W212 tuning
Re: W212 tuning
Terve kii_ji ja onnea vaan 212:n hankinnasta. Se on minunkin mielestä todella onnistunut malli.
C124 W212 W213
- terasankka
- Vakiokalustoa
- Viestit: 63
- Liittynyt: Ke 06.04.2016 00:39
Re: W212 tuning
Onkohan näihin jotain ratkaisua? Molemmat kiinnostaa..TomiR kirjoitti:^
Tämä päiväajovalokoodaus kiinnostaa myös minua. Toivoisin takavalojen palavan aina päiväajovalojen kanssa. Onkohan tällainen mahdollista?
Toinen asia minkä haluaisin muuttaa on Distronicin etäisyydensäätö. Nykyisellään auto ajaa mielestäni liian lähellä pisimmälläkin asetuksella. Voikohan tuota skaalaa muuttaa?
W212 E350 CDI 4Matic -12
Re: W212 tuning
Jos joltain löytyy nurkista avantgarden jousia niin YV:tä tännepäin!
Re: W212 tuning
Moro!
Mikäs näiden s212 takailmajousien säätömahdollisuus on, eli farkku jossa pelkkä takapää ilmalla, onnistuuko starilla tiputus esim 35mm? Vai tarviiko hommata ne säädettävät tangot?
Koitin kahlata ketjua läpi, mutta tuntui olevan montaa mielipidettä
Mikäs näiden s212 takailmajousien säätömahdollisuus on, eli farkku jossa pelkkä takapää ilmalla, onnistuuko starilla tiputus esim 35mm? Vai tarviiko hommata ne säädettävät tangot?
Koitin kahlata ketjua läpi, mutta tuntui olevan montaa mielipidettä
S212 220CDI 2013 Avantgarde
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
Re: W212 tuning
Mulla on Airmatic, eli myös edessä säkit. Sen säätö starilla ei ainakaan tuottanut haluttua tulosta.
Hieman heikot muistikuvat kaikista detaljeista, mutta muistaakseni 20mm jälkeen herjaa jotain koneella. Enkä enää muista, kuinka paljon laskettiin, mutta yli tuon 20mm. Auto ilmoitteli parin päivän päästä vikaa järjestelmässä ja tiputti säkit tyhjiksi kokonaan.
Sen jälkeen hankin säädettävät tangot ja niillä on menty toista vuotta.
Hieman heikot muistikuvat kaikista detaljeista, mutta muistaakseni 20mm jälkeen herjaa jotain koneella. Enkä enää muista, kuinka paljon laskettiin, mutta yli tuon 20mm. Auto ilmoitteli parin päivän päästä vikaa järjestelmässä ja tiputti säkit tyhjiksi kokonaan.
Sen jälkeen hankin säädettävät tangot ja niillä on menty toista vuotta.
S212 E350CDI
Re: W212 tuning
Ok, kiitos tiedosta. Eibachin sarjassa tulee taakse ne linkit (kiinteä, ei säädettävissä), mutta kun ei tiedä paljonko se sillä tippuu..
Pystyykö tuossa 212:ssa säätämään takaa kulmia jos tiputtaa vaikka 30mm?
Pystyykö tuossa 212:ssa säätämään takaa kulmia jos tiputtaa vaikka 30mm?
S212 220CDI 2013 Avantgarde
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
Re: W212 tuning
Ei.Jani1980 kirjoitti:Pystyykö tuossa 212:ssa säätämään takaa kulmia jos tiputtaa vaikka 30mm?
Mä jo tuhosin yhden rengassetin, kun kulutuspinta oli ihan ookoo, mutta oli mennyt erikoisesti sisäkyljet puhki. Toinen rengas rikki ja toinen kankailla.
S212 E350CDI
Re: W212 tuning
Niin arvelinkin, mutta taitaa kulua leveät takarenkaat muutenkin sisäreunoista.
S212 220CDI 2013 Avantgarde
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
- terasankka
- Vakiokalustoa
- Viestit: 63
- Liittynyt: Ke 06.04.2016 00:39
Re: W212 tuning
W212:lle saa aftermarket camber-kittejä tuota varten:Jani1980 kirjoitti:Ok, kiitos tiedosta. Eibachin sarjassa tulee taakse ne linkit (kiinteä, ei säädettävissä), mutta kun ei tiedä paljonko se sillä tippuu..
