Olen aikeissa tuoda maahan C36:n ensi kesänä. Autossa viehättää klassinen ulkonäkö, riittävä koneteho ja järjetön vääntö - 380Nm! Harvassa vaparissa päästään lahellekään tuota lukemaa, ei edes kaikissa V8-koneissa.
Tässä muutamia kysymyksiä em.mallin jo maahantuoneille asiantuntijoille.
Tarvitsitko rekisteröintikatsastusta varten vaatimustenmukaisuustodistusta? Jos ei tarvita, säästää n. 100€.
Pitikö katsastusta varten tehdä muuta remppaa kuin laittaa sivuvilkut?
Saako autoon kaskon - ja mihin hintaan? Jotkut vakuutusyhtiöt saattavat karsastaa harvinaisia automalleja, eivät myönnä kaskoa lainkaan tai hinnoittelevat sen pilviin.
Entä minkä tullitoimipaikkaan jätit autoveroilmoituksen? Ei ole ainakaan haitaksi, jos tullimies tuntisi automallin jo entuudestaan. Voisin viedä omani samaan tullitoimipaikkaan.
Aurinkoista kevättä!
T:EWF
C36 AMG:n maahantuoneet!
tullit
Taitaa olla niitä pirssejä ,että varmaan eniten tullattu Helsingissä. Mutta kyllä se varmaan harkitaan taas pitkään ja hartaasti se markkina arvo.
Ei ne osannu tota viissatkuakaan oikein hinnotella ja niitä nyt on jo joku maassa.
Terveisin Jamppa
Ei ne osannu tota viissatkuakaan oikein hinnotella ja niitä nyt on jo joku maassa.
Terveisin Jamppa
Verot
Viime vuonna tullattiin ainakin 4 kpl C36:ia vm. -94 ja -95, verot 8600€ - 11200€. Arvelen ajomäärän vaikuttavan huomattavasti verotusarvoon, mikä voi osaltaan selittää verojen hajontaa.agip kirjoitti:Paljonkohan tommoseen on verot.
Vois itsekin "isona" tuoda C43 farkun, kunhan vain rikastuisi ja lakkaisi köyhtymästä...
Viime vuonna tullattiin myös yksi C43 vm. -98, verot vaatimattomasti 23000€. C43 AMG on W202-korinen, V8-koneella varustettu 305 hv:n voimavaunu. Hinta uutena Suomessa 690000 mk TM:n hinnaston mukaan.