrä niveliä eteen edellisen omistajan toimesta. Itse vaihdatin kaikki jouset ja iskarit, jonka myötä myös kaikki pyöränkulmat tarkistettiin (mittaustulos tuli mukaan, josta näkee itsekin että jotain on myös tehty).

Mutta VW-konsernin tuotteiden jatkuviin vikoihin kypsyneenä kärsin mielummin pienestä suuntavakauden puutteesta kuin että joka viikko pitäisi käyttää läppäriä kiinni autossa selvittääkseen viikon vikasaldon :? Ford on ollut omalla kohdallani muuten hyvä merkki, mutta ne vetarit.. :roll: Japsit eivät ole kestäneet sitä vähääkään, mutta alle 30 autoa omistaneena ja ehkä vain satoja ajaneena otanta on tietenkin rajallinen :)
[img]http://img5.imgspot.com/u/04/311/15/911gt3.gif[/img]
C230K (W202) + muut lelut
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

MaQe kirjoitti:Mutta VW-konsernin tuotteiden jatkuviin vikoihin kypsyneenä
OT. Onko emomerkki tässä kohdassa sitten pienempiään huonompi.
AInakin meidän töiden ex-Octavia selvisi varsin puhtain paperein kovin suruttomasta käytöstä. Kylmähän se oli ja karu ja meluisa ja laiska, mutta ei siinä juuri vikoja ollut. Akku vaihdettiin takuuseen, yksi vetarin suojakumi taisi mennä mutta olikos siinä muuta mainittavaa.. :?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
mc
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1922
Liittynyt: Ti 01.04.2003 15:53

Viesti Kirjoittaja mc »

Minulla on W202 sedan mallia, ja kaikki alustassa, nivelet, puslat, raidetangot iskarit ym on alkuperäiset tehtaan asentamat, ja kunnossa, auto menee ja kulkee aivan kuin unelma, parempaa autoa saa ajettavuudessa hakea, mutta

autossa on madallettu alusta, ja matalaprofiili renkaat, vakio alusta on epävakaa, ja korkeat renkaat tehostavat epävakauden tunnetta ainakin W202 mallissa.
Avatar
kimmo l
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1507
Liittynyt: Su 19.10.2003 16:58
Paikkakunta: 300km turusta Onneksi!

Viesti Kirjoittaja kimmo l »

Mielestäni renkaat vaikuttaa ko.mallin ajettavuuteen eniten.
Ajellut farkku -98.Diesel ja kesärenkaina 205/55x16 Nokian nrvi:t . Ja paskimmat renkaat mitä maailmanpäällä on tarjolla!
Nytten autossa UG-500 195/65x15 Ja auto kulkee suoraan ,eikä vatkaile jne..

Meni sit (provon) puolelle ,mutta nokian ( nokia ) ei osaa tehdä muuta kun pirun hyviä kumisaappaita!

Kannattaa kokeilla muita renkaita jos vaikka paranisi.
Kuva

Hyvät on perät.......
Auti
Avatar
Smake75
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 134
Liittynyt: Su 21.09.2003 21:49
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Smake75 »

Kuulinpa eilen eräältä toyota mieheltä jotta uusia toyota avensiksiä tammikuu -kesäkuu 2004 välisenä aikana tehdyistä menee kannentiivisteitä ja on kuulemma vaihdettu moottoreitakin jotta menee sitä huonosti muillakin merkeillä :shock:
Avatar
petri.n
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: Su 22.02.2004 19:23
Paikkakunta: Heinävesi

Viesti Kirjoittaja petri.n »

Millaiset renkaat lie tuossa huojuvassa mallissa alla. Nimittäin jos vaihtaa alkuperäis kokoa suuremmat renkaat tai leveämmät alle, eikä säädätä alustaa eikä korin korkeutta, niin ongelmia seuraa. Lisäksi C:ssä täytyy perän olla aina korkeammalla, kun auto seisoo tasaisella lattialla. Ero noin 5-8 cm. Tätä ei monellakaan renkaiden ja alustan säätö korjaamolla tiedetä. Edelleenkin autoni kulkee, kuin juna, niinkuin edellinenkin C-malli. :wink:
Avatar
PeteP
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 115
Liittynyt: Ke 17.11.2004 16:29
Paikkakunta: Keski-pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja PeteP »

juu renkaita on tosiaan ollu monenkin merkkisiä, ja Nokiat erittäin huonot kyllä.