Pystyykö tuossa 212:ssa säätämään takaa kulmia jos tiputtaa vaikka 30mm?
http://mbartsperformance.com/MBA-212-ARCA.html" onclick="window.open(this.href);return false;
W212 E350 CDI 4Matic -12
Re: W212 tuning
Tuota meidän s212 pudotin edestä noin +25mm ja takaa +30mm ja en ole käynyt säätämässä kulmia pudotuksen jälkeen.K70 kirjoitti:Ei.Jani1980 kirjoitti:Pystyykö tuossa 212:ssa säätämään takaa kulmia jos tiputtaa vaikka 30mm?
Mä jo tuhosin yhden rengassetin, kun kulutuspinta oli ihan ookoo, mutta oli mennyt erikoisesti sisäkyljet puhki. Toinen rengas rikki ja toinen kankailla.
Nyt ajettu operaation jälkeen 45tkm ja renkaat kulunut ihan normaalisti..
Nyt tuohon x218 hommasin säätötangot niin saa semmosen kun haluaa.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: W212 tuning
Olikos sulla toi farkku airmatic?joskami kirjoitti:Tuota meidän s212 pudotin edestä noin +25mm ja takaa +30mm ja en ole käynyt säätämässä kulmia pudotuksen jälkeen.K70 kirjoitti:Ei.Jani1980 kirjoitti:Pystyykö tuossa 212:ssa säätämään takaa kulmia jos tiputtaa vaikka 30mm?
Mä jo tuhosin yhden rengassetin, kun kulutuspinta oli ihan ookoo, mutta oli mennyt erikoisesti sisäkyljet puhki. Toinen rengas rikki ja toinen kankailla.
Nyt ajettu operaation jälkeen 45tkm ja renkaat kulunut ihan normaalisti..
Nyt tuohon x218 hommasin säätötangot niin saa semmosen kun haluaa.
Onko näissä vakiona mitään säätöjä kulmille?
Olisi kyllä helpointa jos tuon pelkän "ilmaperän" pystyisi tiputtamaan starilla, ilman säätötankoja.
S212 220CDI 2013 Avantgarde
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
Re: W212 tuning
Airmatic.. pelkän ilmaperän pystyy säätää starilla myös.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: W212 tuning
Ok, hyvä tietää.
Muistinkin jostain lukeneeni, mutta samalla taisi olla montaa eri mielipidettä kyseisen operaation onnistumisesta.
Muistinkin jostain lukeneeni, mutta samalla taisi olla montaa eri mielipidettä kyseisen operaation onnistumisesta.
S212 220CDI 2013 Avantgarde
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
Re: W212 tuning
Vaatiko jotain kikkailua, että pystyi ne raja-arvot ohittamaan, vai onko homma muuttunut sitten parin kesän takaisten oman auton ohjelmointien?joskami kirjoitti:Airmatic.. pelkän ilmaperän pystyy säätää starilla myös.
Tai saatiin mullakin säädettyä alemmas, mutta tuli aina vikailmoitus ja kerran sitten oli säkit tyhjänä kokonaan.
S212 E350CDI
Re: W212 tuning
En nyt muista vaatiko sen kummemmin kikkailuja.K70 kirjoitti:Vaatiko jotain kikkailua, että pystyi ne raja-arvot ohittamaan, vai onko homma muuttunut sitten parin kesän takaisten oman auton ohjelmointien?joskami kirjoitti:Airmatic.. pelkän ilmaperän pystyy säätää starilla myös.
Tai saatiin mullakin säädettyä alemmas, mutta tuli aina vikailmoitus ja kerran sitten oli säkit tyhjänä kokonaan.
Voi olla että tuo nelimatic on vakiona korkeampi nyt navasta edessä ja takana n.35cm kaareen.
Voi olla versiokoodauksesta johtuva, että osa tippuu alemmaksi, tai en tiedä kuinka paljon sulla nyt navasta lokarin kaareen..
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: W212 tuning
Tuli tuossa ostettua w212 ja sehän on ku katumaasturi vakio elegancen alustalla. Mitä alustasarjaa suosittelette että sais tarpeeksi alas 20" vanteille. Taitaa 10x20 et 33 eteen ja taakse 10x20 et 35 olla aika passeli?
Re: W212 tuning
Ei kannata kauhean isoilla ulkonäköodotuksilla madallusta tehdä. Pakko tehdä, mutta ei siitä matalan näköistä tule. Outo koppa, kun näyttää madallettuna normikorkuistelta, mutta joka pirun töyssyssä ja kynnyksessä saa varoa, kun rouhii pohja kiinni.Gllle kirjoitti:Tuli tuossa ostettua w212 ja sehän on ku katumaasturi vakio elegancen alustalla. Mitä alustasarjaa suosittelette että sais tarpeeksi alas 20" vanteille. Taitaa 10x20 et 33 eteen ja taakse 10x20 et 35 olla aika passeli?
Alustasarjaa en osaa suositella, kun itsellä Airmatic.
Vanteet on 20x8,5 ET45 ja 20x10 ET42. Renkaina ylikokoiset 275/30 ja 235/35, koska farmarissa ei 285/25 riitä kantavuus takana.
Ennen madallusta kulutuspinta jäi juuri/juuri kaaren sisään, madallettuna pyörä sen verran vinossa, että mahtuu paremmin, mutta lähellä kaarta on kuitenkin. Edessä ottaa oikean puolen kumi kiinni oikealle käännyttäessä, jos risteyksessä on kuoppa...aika usein tuntuu olevan.
S212 E350CDI
Re: W212 tuning
Morjesta kaikille,
Tulipa hommattua tuollainen farkku -12vm 250CDI AMG-paketilla.
18"alut ei oikein ole edukseen kyseisessä autossa...
Osaakos teistä kukaan sanoa miten tällaiset istuisi alle? http://mstuonti.fi/?page=tuotteet&group ... 9&item=975" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko ET:ssä suurikin ero amg:n ja normaalin välillä??
Felgenoutletista katsonut myös vanteita ja sielä on rajattanu AMG-styling, E350 jne. toiseen luokkaan jos vertaa "karvalakkiin".
Toinen joka rajaa vanteita paljon tuola Felgenoutletissa on, jos klikkaa farkun korimalliksi. Mikäs tähän on syynä?
Osaisiko joku viisampi kertoa ?
Tulipa hommattua tuollainen farkku -12vm 250CDI AMG-paketilla.
18"alut ei oikein ole edukseen kyseisessä autossa...
Osaakos teistä kukaan sanoa miten tällaiset istuisi alle? http://mstuonti.fi/?page=tuotteet&group ... 9&item=975" onclick="window.open(this.href);return false;
Onko ET:ssä suurikin ero amg:n ja normaalin välillä??
Felgenoutletista katsonut myös vanteita ja sielä on rajattanu AMG-styling, E350 jne. toiseen luokkaan jos vertaa "karvalakkiin".
Toinen joka rajaa vanteita paljon tuola Felgenoutletissa on, jos klikkaa farkun korimalliksi. Mikäs tähän on syynä?
Osaisiko joku viisampi kertoa ?
Re: W212 tuning
AMG:n ET:stä en tiedä, mutta kyllähän näiden karvalakkimallien ET:t on samoja, AMG-paketilla tai ilman.
S212 E350CDI
Re: W212 tuning
Tervehdys kaikille!K70 kirjoitti:AMG:n ET:stä en tiedä, mutta kyllähän näiden karvalakkimallien ET:t on samoja, AMG-paketilla tai ilman.
Onko tietoa farmari takapotkun ja 4-maticin välillä mahdollisista et eroavaisuuksista? Tarkoituksena laittaa uudet rattaat 4-maticiin 8,5x20 et 35 (235/35) + 10x20 et42 (275/30). Onko joku todennut että paketti mahtuu?
Re: W212 tuning
Meillä tuossa s212 sama paketti paitsi kaikissa vanteissa et38Eldo57 kirjoitti:Tervehdys kaikille!K70 kirjoitti:AMG:n ET:stä en tiedä, mutta kyllähän näiden karvalakkimallien ET:t on samoja, AMG-paketilla tai ilman.
Onko tietoa farmari takapotkun ja 4-maticin välillä mahdollisista et eroavaisuuksista? Tarkoituksena laittaa uudet rattaat 4-maticiin 8,5x20 et 35 (235/35) + 10x20 et42 (275/30). Onko joku todennut että paketti mahtuu?
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Re: W212 tuning
Kiitos nopsasta vastauksesta. Selvä, eli pitäisi olla ok, pistin paketin tilaukseen.joskami kirjoitti:Meillä tuossa s212 sama paketti paitsi kaikissa vanteissa et38Eldo57 kirjoitti:Tervehdys kaikille!K70 kirjoitti:AMG:n ET:stä en tiedä, mutta kyllähän näiden karvalakkimallien ET:t on samoja, AMG-paketilla tai ilman.
Onko tietoa farmari takapotkun ja 4-maticin välillä mahdollisista et eroavaisuuksista? Tarkoituksena laittaa uudet rattaat 4-maticiin 8,5x20 et 35 (235/35) + 10x20 et42 (275/30). Onko joku todennut että paketti mahtuu?
