W124 Pierburgin kaasarista
W124 Pierburgin kaasarista
Eli tilattiin aika huoltoon (joku mersu-spesialisti) kun tuo w124 meinaa jättää välille ja jälkikäyntiä esiintyy. Katsaus pellin alle: "joo tässä on tää pierburgin sähköinen kaasari, ei saada tehtyä mitään". Että se siitä spesialistista. Ei vissiin ole suomiautoissa tuollaista? Sanoi kyllä että on vaihdettu suomiautoista kaasareita noihin ja sitten on pelanneet hyvin. Vaihtoon kuulemma imusarja, kaasari ja ilmanputsari. Mites kaasuvivustot jne. Meneekö heittämällä?
Uusi pa-pumppu tilattu, samoin pa-suodatin. Kokeillaan nyt ensin noilla. Mutta vinkkejä / tietoa asian tiimoilta kaivataan.
Uusi pa-pumppu tilattu, samoin pa-suodatin. Kokeillaan nyt ensin noilla. Mutta vinkkejä / tietoa asian tiimoilta kaivataan.
Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.
Kyllä se Pierburg 2E-E (tjsp.) on sellainen värkki ettei sille osaa monikaan mitään tehdä. Jos kukaan.
Bemareissa on samaa kaasaria, siis sellainen kaksikurkkuinen kaasari jossa on nyrkinkokoinen rasia kyljessä hoitelemassa tyhjäkäynnit sun muut toiminnot.
Bemareihin olen laittanut moneenkin Weberin korvauskaasarin Pierburgin tilalle, senverran minäkin osaan Pierburgia korjata - ja hyvin osaankin.
Viime viikolla hain varaosahausta käytettyä Pierburgia erääseen 124:ään; yksi löytyi ja kun soitin kyseiseen purkaamoon niin olihan se siellä, kuulemma muuten hyvä mutta kyljestä on myyty joku rasia.
Se siitä sitten.
Bemareissa on samaa kaasaria, siis sellainen kaksikurkkuinen kaasari jossa on nyrkinkokoinen rasia kyljessä hoitelemassa tyhjäkäynnit sun muut toiminnot.
Bemareihin olen laittanut moneenkin Weberin korvauskaasarin Pierburgin tilalle, senverran minäkin osaan Pierburgia korjata - ja hyvin osaankin.

Viime viikolla hain varaosahausta käytettyä Pierburgia erääseen 124:ään; yksi löytyi ja kun soitin kyseiseen purkaamoon niin olihan se siellä, kuulemma muuten hyvä mutta kyljestä on myyty joku rasia.

wiimax.fi
Noita on kai Pierburgejakin kahtaa eri sorttia. Oli mullakin W201:ssa Pierburg, ja suomiauo oli kyseessä. Eihän se kauheasti Strombergista käytännössä eroa, paitsi sillä lailla että Strömppa toimii...serial kirjoitti:Mulla on autossa pierburgin kaasari ja pitäisi olla ihan uutena suomesta ostettu...jumetsap kirjoitti:Mikäs toi suomimalleissa käytetty kaasari on? Strömberg? Joku tosiaan voisi kertoa tuosta vaihdosta, onko miten kova savotta.

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Niin, siis puhutaanko nyt mistä Pierburgista? Ainakin allekirjoittanut on ymmrtänyt, että se ei-sähköinen PB olisi suoraa evoluutiota strömpasta? Tosin sitä en ole ikinä nähnyt kuin päältä puolelta, Stromppaa olen sentään joskus avannutkin johonkin asti.dealer kirjoitti:"Eihän se kauheasti Strombergista käytännössä eroa..."
No ei vai ?![]()
Sanotaan niinpäin että yhteistä on se että molempia "ohjataan" vaijerin välityksellä...
No, ei olisi ensi kerta kuin meikäläinen päästelee silkkaa puutaheinää...

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97