Joskus kokeilin kaverin ex-sedanilla ajaa,se oli kyllä eri planeetalta, tosi hyvä ja vakaa ajettava.

Tossa on toi Esprit alusta, eli aika matala. ja tohonkin on vaihettu kaikki nivelet, (ala+yläp. jo 180 tkm. kohalla) loput myöh. nyt aj n 275tkm.
Avatar
suhari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 259
Liittynyt: La 31.01.2004 22:29
Paikkakunta: koillismaa

Viesti Kirjoittaja suhari »

No täällähän on keskustelu menossa! Piti tarkistaa, että olenko mersufoorumilla ollenkaan. Porukalla moititaan mersun ajo-ominaisuuksia :evil: :evil:
Vertailu nissaniin, toitsuun yms. kun puhutaan ajo-ominaisuuksista on turhaakin turhempaa. Toisaalta onhan autojen (uusien) hankintahinnoissakin eroa. Kyllä kunnossa oleva mersun alusta on ihan eri luokkaa kuin ed. mainitut! Kun ajetaan huonokuntoisilla tai liukkailla teillä on ero mersun eduksi jo niin suuri, että sen huomaa jo kyytiläisetkin:" tämähän kulkee tasaisesti vaikka on näin huono tie" :shock:
Tero1978
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 18
Liittynyt: Ke 13.10.2004 15:16

Viesti Kirjoittaja Tero1978 »

Täytyy kyllä todella huonoilla keleillä kiireellä taksia ajaneena todeta etten monella autolla mieluummiin lähde pahaan talvikeliin kuin noilla mersuilla (noi taksikokemukset lähinnä W202:sta ja W203:sta).

Mutta laatuvikoihin mersulla on paneuduttu ihan tehtaankin puolesta eli ovat huomanneet itsekin ettei ihan kaikki ole vanhalla mallilla, mutta tiedostavat sentään asian.
nautseri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1829
Liittynyt: Ma 26.04.2004 10:30
Paikkakunta: 87200

Re: Mesen ajettavuus

Viesti Kirjoittaja nautseri »

PeteP kirjoitti:Toi -99 200 cdi Esprit farkku on kyllä ajettavuudeltaan aika kurja, varsinkin tuulisella kelillä sitä joutuu oikeen pitää tiellä. Wanhat amerikkalaisetki päihittää ajoominaisuuksissa mokoman. säädetty on,uusittu on, renkaita erilaisia ajettu. ei tuo paska kummene.
Tämä malli on juuri yksi parhaista mersun alustoista ,jo tehtaalla laitettu vakioa matalampi alusta.
Itse ajoin reilun 2 vuotta ja oli tosi hyvä koko ajan.Oli kyllä 2000 v,malli.en tiedä onko eroa 99 ?
eihän vain ole alla pirellin renkaat?
Kyllä on joku paikka rikki,aivan varmasti!
Käy ajaa vastaavalla toisella jos ettet usko ,että on hyvä ajaa?
Avatar
PeteP
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 115
Liittynyt: Ke 17.11.2004 16:29
Paikkakunta: Keski-pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja PeteP »

Joo en minäkään ymmärrä et joku rupeaa japseja kehumaan, onhan ne täysin leluja mersuihin verrattuna, kun puhutaan matkustusmukavuudesta jne. Tämän keskustelun tarkoitus ei ollut yleistää!! :x VAAN puhutaan mersun tietystä farkusta :!: onhan toi talvella turvallinen, pysyy kyllä liukkaalla meleko hyvin tiessä. Ja jos puhutaan jostain isosta esim.500 Bensa mesestä niin eiköhän kyyti oo jo huippuluokkaa. se tuli vielä mieleen,että ikävästi jympsähtelee jos esim. asvaltissa katkoja, syynä ehkä toi esprit alusta.
Avatar
Classic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 105
Liittynyt: Ti 28.09.2004 20:51

Viesti Kirjoittaja Classic »

Benzo kirjoitti:Minulla on W202 sedan mallia, ja kaikki alustassa, nivelet, puslat, raidetangot iskarit ym on alkuperäiset tehtaan asentamat, ja kunnossa, auto menee ja kulkee aivan kuin unelma, parempaa autoa saa ajettavuudessa hakea, mutta

autossa on madallettu alusta, ja matalaprofiili renkaat, vakio alusta on epävakaa, ja korkeat renkaat tehostavat epävakauden tunnetta ainakin W202 mallissa.