Nyt pitäisi ratkaista kuinka -11 250 cdi be 4-matic farkku pudotetaan alemmas? Vain takana on tasonsäätö. Autoa käytetään perheajossa joten mukavuuspainotteinen jousitus sekä korkeus niin että vaimokin pärjää auton kanssa. En halua setviä perheriitoja kun kaaret ja kumit repaleina riittää kun puree hammasta kun huomaa uuden vanteen osuneen kanttariin ekan kerran
Suositelkaa tarviiko hankkia säädettävät tolpat vai riittääkö pelkät jouset esim. H&R -35? Lisäksi meneekö takapää ohjelmoinnilla?
Riittääkö autossa pelkillä jousien vaihdoilla mahdollisuudet kulmien säädöille jotta rengaskulumat eivät olisi sisäreunoista aivan mahdottomat?
Rattaat siis tilattu ja tulee ensi viikolla mutta tämä madallus vielä hankkimatta ja siihen pitäisi nyt valita oikeat palikat?
Re: W212 tuning
No h&r -35 jousisetti on ainakin hyvä. Ei tule liian matalaa, ja hyvät ajaa eli ei tosiaankaan mikään kivireki mutta sopivan jämäkkä kuitenkin. Tuleekohan farmariin sitten taakse vaan jotkut lyhyemmät tangot sille tasonsäädölle vai onnistuuko/kannattaako starilla ennemmin säätää se Auton pohja tuntuu raapivan madallettuna aika herkästi vaikka auto ei oikeasti matala olekkaan, mutta sielä on pohjamuovissa sellainen syvennös pakoputkelle joka sielä ensimmäisenä ottaa kiinni joten ei sen puoleen haittaa. Pohja on kuitenkin vuorattu kauttaaltaan huovalla ja muoveilla joten ei sielä itse pelti tai palkit kovin herkästi maahan ota.
S124 300TE
S211 E500
S211 E500
Re: W212 tuning
Selvä, H&R siis ainakin hyvä. Pidetään nuo jouset vaihtoehtoina.S202 kirjoitti:No h&r -35 jousisetti on ainakin hyvä. Ei tule liian matalaa, ja hyvät ajaa eli ei tosiaankaan mikään kivireki mutta sopivan jämäkkä kuitenkin. Tuleekohan farmariin sitten taakse vaan jotkut lyhyemmät tangot sille tasonsäädölle vai onnistuuko/kannattaako starilla ennemmin säätää se Auton pohja tuntuu raapivan madallettuna aika herkästi vaikka auto ei oikeasti matala olekkaan, mutta sielä on pohjamuovissa sellainen syvennös pakoputkelle joka sielä ensimmäisenä ottaa kiinni joten ei sen puoleen haittaa. Pohja on kuitenkin vuorattu kauttaaltaan huovalla ja muoveilla joten ei sielä itse pelti tai palkit kovin herkästi maahan ota.
Mutta olikos kellään tietoa noista eri pyöränkulmien säädöistä madallettuna, riittävätkö auton säätövarat luonnostaan? Vai laitetaanko pelkkien jousien lisäksi säädettävät ja reippaasti kalliimmat tolpat (säädettävä madallussarja)? Ei haluttaisi pilata renkaita ja ajettavuutta pelkällä madalluksella vaan haluan madallettunakin kulmat järkeviksi.
Re: W212 tuning
Suunnitelmissa ois w212 avantgarden alustalle laittaa eteen 245/35 19", et35 8,5" vanteella ja taakse 275/30 19", et 35 9,5" vanteella. Mahtuuko alle? (hyvin)?
Kiitos!
Kiitos!
Re: W212 tuning
Onkos käyttökokemuskia jaettavaksi? Ajatuksissa olisi hankkia kyseinen kulkine.
Bensa vai diesel? Paljonko noilla 1.8 bensoilla ja CDI-dieselelillä pääsee
Miten paljon nykysiin voi luottaa noihin mittarilukemiin Suomi-ja tuontiautoissa?
jnejne...
Bensa vai diesel? Paljonko noilla 1.8 bensoilla ja CDI-dieselelillä pääsee
Miten paljon nykysiin voi luottaa noihin mittarilukemiin Suomi-ja tuontiautoissa?
jnejne...
'13 W212 Hybrid
Re: W212 tuning
Paketti kasassa ja toimii. Etupäässä H&R -35 jouset ja takapää tikuilla sekä lisäksi ohjelmoinnilla laskettu samaan keulan kanssa. Kulmien säädössä ei ollut ongelmia ja kaikki arvot saatu kohdalleen ilman muutossarjoja tms.. Ajettavuus kohdallaan ja just niin hyvä/huono kuin 20":lla voi ollakin. Olen tyytyväinen että autolla voi myös ajaa eikä näytä hyvältä vain parkissa. Perheauto saa nyt jäädä tähän vaiheeseenEldo57 kirjoitti:Selvä, H&R siis ainakin hyvä. Pidetään nuo jouset vaihtoehtoina.S202 kirjoitti:No h&r -35 jousisetti on ainakin hyvä. Ei tule liian matalaa, ja hyvät ajaa eli ei tosiaankaan mikään kivireki mutta sopivan jämäkkä kuitenkin. Tuleekohan farmariin sitten taakse vaan jotkut lyhyemmät tangot sille tasonsäädölle vai onnistuuko/kannattaako starilla ennemmin säätää se Auton pohja tuntuu raapivan madallettuna aika herkästi vaikka auto ei oikeasti matala olekkaan, mutta sielä on pohjamuovissa sellainen syvennös pakoputkelle joka sielä ensimmäisenä ottaa kiinni joten ei sen puoleen haittaa. Pohja on kuitenkin vuorattu kauttaaltaan huovalla ja muoveilla joten ei sielä itse pelti tai palkit kovin herkästi maahan ota.
Mutta olikos kellään tietoa noista eri pyöränkulmien säädöistä madallettuna, riittävätkö auton säätövarat luonnostaan? Vai laitetaanko pelkkien jousien lisäksi säädettävät ja reippaasti kalliimmat tolpat (säädettävä madallussarja)? Ei haluttaisi pilata renkaita ja ajettavuutta pelkällä madalluksella vaan haluan madallettunakin kulmat järkeviksi.
Re: W212 tuning
Laita muutama kuva, kiinnostaa aihe itseäkin..
S212 220CDI 2013 Avantgarde
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
EX S211 270CDI 2005 Avantgarde
EX S212 350CDI 2009 AMG-styling
EX S211 320CDI 2004 Avantgarde
EX S210 320CDI 2001 Avantgarde
EX S202 220D 1997 "AMG-styling
EX W124 230E 1990 Automatic
Re: W212 tuning
Tuossa kuvia perheautosta. Ei kovin matala mutta tällä ajellaankin kanttareiden yli päiväkodin ja koulun pihalle.Eldo57 kirjoitti:Paketti kasassa ja toimii. Etupäässä H&R -35 jouset ja takapää tikuilla sekä lisäksi ohjelmoinnilla laskettu samaan keulan kanssa. Kulmien säädössä ei ollut ongelmia ja kaikki arvot saatu kohdalleen ilman muutossarjoja tms.. Ajettavuus kohdallaan ja just niin hyvä/huono kuin 20":lla voi ollakin. Olen tyytyväinen että autolla voi myös ajaa eikä näytä hyvältä vain parkissa. Perheauto saa nyt jäädä tähän vaiheeseenEldo57 kirjoitti:Selvä, H&R siis ainakin hyvä. Pidetään nuo jouset vaihtoehtoina.S202 kirjoitti:No h&r -35 jousisetti on ainakin hyvä. Ei tule liian matalaa, ja hyvät ajaa eli ei tosiaankaan mikään kivireki mutta sopivan jämäkkä kuitenkin. Tuleekohan farmariin sitten taakse vaan jotkut lyhyemmät tangot sille tasonsäädölle vai onnistuuko/kannattaako starilla ennemmin säätää se Auton pohja tuntuu raapivan madallettuna aika herkästi vaikka auto ei oikeasti matala olekkaan, mutta sielä on pohjamuovissa sellainen syvennös pakoputkelle joka sielä ensimmäisenä ottaa kiinni joten ei sen puoleen haittaa. Pohja on kuitenkin vuorattu kauttaaltaan huovalla ja muoveilla joten ei sielä itse pelti tai palkit kovin herkästi maahan ota.
Mutta olikos kellään tietoa noista eri pyöränkulmien säädöistä madallettuna, riittävätkö auton säätövarat luonnostaan? Vai laitetaanko pelkkien jousien lisäksi säädettävät ja reippaasti kalliimmat tolpat (säädettävä madallussarja)? Ei haluttaisi pilata renkaita ja ajettavuutta pelkällä madalluksella vaan haluan madallettunakin kulmat järkeviksi.
Huomioikaa renkaidenvaihtojen jälkeen nopeusmittareiden näyttämä. Meillä meni mittarinopeus ja todellinen nopeus samaan.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.