Ja te muut; lopettakaa niiden väärien autojen linkkaaminen [/quote]
Sori yritin vaan auttaa, mutta jos vedit herneet nenään niin ei sitten
W115 kori ja tekniikka - mitä pitää tietää?
Re: W115 kori ja tekniikka - mitä pitää tietää?
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: W115 kori ja tekniikka - mitä pitää tietää?
Onko Saksassa entisaikoina ollut ainoastaan oikea sivupeili pakollinen? Todella monessa pystärissä mitä on netissä tullut vastaan on varustettu vain yhdellä peilillä, mutta Suomessa toki tarvitaan kaksi eikös?
Ja entäs pakoputken ulostulo.. Onko dieseleissä ollut alaspäin kääntyvä putkenpää vai suora rööri niinkuin viiksikarvabemareissa?
Ja entäs pakoputken ulostulo.. Onko dieseleissä ollut alaspäin kääntyvä putkenpää vai suora rööri niinkuin viiksikarvabemareissa?
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: W115 kori ja tekniikka - mitä pitää tietää?
eihän apparin puolen peili pakollinen, ennen wanhaan piti vetokoukullisessa autossa olla peili apparin puolella, eikös se niin ollutHage kirjoitti:Onko Saksassa entisaikoina ollut ainoastaan oikea sivupeili pakollinen? Todella monessa pystärissä mitä on netissä tullut vastaan on varustettu vain yhdellä peilillä, mutta Suomessa toki tarvitaan kaksi eikös?
Ja entäs pakoputken ulostulo.. Onko dieseleissä ollut alaspäin kääntyvä putkenpää vai suora rööri niinkuin viiksikarvabemareissa?
Re: W115 kori ja tekniikka - mitä pitää tietää?
Ite kävin just ostaa ruotsista huippu yksilön, w115 240D 3.0. Auto on täysin alkuperäinen tekniikkaa myöten ja korikin on hyvässä kunnossa.
Lisävarusteita löytyy seuraavan laisia: Valkea nahkasisusta, automaattilaatikko, sähkötoiminen kattoluukku, penkinlämmittimet, takalasin lämmitin, lampun pesimet, ohjaustehostin, keskuslukko, takana tasönsäätö iskarit ja käsinoja edessä ja kaikki toimii. Eilen tulin reissusta kotiin ja pystärin mittariin tuli 1375 kilometriä, ei tarvinnut koko matkan aikana muuta tehdä kuin laittaa dieseliä tankkiin
Lisävarusteita löytyy seuraavan laisia: Valkea nahkasisusta, automaattilaatikko, sähkötoiminen kattoluukku, penkinlämmittimet, takalasin lämmitin, lampun pesimet, ohjaustehostin, keskuslukko, takana tasönsäätö iskarit ja käsinoja edessä ja kaikki toimii. Eilen tulin reissusta kotiin ja pystärin mittariin tuli 1375 kilometriä, ei tarvinnut koko matkan aikana muuta tehdä kuin laittaa dieseliä tankkiin
Re: W115 kori ja tekniikka - mitä pitää tietää?
Laita Kuvia tulemaan tuosta Harvinaisuudestakimero kirjoitti:Ite kävin just ostaa ruotsista huippu yksilön, w115 240D 3.0. Auto on täysin alkuperäinen tekniikkaa myöten ja korikin on hyvässä kunnossa.
Lisävarusteita löytyy seuraavan laisia: Valkea nahkasisusta, automaattilaatikko, sähkötoiminen kattoluukku, penkinlämmittimet, takalasin lämmitin, lampun pesimet, ohjaustehostin, keskuslukko, takana tasönsäätö iskarit ja käsinoja edessä ja kaikki toimii. Eilen tulin reissusta kotiin ja pystärin mittariin tuli 1375 kilometriä, ei tarvinnut koko matkan aikana muuta tehdä kuin laittaa dieseliä tankkiin
W124 E 200 1994 (käyttis)
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
W123 230E A 1982 (MR-projekti)
S204 C200 Kompressor A 2008 (Välillä lainassa)
Ex: Mercedes Benz w115 220 D (mr) 1976
Re: W115 kori ja tekniikka - mitä pitää tietää?
joo, vois laittaa kunhan keksis tuon kuvan pienentämisen sallittuun kokoon, vai onko tuolla säännöllä merkitystä tässä osiossa?
Re: W115 kori ja tekniikka - mitä pitää tietää?
Paljonkohan tuommoinen 3.0 (OM617) mahtaa todellisuudessa keskimäärin kuluttaa automaatin kanssa? wiki.mercedes kertoo keskikulutukseksi 10,8l/100km... aika kova lukema
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 2803
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: W115 kori ja tekniikka - mitä pitää tietää?
^Hyvin ei-aerodynaamiselle, ei-turbottomalle esikammiodieselille "ihan sopiva" kulutuslukema. Lisäksi pystäri on ikäisekseen iso auto - itse asiassa nykymittapuunkin mukaan kerrassaan tilava - ja painava kanssa.
Mielestäni tuon ajan dieselmoottoreissa on kierrosten kohottaminen kohtuuttomuuksiin edes jonkinlaisen kuorman päällä ollessa välttämättömyys.
Mielestäni tuon ajan dieselmoottoreissa on kierrosten kohottaminen kohtuuttomuuksiin edes jonkinlaisen kuorman päällä ollessa välttämättömyys.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967