OM602 vääntö hukassa KUVIA
Re: OM602 vääntö hukassa KUVIA
Entäs ruiskusuuttimien välissä menevät pienet paluuletkut ja viimeinen tietysti tulpattu.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Re: OM602 vääntö hukassa KUVIA
Paluulinjat pitäisi olla myös ok ja viimeinen tulpattuna.
Nyt ensimäisen testiajon jälkeen voimaa tuntui tulevan lisää ihan hyvin. Ensimmäinen 5km meni ihan samoilla kuin aiemminkin. Sen jälkeen alkoi nopeus nousta.
Nyt se kulki jo satasta joka riittäisi aivan hyvin, mutta vielä tuntuisi olevan vääntöä maantiellä hukassa?
Joku siellä nyt ahistaa, koska se alkoi selvästi toimimaan paremmin sen 5km jälkeen. Ehkä jos ajaisi vaan hetken niin paikat alkaisi nöyrtymään?
Seuraavaksi vuorossa olisi äänieristys, radio on ihan turha kapistus tällä hetkellä. Jos jollain on jotain vinkkiä niin olen avoin ehdotuksille.
ISO KIITOS KAIKILLE NEUVOISTA
Nyt ensimäisen testiajon jälkeen voimaa tuntui tulevan lisää ihan hyvin. Ensimmäinen 5km meni ihan samoilla kuin aiemminkin. Sen jälkeen alkoi nopeus nousta.
Nyt se kulki jo satasta joka riittäisi aivan hyvin, mutta vielä tuntuisi olevan vääntöä maantiellä hukassa?
Joku siellä nyt ahistaa, koska se alkoi selvästi toimimaan paremmin sen 5km jälkeen. Ehkä jos ajaisi vaan hetken niin paikat alkaisi nöyrtymään?
Seuraavaksi vuorossa olisi äänieristys, radio on ihan turha kapistus tällä hetkellä. Jos jollain on jotain vinkkiä niin olen avoin ehdotuksille.
ISO KIITOS KAIKILLE NEUVOISTA
Pessimisti Ei Pety
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
-
- Mersumies
- Viestit: 513
- Liittynyt: Ma 04.05.2015 09:34
- Paikkakunta: Turku
Re: OM602 vääntö hukassa KUVIA
Kannattaisi sinne laittaa oikean kokoinen prikka niin ongelma poistuu. Voihan ennakonsäätimessäkin olla vikaa jos prikan vaihto ei tuota tulosta. Oikein säätyvänä kyseinen auto kulkee reippaasti yli 100 kmh.
Re: OM602 vääntö hukassa KUVIA
Mitä vaikutusta tai tehtävää noilla alipaineen säätimillä on pumpun kyljessä? Mihin niiden pitäisi vaikuttaa tai mitä ne ohjaa?
Voisiko niillä olla jokin ratkaiseva merkitys pumpun toimivuudessa?
Voisiko niillä olla jokin ratkaiseva merkitys pumpun toimivuudessa?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Pessimisti Ei Pety
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Re: OM602 vääntö hukassa KUVIA
Tässä vielä parempi kuva netistä, jotain säätöäkin siinä on mukana?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Pessimisti Ei Pety
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Re: OM602 vääntö hukassa KUVIA
sillä säädetään automaattilaatikkoon pehmeä/kova vaihto pinta/täyskaasulla. toiseenlaitaan säädettynä saattaa rajoittaa kaasuvivustoa että ei pääse pohjaamaan, mielestäni voi irrottaa huoletta manuaalilootasesta.jartuo kirjoitti:Tässä vielä parempi kuva netistä, jotain säätöäkin siinä on mukana?
Re: OM602 vääntö hukassa KUVIA
Hienoa, kiitoksia!johani kirjoitti:sillä säädetään automaattilaatikkoon pehmeä/kova vaihto pinta/täyskaasulla. toiseenlaitaan säädettynä saattaa rajoittaa kaasuvivustoa että ei pääse pohjaamaan, mielestäni voi irrottaa huoletta manuaalilootasesta.jartuo kirjoitti:Tässä vielä parempi kuva netistä, jotain säätöäkin siinä on mukana?
Pessimisti Ei Pety
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Re: OM602 vääntö hukassa KUVIA
Voisiko yksi vikapaikka olla meno ja tuloputkien väärä järjestys tankinpäältä?
Onko imupuolella takaiskuventtiili, joka estää polttoaineen valumisen tankkiin.
Jos ne olisi väärin päin ja pienillä kierroksilla ja hitaalla nopeudella polttoainetta tulee, mutta kovempaa ajaessa ei tule tarpeeksi eikä vanha pääse takaisin tankkiin riittävällä vauhdilla?
Huoamasin, että paluulinjassa on vuoto, mutta alkoi juuri satamaan vettä ja pitää odotella hetken aikaa ennenkuin auton alle taas voi mennä.
Onko imupuolella takaiskuventtiili, joka estää polttoaineen valumisen tankkiin.
Jos ne olisi väärin päin ja pienillä kierroksilla ja hitaalla nopeudella polttoainetta tulee, mutta kovempaa ajaessa ei tule tarpeeksi eikä vanha pääse takaisin tankkiin riittävällä vauhdilla?
Huoamasin, että paluulinjassa on vuoto, mutta alkoi juuri satamaan vettä ja pitää odotella hetken aikaa ennenkuin auton alle taas voi mennä.
Pessimisti Ei Pety
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Re: OM602 vääntö hukassa KUVIA
imupuolella voi olla polttoaineensuodatin tankissa mikä voi olla todella tukossa
Re: OM602 vääntö hukassa KUVIA
Kiitti vinkistä. Pitää sekin tarkistaa.
Pessimisti Ei Pety
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.