Comand aps ja iPhonen puhelinluettelo

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Zippo
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 9
Liittynyt: La 27.08.2011 18:41

Comand aps ja iPhonen puhelinluettelo

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Hankin juuri uuden GLK:n, jossa comand APS ja media interface. Puhelimena on iPhone 4.
Onko kukaan saanut imuroitua puhelimesta puhelinluetteloa ja jos niin miten?
Se kun ei näytä onnistuvan veholaisiltakaan, eikä uusia päivityksiä ole heidän mukaansa tiedossa.
Avatar
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7817
Liittynyt: Ti 14.09.2010 17:55
Paikkakunta: Vaasa

Re: Comand aps ja iPhonen puhelinluettelo

Viesti Kirjoittaja arska10 »

Pane hakusanaksi iphone niin löytyy monta juttua tuosta
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13189
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: Comand aps ja iPhonen puhelinluettelo

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Zippo kirjoitti:eikä uusia päivityksiä ole heidän mukaansa tiedossa.
Veholtako niitä iPhone päivityksiä kysellään? Varmaan tarkoitit että autoon pitäisi saada päivitys, minua kyllä ottaa aivoon tuo Apple-uskonto kun mersu toimii muiden merkkien kanssa ja sitten kun Applella on ongelma niin ihmetellään miksi Mersulta ei tule ongelmaan fixiä...
Avatar
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 8347
Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40

Re: Comand aps ja iPhonen puhelinluettelo

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

DBFI kirjoitti:
Zippo kirjoitti:eikä uusia päivityksiä ole heidän mukaansa tiedossa.
Veholtako niitä iPhone päivityksiä kysellään? Varmaan tarkoitit että autoon pitäisi saada päivitys, minua kyllä ottaa aivoon tuo Apple-uskonto kun mersu toimii muiden merkkien kanssa ja sitten kun Applella on ongelma niin ihmetellään miksi Mersulta ei tule ongelmaan fixiä...
Koko omena on ihan mätä systeemi.....itse olen koittanut tuota ipadia räpeltää, kaikki on jonkin storen takana ja mikään ei ole yhteensopivaa minkään kanssa, esim. falshplayer jne....tytär on tyytyväinen jotenkin iphoneen, mutta sieltäkin on alkanut yllättäen kuulua soraääniä...hyvä esimerkki oli eilen ipadilla ottamani kuvan lisääminen outlookin sähköpostiin...outlook kun ei tunnista tuota ipadin hakemistoa omakseen joten kuvaa ei voikaan liittää....v***u

.
Opel, "weird lieben autos"....
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5419
Liittynyt: Ma 20.09.2010 13:10
Paikkakunta: Luxemburg

Re: Comand aps ja iPhonen puhelinluettelo

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

LopenUupunut kirjoitti: Koko omena on ihan mätä systeemi.....itse olen koittanut tuota ipadia räpeltää, kaikki on jonkin storen takana ja mikään ei ole yhteensopivaa minkään kanssa, esim. falshplayer jne....tytär on tyytyväinen jotenkin iphoneen, mutta sieltäkin on alkanut yllättäen kuulua soraääniä...hyvä esimerkki oli eilen ipadilla ottamani kuvan lisääminen outlookin sähköpostiin...outlook kun ei tunnista tuota ipadin hakemistoa omakseen joten kuvaa ei voikaan liittää....v***u

.
Tää nyt menee taas aiheesta ohi, mutta Apple tekee loistavia tietokoneita. Muista vehkeistä en ole niinkään varma, ostin tosin itselleni iPodin musavehkeeksi, mutta oikeastaan vaan sen takia että useimmat laadukkaat telakat tukevat nimenomaan iPodia. Ensimmäinen iPhone oli ihan susi, kaipa ne siitä tosin ovat parantuneet. Puhelimissa luotan ennemmin Androidiin. iPad ja muut tabletit ovat sellainen tuoteryhmä jolle en ole vielä keksinyt käyttöä. Karkeasti ottaen siis niin, että vehkeessä on OS/X, niin bueno, jos taas iOS niin luultavasti ei.
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
Jussiboy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 360
Liittynyt: Pe 08.02.2008 20:23

Re: Comand aps ja iPhonen puhelinluettelo

Viesti Kirjoittaja Jussiboy »

W/S204 pre-faceliftissä ei ainakaan voi siirtää koko puhelinluetteloa kerralla millään puhelimella. Numerot ja osoitteet tallentuvat osoitekirjaan ja kaikilla järjestelmään liitetyillä puhelimilla voi käyttää samoja osoitteita/numeroita. Vielä vanhemmissa systeemeissä Command käytti puhelimen luetteloa.
Mänis
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 296
Liittynyt: La 30.06.2007 13:52
Paikkakunta: Lieto

Re: Comand aps ja iPhonen puhelinluettelo

Viesti Kirjoittaja Mänis »

Veholtako niitä iPhone päivityksiä kysellään? Varmaan tarkoitit että autoon pitäisi saada päivitys, minua kyllä ottaa aivoon tuo Apple-uskonto kun mersu toimii muiden merkkien kanssa ja sitten kun Applella on ongelma niin ihmetellään miksi Mersulta ei tule ongelmaan fixiä...
Ei se sappi toimi läheskään kaikissa luureissa. Iso osa android luureistakin vaatii sap (sim access protocol) ohjelman asennuksen ja se taas ei onnistu ilman roottausta.
W204 C180K avantgarde -myyty-
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13189
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Re: Comand aps ja iPhonen puhelinluettelo

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Mänis kirjoitti:
Veholtako niitä iPhone päivityksiä kysellään? Varmaan tarkoitit että autoon pitäisi saada päivitys, minua kyllä ottaa aivoon tuo Apple-uskonto kun mersu toimii muiden merkkien kanssa ja sitten kun Applella on ongelma niin ihmetellään miksi Mersulta ei tule ongelmaan fixiä...
Ei se sappi toimi läheskään kaikissa luureissa. Iso osa android luureistakin vaatii sap (sim access protocol) ohjelman asennuksen ja se taas ei onnistu ilman roottausta.
Valitettavasti kaikki puhelinmallit eivät tue SAPia, ei edes uudet Nokialaiset mutta mistä tuo SAP nyt tähän threadiin putkahti? COMAND APS:ista ja GLK:sta oli puhe ja tuossahan on vakiona BF HF tuki?
borcard88
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 1
Liittynyt: Ke 01.04.2015 12:07

Re: Comand aps ja iPhonen puhelinluettelo

Viesti Kirjoittaja borcard88 »

Hei kaikki, olen juuri löytänyt erittäin mukava Puhelinluettelo, jonka avulla voit tietää helposti, että esine kuuluu puhelinnumero
niin älä tarkistaa hézitez
http://www.puhelinnumerot-fi.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin