mik4-- kirjoitti:Kokeileppa laittaa vaikka 3bar, miten muuttuu kyydit.
Kokeillaan huomenna.
mik4-- kirjoitti:Kokeileppa laittaa vaikka 3bar, miten muuttuu kyydit.
mik4-- kirjoitti:Kokeileppa laittaa vaikka 3bar, miten muuttuu kyydit.
Eetyzk kirjoitti:Laittakaa 722.6:n niin ei oo ponanzaa ja kestää. (Ainakin om606:en perästä otettu loota, vahvistamatta)
MarkusJVainio kirjoitti:mik4-- kirjoitti:Kokeileppa laittaa vaikka 3bar, miten muuttuu kyydit.
Noni.
Nyt kokeiltu 3bar rengaspaineilla ja iskarit säädetty löysimmästä keskiasentoon niin muuttu kummasti pompottelu parempaan suuntaan
Jotain pientä nykimistä on mutten ominaisuuksille mittään voi.
Kokeilen siltikin painavampaa vauhtista ni katotaan miten käy.
Toi on ihan tosi. Joko täysiä tai ei mihkääaniemiko kirjoitti: Auttaa varmasti.
Itsellä kokemusta saman kokoonpanon perässä kevyestä pyörästä ja painavasta.
Kevyttä ei voi dieselin perään suositella, alle 60km/h vauhdissa on vain 2 mahdollista asentoa kaasussa
2-massa tarvii vissiin sitten eripituisella akselilla olevan vaihdelaatikon...uudemman sukupolven laatikot, eikö?aniemiko kirjoitti:Sprinterin 2-massa pyörä 250mm asetelmalla oli mulla ex käyttiksessä, ei tosin kestä isompaa viritystä.
painaa paljon, +15kg.
Petri R kirjoitti:2-massa tarvii vissiin sitten eripituisella akselilla olevan vaihdelaatikon...uudemman sukupolven laatikot, eikö?aniemiko kirjoitti:Sprinterin 2-massa pyörä 250mm asetelmalla oli mulla ex käyttiksessä, ei tosin kestä isompaa viritystä.
painaa paljon, +15kg.
Ihan normi 124/201:n laakeri, sellaisen malliin laakeri tietysti mikä on pitkä-akselisella laatikolla ja kovalla vauhtipyörällä!mamu kirjoitti:OM605 ja Bmw 5v ZF, mikä silmälaakeri kampuran perään? Ihanko vain C-mesen laakeri?
Kuisma_ kirjoitti:
Edellinen manuaali w124 OM603 st oli 7mm pumpulla (ei mynä) ja originaali vivustolla ja se nytkytti todella ankarasti. Kytkimenä oli sorvattu 200d vauhtis ja -765 asetelma. Tenavassa taas billetti vauhtis joka hieman painavampi kuin tuo 200d sorvattu, mutta en tiedä onko sillä mitään merkitystä asiaan kun painoerot aika pieniä.