Kyllä W202 kulkee vakioalustallakin kuin juna, kun kaikki paikat ovat kunnossa( itselläni aj. vain 90tkm ) ja ajan ilmanmuuta mieluummin alkuperäisellä rengaskoolla pehmeästi, kuin kuuntelen matalaprofiilien jyrinää.
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4680
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Pasi M. kirjoitti:Onhan se valitettava tosiasia, että Mersun laatu on huonontunut viime vuosina ja muiden parantunut. Enää ei Mersu ole ylivertainen kestävyydessä, jälleenmyyntiarvossa, turvallisuudessa, ergonomiassa / muotoilussa, :D suorituskyvyssä eikä kovin monessa muussakaan asiassa. Mielestäni Mersut ovat nykyään ehdottomasti liian kalliita laatuunsa nähden, sekin on valitettavaa. Jos olisi pakottava tarve ostaa uusi auto, voisi se yhtä hyvin olla Jagge, Bemu, joku amerikkalainen tai peräti isokoneinen japskisedani. Tottakai Mersu on aina Mersu, mutta... :roll:

No yhdessä asiassa olen samaa mieltä, nimittäin hinta on jo nyt kyllä sillä tasolla, ettei tavan ihminen pysty siitä enää enempää maksamaan.

Kun nyt viimeisintä autoani olin vaihtamassa, niin ajelin kyllä monenlaisilla autoilla, mutta aina vaan tuli palattua tiettyyn merkkiin.
Syynä oli nimenomaan ne ajettavuuteen ja ergonomiaan ja hiljaisuuteen ja....... liittyvät tekijät. Pitävällä alustalla mersu on hyvä ajaa, jos on kunnossa.
Ei se mersua mitenkään himmennä, että muillakin valmistajilla alkaa autot olla hyviä.
Mesessä on jo perusmallissa aika hyvä varustelu, jos niinhin muihin "laatumerkkeihin" ostaa samat vermeet, niin hintaero kutistuu mitättömäksi.

Laadun huononemisesta en ole kyllä samaa mieltä, ja minulla on kuitenkin omakohtaisiakin kokemuksia. Ainut vika, mikä on autossa ollut on lommo konepellissä, jonka joku ohikulkija on siihen lyönyt.

Autostahan nimenomaan heti huomaa, vaikka kuuromykkäsokea heti, että nyt ollaan laatuauton kyydissä.
.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
meze1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1323
Liittynyt: La 06.11.2004 15:44
Paikkakunta: Kempele/koti

Ei henk.koht.

Viesti Kirjoittaja meze1 »

Emännän porukat hommas minun vihjailuista vaihtaa Toyota Carina e:n (93) pois ja niin ne hommas C180 alle (avantgarde varustus) ja nyt eivät enää muuta merkkiä ottas! :D Aikasemmin appiukko ei edes ite pessyt autoa, mut nyt hinkkaa joka viikko (ollu niillä vuoden päivät)! Ei anna ees muitten pestä.. :lol: Kuten en minäkään!
Emännän suku oli vähän mersuvastaista porukkaa kun minä sinne jalallani astuin, mut nyt ainakin anoppilassa tykätään kovasti! Appiukko tuumas että ei oo ikinä ajanu noin hyväntuntusella autolla :!:

Aikasempia "röttelöitä" on ollut mazda, subarua, toyota, fiat ymym... nyt vasta tajus... se huomas ku ite n.3 vuotta ajoin aina pihaan mersulla, et mites toi ny noin.... en paljoa kehunu, jotta ei menis maku ja "suuttus", mut aina ku kysy mun autosta, ni kerroin kyl varovasti FAKTOJA mersuista ja näin siinä on nyt sitte käyny, et sukuun tuli (n.1v sitte) jälleen yksi mersu lisää.. :D

Meni välillä vähän ohi aiheesta :oops: , mutta tarkotus oli sanoa, että PERIAATTEEN mies osti kuin ostikin mersun ja (C180, vm00) nyt kehuu sitä huoletta muille.... :D
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Vastaa Viestiin