W211 harkinnassa
W211 harkinnassa
Miten näiden W211 mallien pellit kestää,kun ois ihan ok näköinen auto ja onko näissä suurempia ongelmia.
Re: W211 harkinnassa
Alkupään malleissa saattaa ruostetta olla lähinnä takakaarien etuosissa ja ovien takakulmissa, mutta silti ihan eri pelejä mitä väyryset. Konepelti, etulokarit ja sedanin takaluukku alumiinia joten ne ei ruostu. Muutenkin tehty moni paikka järkevämmin, esim ovien alaosat.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: W211 harkinnassa
Yleensä noita alkupään 2002-2004(?) malleja kehoitetaan välttämään. Sähköhydraulisten SBC- jarrujen viat ja automaattivaihteiston jäähdytinvika kai ne pahimmat viat. Itse ostaisin faceliftin
W211 E63 AMG -07
ex-W212 E220 CDI -12
ex- W211 E320 CDI -08
ex-W212 E220 CDI -12
ex- W211 E320 CDI -08
Re: W211 harkinnassa
Sbc poistuu vasta faceliftissä joka tuli 2006. Facelift toki parempi, niistä ei taida enää ruostetta löytää.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: W211 harkinnassa
Taitaa kaikki jäähdytin ongelmat olla jo korjattu eikä SBC-jarrujakaan kannata pelätä. Jarrujen hinnat on pudonnut kunnolla ja yksikön vaihtaminen ei kovin kallis homma ole jos nyt ei marmorille vie.
"Tietoni perustuu vahvasti olettamukseen"
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90
S210 280 4Matic -98
Entisiä:
S211 280CDI -06, W124 200 -87, W220 S500 -99, W210 E200 CDI -02, W124 230E -91, S124 300TE -90, Audi A4 2.8 -96, Ford Mondeo -94, Ford Sierra 2.0 -90