Lämmönsäädin
Lämmönsäädin
Meni w124 dieselistä lämmönsäädin rikki. Ei toimi vänkärinpuoleinen säätö tulee aina kuumaa. Hana systeemi toimii "kulkusenmunat" siis vika on panelissa. Attelin, että voiko tuo systeemin kytkeä toimimaan kuskinpuoleisesta säätimestä kun yhdistää johdot tuosta hanasysteemistä. Vai tekeekö vahinkoa kärähtääkö koko paneli. Taitaa olla melko kallis tuo paneli.
Kalleudesta en tiedä enkä siitä että kannattaako hyppypiuhoja lähtä vetään,mutta yhden kerran on kyseinen vika itellä osunu kohalle ja juotoksethhan sieltä oli antanu periksi ei muutakuin vähän kolvaus hommia ja toimii...
En mene takuuseen onko vika sulla noissa juotoksissa mutta ne tarkastamalla itse alottasin.
En mene takuuseen onko vika sulla noissa juotoksissa mutta ne tarkastamalla itse alottasin.
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
lkämmönsäädin
Onko tuo paneli purettavissa. Näytää kyllä siltä ettei pysty purkaan. En kyllä ole viellä tarkemmin tutkinut. Käsittäkseni paneli ohjaa vain maadotusta lämmönsäätimille, niin luulis ettei hyppypiuhasta ole haitta vai olenko väärässä.
Sen saa purettua niin että ottaa ensin ne rullat joilla sääden lämppärin moottorin nopeus ja puhallus linjat(tulilasi,tuulilasi/siivulasit,jalkatila) irti,lähtee ihan vain nykäsemällä,tai jossei niitä ole ikään otettu niin sitten pitä olla pihit.
Sieltä alta paljastuu isot mutterit ne pois ja sitten kun kurkistaa lämppäripaneelin alareunaan/mankan yläreynaan niin siellä on kaksi ruuvia ne pois ja paneelin alareunasta kääntämällä ylös paneeli lähtee irti loput lähteekin jo logiikalla.
Sieltä alta paljastuu isot mutterit ne pois ja sitten kun kurkistaa lämppäripaneelin alareunaan/mankan yläreynaan niin siellä on kaksi ruuvia ne pois ja paneelin alareunasta kääntämällä ylös paneeli lähtee irti loput lähteekin jo logiikalla.
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08